~~~
Gözlerimi zorlukla açtım. Kendime gelmek için tekrar kapattım.
Dün gece, Pizzayı film izleyerek yemiştik. Sonrasında ise uyumuştuk. Tabikide Ekinle beraber yatmadık! Ekin kendi odasında, bense Semih'in odasında uyudum. Yani ikimizde üst katta uyumuştuk.
Ebeveyin banyosunda gidip elimi yüzümü yıkadım. Aynadan kendime baktım. Pek güzel değilim ama çirkin de sayılmam yani.
Banyodan çıktım ve saate baktım. Saat bire geliyordu. Baya uyumuşum! Alt kattan konuşma sesleri geldiğinde odadan çıktım.
Aşağı indiğimde Damla ve Semih'in gelmiş olduğunu ve bize kahvaltı hazırladığını gördüm. Benim burda olduğumu biliyorlar, çünkü Ekin onlara mesaj atmıştı. Telefonları açılınca görebilirler diye.
Damla benim geldiğimi fark ettiğinde bana doğru koştu ve sarıldı. Bende sarıldım.
"Siz neredeydiniz ya çok korktum!"
"Semihle biraz hava almak için okuldan çıkmıştık, sonrasında saatin nasıl geçtiğini fark etmedik. Sağnak yağmur geliyordu. Eve gidene kadar yağmur başlar ve hasta olabilirdik. Sonra Semih yakınlarda bir arkadaşının evi olduğunu söyledi. Oraya gittik ve orda kaldık ama öğlende telefonunuzun şarjı bitmişti. O yüzden bize ulaşamadınız herhalde." Dedi ve güldü.
Ne yalan söyliyim bu bana biraz saçma gelmişti. Bu ikisi birşey çeviriyor belli ama zamanı gelince herşey ortaya çıkar elbet! Zorlamaya gerek yok.
"Tamam" diyip geçiştirdim.
"Ekin uyanmadı mı?" Diye sordum. "Hayır, kahvaltı hazır hadi git uyandır" dedi Semih.
Merdivenlerden çıktım ve Ekin'in odasına gittim. Kapıya gelince derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. "Gel!" Dedi uykulu bir ses tonuyla. Kapıyı açtığımda gözleri kapalıydı. Saçları dağılmış dudakları büzülmüş bi şekilde uyuyordu.
Çok tatlı görünüyor!
"Ekin, kalk hadi Damla ve Semih gelmiş."
"5dk daha!"
Biraz bekledim. "Hadi 5dk oldu kalk" gözlerini açtı, bana baktı ve tekrar kapattı.
"Seçil.."
"Hmm..?" Dedim, uykulu sesine eşlik ederek.
Bir süre cevap vermedi, galiba doğru cümleyi veya kelimeyi arıyordu. İstediğini bulmuş olacak ki, dudakları aralandı. Gözlerini açmadan konuşmasına devam etti.
"Beni bir kere öpsene.." Dedi uykulu sesi ile.
Tamam. Kabul ediyorum bunu demesini beklemiyordum.
Bence yanağından öpmemi istemişti. Zaten başka neresi olabilir ki! Aslında..
Yatağına yaklaştım ve oturdum. Yüzümü yüzüne yaklaştırıdım ve gözlerimi kapayıp yanağına bir buse kondurdum.
"Ohh, miss.." Dedi.
"Miss.." dedim güldüm.
~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek
Teen FictionSeçil Marsel. Arkadaşı, Damla Akkay. Yeni bir okula giden genç kızlar. Yeni arkadaşlar yeni olaylar yaşıyor. Ekin Sarca. Seçil Marsel, onadan hoşlanıyor, fakat ilk başlarda hislerimi kabullenemeyen bir kız. Sınıftaki herkes Ekin'in birşey sakladı...