Hello babyler bu bölümde önceden sorduğunuz her şeyi cevaplayacağım.
1.Neden bölümler uzun süre sonra geliyor?
Bu soruyu çok aldığım için açıklamak istiyorum. Biliyorsunuz ki benim asıl dilim Türkçe yani yabancı dil çevirirken uzun sürmesi çok normal. Nasıl açıklanır bilmiyorum ama İngilizce bize göre daha basit bir dil bu yüzden çoğu yerde ben eklemek zorunda kalıyorum ve gerçek eserden farklı olmasın diye çokça çaba sarf ediyorum. He bide çeviri bittikten sonra 4 defa kontrol ediyorum. Bu kontroller farklı zamanlarda oluyor çünkü neyi ekleyip neyi çıkarmam gerektiğine karar veriyorum. Artı olarak bide okulum var ve hem ders hem çeviri olunca yıllar sonra yb atmami sağlıyor.
2. Jeamin mi yoksa Jimin mi öldü?
Ölen kişi Jeamin. Kötü olan kişide Jeamin. Yurttan alınan kişide Jeamin. Umarım bu size yardımcı olmuştur
3. Hikaye BDSM mi?
What? Hayır bdsm falan yok ama seks var ama ne zaman olur...
4. İkinci sezon olucak mi?Olucak şuan daha yeni yazılıyor ama olucak ve sinir krizi geçirtecek özellikle hiç beklemediğiniz biri.
5. Oynakjhope senin hesabın mi?
Evet benim hesabım :-)
6. İkinci sezon ne zaman başlıyor?
Tahminen 1 sezon bittikten 2-3 hafta sonra.
7. Okumamızı önerdiğin 6 ficin ne ?
Zor soru ama sıralama olucaksa
1) Şımarık Güzel
2) Last Call
3) Seyir Defteri ( peçete almayı unutmayın+ Jungkookun jimine olan sevgisi doruklarda)
4) STEEL HEART
5) I never existedBaşka sormak istediğiniz bir şey varsa yorum yapın cevap veririm.
Şimdi gelelim diğer ficlere. Tanıtımı pek beceremem ama belki ilginizi çeker de bakarsınız diye 4 tane fic koydum.
1. I Never Existed
Tipik volki Jungkook, ultra bitch jimin, boyunuzlari arşa değdiği hâlde bunu fark etmeyen sayın Taehyung ziyagilden oluşan mükemmel kadrosuyla bir nevi aşkı jikook olan twitter au.Dip not:
Bu hikayeyi tae olmadan yayinlasam mi diye çok düşündüm çünkü bazı insan demeye bin şahit ister olanlar beni tae antisi ilan edip linç edicek diye korktum bide taenin boyel bir ficin içinde olması beni biraz mutsuz yaptı. Yanlış anlaşılmasın ha taeyi bu konuma layık göremedim sadece.
2. Player 2
Bilimkurgu olması beni kendine hayran bırakan bir fic. Bide bölümleri uzun sevenleri sevindirecek olan bir fic. İçinde herşey var hayran kalırsınız yani. Ve de çevirmesi en kolay ficlerden biri kendisi.
3.Seyir Defteri
Tek diyeceğim okuyun okutturun aşırı iyi tek gecede bitirdiğim sonu hala aklımdan çıkmayan Jungkookun sevgisini doruklarda hissettiğim fic.4. STEEL HEART
Enemies to lovers tarzında bir fic. Jungkook bir asi ve jiminde kralın oğlu.
Yolları jimine gelen tehditlerden birleşiyor ama tek sıkıntı tehditleri eden kişi Jungkook.Öpüldünüz aşklar yeni bölüm akşam gelicek hatta kontrol biterse sabah kalktığınızda bildirimi görebilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Güzel
Fiksi Penggemar"Bırak Sikeyim Bırakmanı Söyledim!!" "Üzgünüm diyene kadar olmaz!!" "Milyon yıl geçse de olmaz!!" "O zaman ben de seni çözmüyorum." "Ama ben işemek istiyorum!!" "O zaman lanet pantolonuna işe Park Jimin. Özür dileyene kadar gitmene izin vermeyeceğim...