12.BÖLÜM

1.5K 81 9
                                    

Zaman durmuştu sanki ,hiç bir şey bilmiyor düşünemiyordum.Birkaç ay önce başladığım intikam oyununa devam etmek istemiyordum .Fırtınadan önce sessizlikti bu...

Öylece koltuğa oturmuş boşluğa bakıyordum kıyafetlerimi bile çıkaramamıştım.Zihnimi dolduran düşüncelere daha fazla dayanamayarak odama koştum,sinir krizi geçirecektim anlaşılan ve bunu Batu ile Buğra'nın görmesini istemiyordum .Sinirlerime hakim olamıyordum.Kapımı kilitleyip elime ne geçerse fırlatmaya başladım. Elime aldığım(sanırım parfüm şişesi) odamdaki büyük boy aynasına attım ayna gözlerimin önünde tuz ile buz oluyordu. Kapımın yumruklanmasına aldırmadan ağlayıp bağırarak küfrediyordum. " Orosopu çocuğu öptü! it,piç,nefret ediyorum ..." Sesim kısılmaya başlamıştı saçlarımı çekiştirerek kafamı duvara vuruyordum , her seferinde daha da sert. Hızlı adımlarla banyoya giderek jilet aldım ince çorabımı yırtarak bacaklarıma jilet atmaya başladım.Her seferinde daha da derin kesikler. Sakinleşmiyodum sakinleşemiyordum, bağırarak çığlık atıyordum. Banyo duvarının en köşesine geçtim ve yere çöktüm. Aklıma beni öptüğü o an geliyordu daha sonrada o gün... Sesim gittikçe daha da kısılıyor,başım dönüyordu bitkin düşmüştüm.Otuduğum yerden ellerimle destek alarak zorlukla kalktım,yalpalayarak banyodaki aynanın önüne geldim kendime baktığımda o güçlü intikamı için yaşıyan kızı görmüyordum onun yerine çökmüş,makyajı ağlamaktan akmış , gözleri kızarık , yüzü şişmiş güçsüz ezik bir kız görüyordum . Yaşadıklarımın hepsini hak ediyormuydum gerçekten ? Bu kadar geçmiş ve gelecek fazla değilmiydi ?


FLASHBACK

YAZARDAN

Genç kız ona olucaklardan , yapılan pislik plandan habersiz heyecan ile hazırlanıyordu. Gözleri ışıl ışıl parlıyor , heyecandan içi içine sığmıyordu.

Bir kaç gün önce gitmek istemediği mezuniyet balosuna hemen gitmek istiyordu sabırsızlanıyordu...

Mazoşist idi dışlanıyordu , toplumdan hor görülüyordu ama o onu anlamıştı . Mazoşist olsa'daonun da duyguları vardı. Aşık olduğu çocuk onu baloya beraber gitmek için çağırmıştı , imkansız dediği çocuk! Okulun popüleri! " O diğerleri gibi değil " dediiçinden. Son kez aynaya baktı. Kenine ilk kez bu kadar özenmişti ,ilk kez kendini değerli ve mutlu hissediyordu . Acı çekmeden ilk kez bu kadar mutlu oluyordu.


Araba sesi duyunca hızla çantasını alıp aşağıya indi, çocuğu bekletmek istemiyordu. Ahh bir bilse başına gelicekleri, onu bekleyen mutsuz sonu...


Dışarıya hızla çıktı . Kaan'ı gördüğünde gözleri kamaşmıştı "bir insan bu kadarmı kusursuz olur "dedi içinden .Derin bir nefes alıp kaanìn yanına yaklaştı.

Kaan " Çok göz kamaştırıcı olmuşsun" dedi. İç çekti kız alışık değildiki böyle iltifatlara , ddeğişik geliyordu.


Mezuniyet balosunun yapılacağı yere geldiklerinde çocuk arabadan inip kızın kapısını açtı . Farkındaydı çocuk kızın ona olan ilgisini "APTAL AŞIK " diyordu içinden kıza . Kızı koluna alıp ilelemeye başladı. Her kez alayla bakıyordu kıza kız aşkından bunun bile farkında değildi.


Arkadaşı kaanà her şeyin hazır olduğunu belirten bir el hareketi yaptı, çocuk gülümsedi ve arkadaşının yanındaki sevgilisine göz kırptı.


Lise'nin son şakasını da adice yapıcaklardı her şey tıkırında ilerliyordu, genç kızdan habersiz.

MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin