70 beğeni 25 yorum
Manipülasyon:
Başkaları üzerinde zararlı etkinin kullanılmasıdır. Bir şekilde herkes istediğini elde etmek için başkalarını manipüle edebilir. Ancak manipülasyon, birinin belirli bir şekilde hareket etmesini veya hissetmesini sağlamak için duygularını etkilemeye yönelik herhangi bir girişim olarak tanımlanır."
Hyung.. bundan emin misin?" Jimin endişeyle sorarken her zamanki gibi gergin ve korkmuş görünüyordu. Jaemin, Jimin'in giydiği tişörtün aynısını giymiş ve Jimin'inki gibi saçlarını karıştırarak ona gülümsedi. Tamamen hazır olduğunda ve tıpatıp Jimin'e benzediğinde odadan çıktı ve ardından Jimin de çıktı.
"Sen burada bekle ve sadece izle." Jaemin, hizmetçilerin çalıştığı mutfağı görebilecekleri bir köşeye geçerek fısıldadı. Ardından derin bir nefes aldı ve tıpkı Jimin'in eskiden olduğu gibi yüzüne savunmasız olmasına rağmen okunamayan bir ifade vererek jimin gibi mutfağa doğru ilerledi. Jimin ise merakla duvarın arkasından onu izledi.
Jaemin mutfağa ulaştığında bir veya iki hizmetçi onun yönüne baktı ama Jaemin'in değil sadece Jimin olduğunu anlayınca iç çekerek işlerine geri döndü.
Jaemin buzdolabını açarak bir şişe su çıkardı ve ondan içmeye başladı. Çok sessiz bir şekilde, geri gitmek üzere olan bir hizmetçinin arkasına geçti ve hizmetçi geri adım attığı anda, Jaemin suyu kendi üzerine dökerek sanki hizmetçinin suçuymuş gibi gösterdi.
Hizmetçi nefesini tuttu ve diğerleri de "Ah, üzgünüm efe-"
"Nesin sen kör orospu?!" Jaemin öfkeyle bağırarak orada bulunan her hizmetçiyi şok etti.
Bir an için hiçbir şey söylemediler ama sonra hizmetçilerden biri kıs kıs güldü, "Vay canına.. dilsiz prens Jimin aslında nasıl konuşulacağını biliyormuş."
"Elbette biliyorum." Jaemin ona tükürerek bağırdı, "Ama senin gibi pis sürtüklerle konuşmayı sevmiyorum."
"Hey! Evlat. Üzgünüm dedim-"
Ancak hizmetçi sözünü bile bitiremeden Jaemin yüzüne su çarparak herkesi şok etti.
"Kapa çeneni orospu. Artık sinir bozucu sesini duymak istemiyorum! Bu yüzden sizinle hiç konuşmadım! Kahrolası pisliklersiniz! Zavallı jaemin sizi nasıl seviyor anlamıyorum!" Jaemin tükürdü ve mutfaktan çıktı, hala duvarın arkasına saklanan Jimin'e doğru gitti.
Jimin ise hizmetçiye olanları izlerken gözleri suçluluk yaşlarıyla dolmuştu.
Jaemin, hizmetçilerin görüş alanından çıkar çıkmaz içlerinden biri, "Aman Tanrım! Şımarık veletin hiç konuşmaması daha iyiydi! O şirret tavırları ve koca ağızı!! Kahrolası saçmalık!" Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Güzel
Hayran Kurgu"Bırak Sikeyim Bırakmanı Söyledim!!" "Üzgünüm diyene kadar olmaz!!" "Milyon yıl geçse de olmaz!!" "O zaman ben de seni çözmüyorum." "Ama ben işemek istiyorum!!" "O zaman lanet pantolonuna işe Park Jimin. Özür dileyene kadar gitmene izin vermeyeceğim...