13 - Öyle

784 39 4
                                    

~~~


"Semih, Ekin nerde?" Dedim. Pazartesi olmuştu ve okula gelmiştik. Semih buradaydı ama Ekin yoktu nereye gitmiş olabilir ki? Acaba hasta falan mı oldu?

"Ee gelir birazda- Heh! Geldi işte!" Dedi. Sınıf kapısına baktığımda Ekin gelmişti yüzü biraz asık birazda solgundu. Ekin sınıfa girince arkasından Simge de girdi.

Ne yani Simge ile beraber mi geldiler?

Ekin yanıma oturdu ve "Günaydın gençler!" Dedi ses tonunu heyecanlı yapmaya çalışarak.

Ahh Ekin, üzümlü kekim...

Ne olduğunu bana söylese sanki yardımcı olmayacak mıydım?

Simge gelip sıraya oturdu. Gömlek giymişti ve birkaç düğmesi açık olduğu için Göğüsleri biraz gözüküyordu. Simge, Ekin'e doğru eğilip bana duyurmak istercesine "Bu gece bize gelsene ders çalışırız bebis" dedi.

Allahım sen sabır ver şimdi şu kızı yolacağım! Çok bile bekledin..

Ekin kafasını olumsuz olarak salladığın da bana, baktı umursamaz bir tavırla önüme döndüm. Kızın zaten gömleği açık olduğu için hem de Ekin'e doğru eğildiğinden dolayı.. gerisini siz düşünün. Galiba Ekin rahatsız olmuştu. Çünkü "Simge dik dur lütfen" Dedi Simgeye hiç bakmamaya çalışarak onu omzundan hafifçe geriye ittirdi.

Sinirlerime karşı çıkamadım ve "Simge Ne zorluyorsun! Çocuk seni istemiyor işte. İstemediğin yerde durmaya bu kadar meraklı olduğunu bilseydik seni, yanımda tutardım zaten. Oranı buranı açıp Ekin'e yavşayınca birşey elde etmiş olmuyorsun, kendini küçük düşürmüş oluyorsun!" Dedim.

Helal lan Yusifi..

Ekin'e baktığımda gülümsüyordu. Simge ise çoktan arkasına bakmadan sınıftan çıkmıştı.

"Seçil.."

"Efendim?"

"İyiki varsın biliyorsun dimi.." Bana sarıldı.

"Öyle mi..?" ona sarıldım.

"Öyle.."

~~~

Sizce Ekin Seçilden ne Saklıyor?

Kelebek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin