Extra Bölüm 1

646 73 3
                                    

Yorum yapmayı unutmayın

"Bu hiç adil değil!!" Jungkook inatla ayaklarını yere vurarak çocuk gibi surat astı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bu hiç adil değil!!" Jungkook inatla ayaklarını yere vurarak çocuk gibi surat astı.

"Her şey adil kook, bunu kabul etmelisin." Tae dramatik kardeşine gözlerini devirirken, Jimin kocasına kıkırdadı ve ailenin geri kalanı da öyle yaptı.

"Hayır, değil! Neden ben ve Jimin aynı takımda olamıyoruz?" Jungkook kollarını göğsünde kavuşturarak bağırdı.

Tae dokuzuncu kez içini çekti. "Çünkü takımlar oy ile belirlendi seni aptal herif!"

"Hile yaptın!" Jungkook kardeşine ters ters baktı ve öfkeyle göğüs uçlarını çimdiklemek üzereydi ki Bayan Jeon araya girdi.

"Jeon Jungkook! Çocuk gibi davranmayı bırak! Git ve yerini al!" Bayan Jeon Jungkook'a ters ters bakarken, Jimin gösterinin tadını çıkararak koruyucu bir baba gibi kolunu Kendi omzuna dolamış olan Bay Jeon'a sarılıyordu.

"Ama anne~"  Jungkook neredeyse mizmizlandi., "Neden ben ve Hoseok aynı takımda olmak zorundayız?! Hepinizin saklanıp benim sizi aramama bir şey demiyorum ama neden Jimin ve ben birlikte sizi aramıyoruz?!-"

"Çünkü o zaman bizi aramazsınız!"dedi bay jeon, "Zavallı oğlumun gitmesine izin bile vermezsin! Jimin'in senden biraz uzak kalmaya ihtiyacı var, 7/24 dev bir panda gibi ona yapışıp duruyorsun!"

"Evet baba! Nefes almama bile izin vermiyor!" Jimin, Jungkook ona inanmayarak baktığında gülmemek için elinden geleni yaptı.

"Seni hain-" Jungkook şimdi babasının arkasına saklanmış olan Jimin'e doğru yürümek üzereydi ki bayan Jeon gelip Jungkook'un önünde durdu.

"Biliyor musun Jungkook? Oğullarımı tehdit etmenden bıktım. Artık hepimizi tek başına arayacaksın. Hobi de bizimle saklanacak." Bayan Jeon sert bir anne gibi Hobi'nin bileğini tutarak yürümeye başladı, Hobi ise genişçe gülümseyerek Jungkook'a alaycı bir şekilde göz kırptı.

"O at suratlıya neden bu kadar iyi davranıyorsun-"

"KAPA ÇENENİ TAVŞAN SURAT!!" Jungkook'un ailesine inanamayarak dramatik bir şekilde soluk soluğa kalmasına kıkırdayan Hobi hariç hepsi aynı anda söyledi.

"Kahretsin... evlatlık olmadığıma emin misiniz?" Jungkook bütün ailesinin saklambaç oynamak için ona nasıl ihanet ettiğine hâlâ inanamayarak sordu.

"Hayır aslında, seni sokağın aşağısındaki çöp bidonundan aldılar-" Tae daha cümlesini tamamlayamadan Jungkook ona saldırmak üzereydi ama Tae hızlı refleksleri sayesinde kaçıp saklandı ve diğerleri de jungkook'u lobide iç çekip 50'ye kadar sayması için yalnız bıraktı.

Jungkook saymayı bitirdiğinde farklı odalara doğru ilerledi ama sonra yatak odalarının dolabından Jimin'in kıkırdadığını duydu. Sırıtarak dolabı açtı ve Jimin bağıramadan eliyle ağzını kapattı. "Şşşt..." dedi Jungkook ve dolabın kapılarını arkasından kapatarak ikisini de dolabın içindeki küçük bir alanda çömelmiş halde bıraktı.

Şımarık GüzelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin