Yorum please + beğeni
"Peki Jimin kaba davranışlarını ilk ne zaman gösterdi?" Yoongi kaleminin kapağını açıp, cevapları not defterine yazmaya hazır olarak sordu.
"Anaokulundaydı, öğretmenine diğer tüm öğrencilerin önünde bağırdığında..." dedi Bayan Park ürkek bir sesle kucağına bakarak.
Yoongi üzgün kadına bakarak başını salladı ve ardından ondan farklı olmayan Bay Park'a baktı. Jungkook Yoongi'ye Memur Kim'den bahsetmişti ve tüm bu senaryonun çifte nasıl zarar verdiğini biliyordu.
"Neden bağırdı? Öğretmen size bir şey söyledi mi?" diye sordu Yoongi, sorusunu not defterine not ederek.
Bayan Park ve Bay Park bir an durup düşündüler ve Yoongi'ye bakmadan önce birbirlerine baktılar: "Sebebini tam olarak hatırlamıyorum ama tüm öğrencilerin önünde ona bağırdığını ve onu suskun bıraktığını hatırlıyorum. Zavallı öğretmen ondan sonra tek kelime bile edememişti." dedi, sahneyi hatırlayınca utanmış görünerek.
Yoongi biraz kaşlarını çatıp düşündü ama bir şey söylemeyerek not defterine yazdı.
"Peki...?" dedi ve tekrar çifte baktı. "Bana Jimin'in davranışlarının her geçen gün kötüleştiğini nasıl anladığınızı anlatın."
"Hizmetçilere her zaman kaba davrandı, onlara bağırdı, bağırarak-"
"Hayır, hayır Bay Park." Yoongi, Park Kanju'nun sözünü keserek başını salladı, "Bana Jimin'in patlaması* hakkında hatırladığın belirli olayları anlat."
Bay Park duraksadı ve ardından karısına biraz kafası karışmış bir şekilde baktı, ama yine de devam etti. "Jimin, Jaemin'e karşı gerçekten kabaydı. Hatta canı ne zaman isterse ona vururdu. Hatta bir keresinde kafasına bir-"
"Hayır hayır hayır. Jaemin'den önce." Yoongi, çifte kaşlarını daha da çatarak, suçlarcasına değil, ama kesinlikle bir şeyler düşündüğünü belli ederek söyledi. "Jimin 10 yaşına gelene kadar olan zaman gibi. Jaemin'i eve getirdiğin zamandı, değil mi?" diye sordu ve Park çifti başlarını salladı, "Evet, peki... bana Jaemin gelmeden önce Jimin'in kaba davrandığı olayları anlat."
Çift yine şaşkın bir bakış attı, ancak yine de anlatmaya başladı.
"Her zaman sadece materyalist şeylerle ilgilendi. 3. sınıftayken bir gün okuldan çok üzgün geldi ve...benden hemen bir iPad almamı istedi." dedi Bay Park ve Bayan Park o günü düşünerek başını salladı.
"Bir gün 9 yaşındayken yanlışlıkla telefon ekranını kırdığı için bir hizmetçiye azarladı ve bağırdı." dedi Bayan Park.
"Evet.. Zavallı hizmetçinin o gün nasıl ağladığını hala hatırlıyorum, gözyaşlarına hiç hakim olamamıştı." Dedi Bay Park ve oğlunun davranışından utanarak başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Güzel
Hayran Kurgu"Bırak Sikeyim Bırakmanı Söyledim!!" "Üzgünüm diyene kadar olmaz!!" "Milyon yıl geçse de olmaz!!" "O zaman ben de seni çözmüyorum." "Ama ben işemek istiyorum!!" "O zaman lanet pantolonuna işe Park Jimin. Özür dileyene kadar gitmene izin vermeyeceğim...