Oy ve yorumlarınız için teşekkür ederim <3
Benim istediğim kadar gelmedi ama olsun<3
~~~
Yaşadığım olay mı desem saldırı mı desem artık ne desem bilmiyorum ama o olaydan 1 saat 26 dakika geçmişti. Ekin telefonumu verdigi için artik saat hakkında bilgim vardı. Fakat o numaran mesajlar gelmeye devqm ediyordu. İğrenç.
Şu an ise yatağın başlına dayanmış bir şekilde oturup telefonum ile ilgileniyordum.
Ekinde yanımda aynı şekilde telefonu ile ilgileniyordu.
İnstagrama fotoğraf atsam birşey olmazdı bence ve attım. Telefonu kapatıp komidinin üzerine koydum.
"Ekin"
"Efendim"
"Benim karnım acıktı"
"Gel yicek bir şeyler varmı diye bakalım" Telefonunu yatağa bırakırken.
O önden ilerlemeye başladığında bende onu takip etmiştim. Üst kattaki mutfağa gidiyorduk.
Buz dolabını açtı "Pizza varmış yer misin?"
"Olur" dedim uzattığı pizzayı alırken. "Bunu mikrodalga da ısıtabilir miyim?"
"Yok kuru kuru ye dizlerin kırılsın" dedi kıkırdarken. Kurdugu cümleye bende kıkırdamıştım.
---
"Doydun mu?"
Son Pizza diliminde yediğimde kafa salladım "hıhı"
"Afiyet olsun"
"Sağol"
Mutfaktan çıktığımızda bir oda dikkatimi çekmişti. "Ekin bu odada ne var?" Dedim odanın kapısına bakarak.
"Gel bakalım" Kapıyı açarken konuştuğunda onu takip ettim.
Oha! Burası farklı farklı silahlarla doluydu! Yuh yani!
"Ekin siz naptınız bu kadar silahı nerden buldunuz?" Dedim silahları incelerken.
"Dedem önceden mafyaymış, babamda öyle. Tabi dedem öldü ama hayattayken hep benide mafya yapacağını söylerdi. O öldükten sonra babam bana işleri nasıl ilerlediğini falanda öğretti. Semih bize göre daha zengin, o da mafya fakat onun babasının şirketi var. Yani bizden daha zengin sayılır ama bizim aramızda paranın lafı olmaz." Dedi sonlara doğru kıkırdarken.
"Senin hayat hikayen nasıl?" Diye sordu.
"Benim ailemle aram hep bozuktu bir tek Efe benim arkamda duruyordu ama oda küçük olduğu için birşey fark etmiyordu. Sonrasında ailem buraya gelmeme izin vermedi bende onları dinlemeden Damlayı alıp geldim. Onlarda birdaha beni hiç arayıp sormadı. Neyseki Damla yanımda oda olmasa buraya gelmezdim. Efe bana her ay para gönderiyordu. Kardeş parası yiyorum" dedim ve son cümleme ikimizde kahkaha attık.
"Babam Efeyi erkek olduğu için tabikide benden daha çok seviyordu ve babamda fakir sayılmazdı, araba galerisi vardı ve onuda Efeye devretmişti. Efe'nin anlattığına göre buraya daha büyük bir galeri açacağını söylemiş ve o şekilde Efe buraya gelebilmiş. Hem okula gidip hemde galeri ile ilgilenecekmiş"
Söylediğim şeylere kafa salladı.
Silah odasından çıkıp beraber kalacağımız odaya gittik.
"Bu arada Damlada eğitim aldı. Yani oda bir nevi mafya sayılır" dedi sırıtarak.
"Bende işte dış kapının dış mandalı gibi herseyi yeni öğreniyorum falan" dedim göz devirerek.
"Mafya olduğumu öğrenince benimle birdaha konuşmazsın diye düşünmüştüm. Damla öyle yapmaz desede ben emin olamadım."
"Tamam tamam dert etme alt tarafi 2 gün nazımı çekersin." Dedim omuz silkerek.
"Çekerim"
~~~
Umarım beğenmişsinizdir.
Bolca oy ve yorumlarınız için teşekkürler bu bölümde öyle olması dileğiyle<3Bu gün +1 bölüm daha istiyorsanız 40 oy ve bolca yorum gerek sizleri seviyorum <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek
Teen FictionSeçil Marsel. Arkadaşı, Damla Akkay. Yeni bir okula giden genç kızlar. Yeni arkadaşlar yeni olaylar yaşıyor. Ekin Sarca. Seçil Marsel, onadan hoşlanıyor, fakat ilk başlarda hislerimi kabullenemeyen bir kız. Sınıftaki herkes Ekin'in birşey sakladı...