Jimin, Jungkook'un elini tutarak yatak odasından çıktı. Yutkundu ve kendi ve Jungkook'un ebeveynlerinin beklediği kanepeye doğru ilerledi.
Jungkook jiminin elini biraz daha sıkı tuttu, sanki ona güven veriyordu. Birlikte kanepeye oturdular ve Jimin derin bir nefes aldı.
"Jimin-ah..." Bayan Park gözyaşları içinde başladı. "Nasılsın?"
"Ben... Ben iyiyim. Teşekkür ederim. Peki ya sen... Anne...?" Jimin sordu ve Bayan Park'ın yıkılması için tek gereken buydu.
Bay Park karısına sarıldı ve gözyaşlarını kontrol etmek için elinden geleni yaparak burnunu çekti. "Biz çok kötü ebeveynler olduk Jimin... biliyoruz... ama inan bana.... seni her zaman sevdik..." Bay Park kucağına bakarak konuştu.
"Biliyorum..." Bayan Park söze başladı, "Biliyorum çok kötü bir anne oldum, zavallı çocuğuma karşı çok ihmalkâr ve umursamaz davrandım... Çok özür dilerim. Yaptıklarım için hiçbir mazeretim yok... Sadece diğer çocuğumu özlediğim için... Yanımda olanı görmezden geldim..."
Sadece Jaemin'den bahsedince bile Jimin ürperdi ama neyse ki Jungkook bunu fark etti ve hızlıca ona yaklaşarak kocasına yandan sarıldı.
"İyi bir baba olamadığım için özür dilerim oğlum... hep düşündüm... düşündüm... sen şımarık bir velettin ve sadece... evcilleştirilmeye ihtiyacın var-"
"Evcilleştirilmek mi?! Onu ne sandın?! Bir hayvan mı?!" Jungkook tersledi ama Jimin irkilince kendini suçlu hissetmekten kendini alamadı..." Özür dilerim..." diye fısıldadı, sadece ürkek bir gülümsemeyle başını sallayan Jimin'i alnından öperek.
Jimin ailesine doğru döndü ve derin bir nefes almadan önce gözlerini kapattı. Gözlerini açtı ve onlara gülümsedi, "Sizi affediyorum... zaten cezadan payınızı aldınız, daha fazla cezalandırılmanıza gerek olduğunu sanmıyorum...
Bay ve Bayan Park bu habere hıçkıra hıçkıra ağlarken Jimin'e sarılmaya çoktan hazırdı ama o Jungkook'un göğsüne daha fazla gömüldü. "Ama... Ama sonunda sizin yanınızda rahat edebilmek için zamana ihtiyacım var. Şu andan itibaren her şeyin güllük gülistanlık olacağına söz vermiyorum... belki... belki hiçbir zaman normal bir aile gibi olamayacağız... ama... ama deneyeceğim... Alışmaya çalışacağım... size..." Jimin'in yere bakarak söyledikleri anne ve babası için fazlasıyla yeterliydi. Oğullarına yaptıklarından dolayı gerçekten suçlu ve utanç içindeydiler.
"Biz..." Bayan Park burnunu çekti..." Jihyun'u... sadece bir kez görebilir miyiz?" Neredeyse yalvarırcasına sordu.
Jimin başını kaldırıp Jungkook'a baktı, Jungkook zaten ona bakıyordu, sanki almak istediği karar için tüm yetkiyi ona veriyormuş gibiydi. Jimin ona gülümsedi ve ardından ailesine başını salladı. Bayan Jeon hızla ayağa kalktı ve Jihyun'u odaya çağırdı.
Jihyun, Park çiftine ters ters bakan amcasının elini tutarak dışarı çıktı. Taehyung bu konuda tamamen abisinin tarafındaydı.
"Dada?" Jihyun, Appa'sının sanki yavru bir civcivi korur gibi Dada'sını koruduğunu görünce sordu. Jimin ona gülümsedi ve kucağına oturmasını işaret etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Güzel
Fanfic"Bırak Sikeyim Bırakmanı Söyledim!!" "Üzgünüm diyene kadar olmaz!!" "Milyon yıl geçse de olmaz!!" "O zaman ben de seni çözmüyorum." "Ama ben işemek istiyorum!!" "O zaman lanet pantolonuna işe Park Jimin. Özür dileyene kadar gitmene izin vermeyeceğim...