Reader pov
Światło. Widzę światło.
Z trudem otwieram oczy, aby ujrzeć mój pokój. Mój pokój? To nie jest mój pokój. Po tym co przeżyłam należę już do innego uniwersum. Nie tutaj. Dociera do mnie, że to wszystko nie działo się naprawdę... Nie wiem co mam robić. Myślałam, że zostanę z Harrym do końca mojego życia, będziemy szczęśliwi i może założymy rodzinę, a okazuje się, że to wszystko to była...
Fikcja.
Nic nie działo się naprawdę.
To wszystko było kłamstwem.
Te wszystkie wydarzenia, które nie miały sensu miały wymówkę czemu takie były.
Szybko podbiegam do lustra i próbuję zmienić kolor moich oczu.
Nic się nie dzieje. Ależ niespodzianka.
Harry przecież nie istnieje.
Spoglądam na moje łóżko. Książka "Harry Potter i Zakon Feniksa", a w niej zakładka na praktycznie samym końcu.
To nie mogła być fikcja. Przecież ja czułam! Czułam jego bliskość, jego zapach, jego dotyk! Jak to możliwe?
Czy to możliwe żeby przeteleportowała się na kilka tygodni do innego uniwersum, a potem wróciła jak gdyby nigdy nic? Raczej nie. Oglądam się za siebie, zaraz chyba zwariuję.
Co ja mam teraz zrobić skoro przywiązałam się do uniwersum Harry'ego Pottera?
Co jeżeli nie dostałabym tą kulą?
Czy dalej bym tam była?
Czy dalej byłabym w swoim uniwersum?
________________________________________________________________________________
No to co? KONIEC!
Uprzedzając pytania "czy będzie druga część?" szczerze mówiąc nie wiem. Idiotycznie to brzmi, ale to prawda. Nie wiem czy będę chciała kontynuować historię (T/I) I Harry'ego. Nie spodziewałam się takiego zakończenia (jak pewnie wy). Pamiętam, że odpisałam na czyiś komentarz (nie pamiętam czyj) "czy będzie happy end" odpowiedziałam "postaram się", albo coś takiego....
No cóż.
Podziękowania już napisałam i co do następnej książki - zapewniam, że nie pojawi się na pewno w tym roku. Odpoczniecie sobie ode mnie.
To raczej tyle, dziękuje wszystkim wam za uczestnicwo w tej jakże pokręconej historii dwóch nastolatków. Do zobaczenia! (daje teraz listę wattpadziarów, których zapamiętałam, że tutaj byli i również uczestniczyli)Było was o wiele więcej, ale niestety nie obserwuję was :P
CZYTASZ
Harry Potter x Reader // Sobie przeznaczeni | ZAKOŃCZONE
FanfictionAkcja rozpoczyna się na 5 roku Harry'ego w Hogwarcie. Harry Potter mieszka już z Syriuszem i Remusem. Nie spodziewa się jednak, że w tym roku spotka miłość swojego życia. Masz 15 lat, lecz trafiłaś tu tak późno, ponieważ ojciec się nie zgodził na „t...