Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın ♥️
"Sen ne yaptığını sanıyorsun?!" Jimin, Jungkook'u odasında yatağında yatarken bulduğunda çığlık attı."Biraz uyumaya çalışıyor olabilirim?" Jungkook kendine özgü ifadesiz yüz ifadesiyle battaniyenin altına girerken rahatça konuştu.
"Yatağımda!"mı? Pardon?!! Ama siktir git!!" Jimin yüksek sesle battaniyeyi Jungkook'un vücudundan çekip aldı.
Jungkook sadece içini çekti ve gözlerini kapattı, başını yastığa koyarken hiç etkilenmedi. "Sana da iyi geceler."
Jimin şaşkınlıkla nefesini tuttu, yatağın Jungkook'un tarafına doğru yürüdü ve Jungkook'un başının altındaki yastığı çekti. "Yatağımdan kalk!! ŞİMDİ!!!" diye bağırdı.
Jungkook sadece boynunu biraz kırdı ve ellerini başının altında birleştirerek iç çekerek karşı tarafa döndü. Gözleri hâlâ kapalıydı ve uzun saçları alnına ve yüzüne dökülüyordu.
Jimin pijamalı adamın yatağında uyurken ne kadar rahat göründüğüyle alay etti. "Seni son kez uyarıyorum!! Kalk ve odamı terk et!! ŞİMDİ!"
Jungkook tekrar iç çekti ve bu kez Jimin'e döndü, "Bak Jimin... biz artık kocayız. Hoşuna gitse de gitmese de, evli bir çiftin aynı odada, aynı yatakta yaşadığı gerçeğini kabullenmen gerekiyor. " dedi ve tekrar gözlerini kapatarak arkasını döndü.
Jimin onu geri çekerek tekrar kendisiyle yüzleşmesini sağladı ve kabaca, "Burası benim yatağım-"
"Öyleydi." Jungkook onun sözünü keserek, "Senin yatağındı, şimdi bizim. O yüzden gel bebeğim, uyuyalım." Jungkook ona küçük alaycı bir sırıtış attı ve sonra uyumaya geri döndü.
"Seninle aynı yatağı paylaşmamın imkanı yok!" Jimin gözlerini huzurla kapatmış olan adama ters ters bakarak dişlerini sıktı.
Jungkook omuz silkti, hala gözlerini açmıyordu, "Pekala, bu senin seçimin, bu malikanenin başka bir odasında uyuyabilirsin. Benim için sakıncası yok. Ama kalkmayacağım."
"Burası benim odam!! Neden odamı terk edeyim ki!! Odamı sen terk etmelisin!!" Jimin bağırarak yatağın diğer tarafına geçti ve Jungkook'u yataktan itmeye çalıştı ama büyük adam yerinden bile kımıldamadı. Jungkook gözleri kapalı, yavaş ve rahatlatıcı nefesler alarak uzanırken, Jimin nefes nefese kalmıştı... bir: yorgunluktan, iki: öfkeden.
Birkaç dakika daha denedikten ve çabalarının faydasız olduğunu gördükten sonra Jimin sonunda durdu ve Jungkook hafifçe sırıttı. Jimin büyük adama ters ters baktı. Vazgeçmesine imkan yoktu. Ne de olsa o Park'tı.
Etrafına bakındı ve yatağın kendi tarafında içi su dolu bir kavanoz buldu. Jungkook'a baktı ve sırıttı. Eğer Jimin yatağında huzurla uyuyamıyorsa, o zaman kimse uyuyamazdı.
Kavanozu alıp Jungkook'un üzerine boşalttı ve büyük adamla birlikte altındaki yatağı da sırılsıklam etti.
Jungkook nefesini tuttu ve doğruldu. Uzun saçları deniz yosunu gibi görünüyordu, kıyafetleri ise tamamen sırılsıklamdı. Dişlerini sıktı ve bu aptallığı yapanı yumruklamak üzereydi ki yanındaki meleğin önce kıkırdadığını sonra da içten içe güldüğünü duyunca kalbi durdu... Ve Jungkook bu sesten daha güzel bir şey duymadığına yemin edebilirdi...
Başını kaldırdığında Jimin'in ona doğru baktığını ve gülmekten iki büklüm olduğunu gördü. Jungkook sırılsıklam olduğunu ve tamamen aptal gibi göründüğünü unutmuştu, şu anda önemli olan Jimin'in mutlu olduğunda yani gerçekten mutlu olduğunda nasıl bu kadar güzel göründüğüydü.
Jimin çok güldüğü için karnını tutuyordu ve Jungkook gözlerini bile kırpmadan güzel kocasına bilinçsizce gülümsemekten kendini alamadı.
"Sen... Tanrım... Şu haline bak..." Jimin kahkahaları arasında konuşmayı başardı.
Jungkook, Jimin'in ne kadar sevimli göründüğünü görünce kıkırdamadan edemedi. Palyaço gibi görünmesi umurunda bile değildi. Eğer bu Jimin'in bu kadar sevimli olmasıyla sonuçlanırsa, hayatının geri kalanında palyaço olmaktan çok mutlu olacaktı.
"Neden?" Jungkook kıkırdayarak Jimin'e sordu.
"Sen... Sen... ıslak bir köpek yavrusu gibi görünüyorsun..." Jimin güldü.
Jimin'in güldüğü ve Jungkook'un sanki tüm dünyası oymuş gibi ona baktığı birkaç dakikadan sonra, Jimin sonunda sakinleşti ve nefes alış verişini düzene sokmaya çalıştı. İşte o zaman bu Drakula ile ne kadar rahat olduğunu fark etti. Gözleri büyüdü ve boğazını temizleyerek biraz geriye kaydı.
"Şey... ben bu yatakta uyuyamadığım gibi, sen de uyuyamazsın." Jimin kısık gözlerle Jungkook'a baktı, o da yumuşak gözlerle ve sevimli bir gülümsemeyle ona baktı, "en azından rahatça değil... O yüzden iyi geceler ve bu yatakta sırılsıklam uyu."
Jimin uzaklaşmak üzereydi ama Jungkook onu bileğinden çekip yatağa fırlattı ve üzerine çıktı.
Jimin'in gözleri büyüdü ve iki elini Jungkook ile arasına çekti. Jungkook sadece koyu renk gözleri ve dudaklarında alaycı bir gülümsemeyle onun gözlerine baktı.
"Şimdi gitmene izin vereceğimi kim söyledi?" Jungkook kısık bir sesle Jimin'in dudaklarına baktı ve sonra kendi dudaklarını yaladı.
Jimin yutkundu. Kendi gözleri Jungkook'un dudaklarına kaydı ve diğeri başını ona doğru eğdiğinde bilinçsizce dudaklarını ayırdı,-"Ne-"
Jimin cümlesini tamamlayamadan Jungkook yatağın kendi tarafındaki su dolu kavanozu Jimin'in üzerine döktü.
Jimin nefes nefese kaldı ve şimdi onu ve yatağı tamamen ıslatan sudan kurtulmak için gözlerini kırpıştırdı.
"Şimdi uyuyalım. İyi geceler... tatlım." Jungkook alaycı bir gülümsemeyle Jimin'in yanına uzandı.
"Yaaahhh!! Kalk ayağa!! Ne-" Jimin, Jungkook'u üzerinden iterken durakladı, o sırada büyük adamdan gelen horlama seslerini duydu. Jungkook'un yüzü boynuna gömülmüştü ve Jimin'e ölümüne sarılıyordu.
"Yahhh!! Çok ağırsın seni kaslı domuz!!!" Jimin küfretti ama Jungkook onu görmezden geldi, ona daha sıkı sarıldı ve yüzünde küçük bir gülümsemeyle horlamaya devam etti.
Yani yeni evli çift bütün geceyi aynı yatakta.... ıslak bir şekilde mi geçirdi?
______________________________________________________
Sizce ne olucak.
Jimin gerçekten şımarık bir velet mi yoksa başka bir şey mi var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Güzel
Fanfic"Bırak Sikeyim Bırakmanı Söyledim!!" "Üzgünüm diyene kadar olmaz!!" "Milyon yıl geçse de olmaz!!" "O zaman ben de seni çözmüyorum." "Ama ben işemek istiyorum!!" "O zaman lanet pantolonuna işe Park Jimin. Özür dileyene kadar gitmene izin vermeyeceğim...