Sabah gözlerimi açtığımda Ekin resmen üzerimde yatıyordu! Öh çok ağır hayvan! Onu yana itmeye çalıştığımda birşeyler mırıldanıp bana sarılmıştı.
"Ekin kalkar misin çok ağırsın" diye mırıldandım. Yavax yavax gözlerini açtığında kqfqsini kaldıp bana baktı. "Hı?"
"Üzerime yatmışsın çok ağırsın" dedigimde yana kaydı ve tekrar beni kendine çekip sarıldı. Dudaklarıma öpücük kondurduğunda gözlerimi huzurla kapadım.
---
"Ekin ben duşa giriyorum senden sonra sen girersin bayy!" Diyip banyoya girdim.
"Su israfı yapmaya gerek yok aslinda beraber duş alsak daha iyi olur" dedi kapıyı açmaya çalışırken. Konuşmaya devam ettiğinde kıkırdadım. "Umarım kapı bozulmuştur da sen kitlememişsindir"
"Ben kitlendim Ekin lütfen uslu uslu dışarıda bekle" Dediğimde ofladığını duydum.
Duşumu aldıktan sonra kapıda asılı olan havluyla kurulanrım ve dışarı çıktım.
"Ekin ben çıktım sende duşa girebilirsin" dediğinde dolabından bir t-shirt birde eşofman çıkarmıştı "bunları giy"
Uzattığı kıyafetleri aldım o duşa girdiğinde kıyafetleri üzerime giydim. "Bebeğim kapı açık istersen bir kere daha duş almaya gelebilirsin" dediğinde göz devirdim.
Ekin banyodan çıktığımda gözlerim kocaman açıldı çünkü beline bile havlu bağlamamıştı!
Ellerimle gözlerimi kapatıp arkamı döndüğüm
"Seçil cidden mi?" Dediğinde his birşey demedim. O ayrı bu ayrı!
"Giyindim" dediğinde gözlerimi açıp arkamı döndüm. Of! Sadece boxer giymişti salak!
Yatağa oturduğumda üzerine bana verdiği kıyafetlerin benzerlerini giymişti gri eşofman ve beyaz t-shirt.
Kapıdan çıktığımda o da benim arkamdan geldi. Herkes masada oturmuş yemek yiyordu. Bizim izinde hazırlamışlar. Helal lan!
Sofraya oturduğumuzda bütün gözler bize döndü. Damla konuşmaya başladığında ona baktım. "Ooo çifte kumrular bara gittik siz hokus pokus yok oldunuz" dedi ve kıkırdadı.
Efeye baktığımda sırıtıyordu.. Semih Damla'nın dudağına bir buse kondurduğunda bizi umursamadığını düşündüm. Yeah!
Yemeği bitirdikten sonra bahçeye çıktık. Çardağa otuduğumda Efe sol tarafıma oturdu Ekinde sağ tarafıma oturdu karşımıza Semih, amlaa ve Naz oturduğunda kahvelerimizi içmeye başladık. Evet kahve yapmıştık.
Efe ve Naz'ın kaçamak bakişmalarıni fark ettiğimde kıkırdadım. Ekin konuşmaya başladığında ciddi durusuma geri dönmeye çalıştım.
"Naz hayırdır?" Dedi Ekin. Demek oda fark etmişti bakıştıklatını.
Naz "Hiçç" dediğinde ses tonunda korku Ekin ve Efe dışında herkesin kıkırdamasını sağlamıştı.
Ah Efe ah!
~~~
Dün bölüm atamadım vaktim olmadı bu günde izlerim vardı kusura bakmayın.
Bolca yorum ve oylarınızı bekliyorum bys!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek
Teen FictionSeçil Marsel. Arkadaşı, Damla Akkay. Yeni bir okula giden genç kızlar. Yeni arkadaşlar yeni olaylar yaşıyor. Ekin Sarca. Seçil Marsel, onadan hoşlanıyor, fakat ilk başlarda hislerimi kabullenemeyen bir kız. Sınıftaki herkes Ekin'in birşey sakladı...