Yorum yapmayı unutmayın ve oy vermeyi yoksa diğer bölüm geç gelir 😊
"Toplam işçi sayısı 20, bunların 10'u erkek 10'u kadın. Bunların 12'si eski işçiler, 8'i ise genç ve yeni işçilerden oluşuyor. Parklar onların ailelerine de bakıyor ve tüm temel ihtiyaçlarını sağlıyor." Namjoon kahve içmekte olan Jungkook'un başını sallamasını sağlayarak konuştu.
İki arkadaş bir kafede oturuyorlardı. Neredeyse öğlen olmuştu ve Jungkook sabahın erken saatlerinde Namjoon'dan bazı bilgiler istemişti.
"Yani Jimin'i bu kadar önemsemelerinin nedeni, onu doğduğundan beri aileden biri olarak görmeleri mi?" Jungkook kendie sorar gıbi sordu ama Namjoon yine de omuz silkti.
"Gerçekler bunu gösteriyor." Dedi Namjoon.
"Peki ya senden istediğim diğer şeyler?" Jungkook oturduğu yerde biraz kıpırdandı.
Namjoon başını salladı ve çantasından bir dosya çıkarıp Jungkook'a verdi ve açarken, "İhtiyacın olan tüm bilgiler ve izinler var. Anaokulundan 8. sınıfa kadar okuduğu okullar hakkında ve hatta ondan sonra evde eğitim aldığı zamana kadar. Bu yaklaşık bir yıl kadar sürmüş ve ardından bırakmış." Namjoon yine omuz silkti ve Jungkook başını sallamadan önce ona ifadesiz bir yüz ifadesi takındı.
_____________________________________________________
"AAAAAAAHHHH!!!"
Jungkook'un malikâneye girdiğinde duyduğu ilk şey tiz ve sinirli bir çığlık oldu. Ardından fırlatılan ve parçalara ayrılan, duvarlara ya da yere çarpan nesnelerin sesleri geldi.
Kaşlarını çattı ve tüm bu gürültünün geldiği yöne doğru ilerledi. Ailenin geri kalanıyla birlikte hizmetçilerin, çığlıkların ve bağrışmaların geldiği odanın dışında olduğunu gördü. Hepsi korkmuş ve dehşete düşmüş görünüyordu. Burası Jimin'in dün gece kaldığı odaydı ve içeriden onlara bir şeyler fırlatılıyordu.
Hepsi geri çekilip ona bakarken Jungkook odanın kapısına doğru ilerledi. Odanın içine baktı. Tae ona bir şey söylemek üzereydi ama daha bir şey söyleyemeden bir çiçek vazosu ona doğru sertçe fırlatıldı ama hızlı refleksleri sayesinde yüzüne isabet etmeden önce koluyla vazoyu engelledi.
Jungkook odanın kapısına doğru ilerlerken hepsi geri çekilip ona baktı. Odanın içine baktı. Tae ona bir şey söylemek üzereydi ama daha bir şey söyleyemeden bir çiçek vazosu ona doğru sertçe fırlatıldı ama hızlı refleksleri sayesinde yüzüne çarpmadan önce koluyla vazoyu engelledi.
Çiçek vazosu parçalara ayrıldı ve avucunda büyük bir kesik oluşturdu. Hepsinin nefesi kesilerek, ağızlarını kapattılar.
"Jungkook!" Tüm aile genç çocuk için korkarak çığlık attı. Tae'nin eline dokunarak muayene etmeye çalışırlarken Bayan Park hizmetçilerden hemen ilk yardım çantasını getirmelerini istedi.
Jungkook dişlerini sıkarak gözlerini kapattı. Gözlerini açtığında karanlık ve korkutucu görünüyorlardı ve odanın içinde durmuş ona ters ters bakan nefes nefese ve vahşi çocuğa baktı.
Sonunda Jimin eşyaları fırlatmayı bıraktı. Odası darmadağınık görünüyordu, her şey yerinden oynamış, eşyalar yere saçılmış, perdeler yırtılmışti. Harcadığı efor yüzünden hâlâ nefes nefese olan çocuk tarafından tamamen yok edilmişti. Jimin hâlâ dün gece giydiği pijamaların içinde saçları dağılmış, yüzü kıpkırmızı ve yumrukları sıkılıydı.
Jungkook endişeli ailesinin ellerini kibarca bıraktı ve odaya doğru ilerledi, ayakkabılarının altında ezilen cam kırıklarının sesi artık sessiz olan odada yankılanıyordu. Ama tam bir adım atmıştı ki Jimin konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şımarık Güzel
Fanfic"Bırak Sikeyim Bırakmanı Söyledim!!" "Üzgünüm diyene kadar olmaz!!" "Milyon yıl geçse de olmaz!!" "O zaman ben de seni çözmüyorum." "Ama ben işemek istiyorum!!" "O zaman lanet pantolonuna işe Park Jimin. Özür dileyene kadar gitmene izin vermeyeceğim...