İNTİKAM güçlü bir duyguydu...Seneler geçse de geçmeyip büyüyen duygu. Gurur vardı birde herşeyden güçlü olan, Haldun bu iki güçlü duyguyla yaşamıştı, intikam almayı istiyordu elbet ama gururu onu terk eden kadını aramasına izin vermiyordu. Gururunun sıkıştırıp sakladığı intikam seneler geçtikçe büyümüştü. Oğlu Barlas ise babasInın intikamını almak ,18 yılın acısını çıkarmak istiyordu.
Barlas uzun zamandır aradığını bulmuştu ,babasının intikam isteğini kendi gerçekleştirecekti. Kadının adresine ulaştığında keyoflenmişti geriye ertesi günün intikam planları kalmıştı. Telefonun sesiyle intikam planlarını kaldırıp telefonu açtı arayan can dostu poyrazdı. Poyrazın dedikleriyle barlas daha da keyiflenmişti ,şirketten çıkıp yola koyuldu.
Poyraz Barlasın güvendigi sayılı arkadaşlarındandı intikam planlarını biliyordu . İstanbulda barları olan poyraz Aynı zamanda da yasadışı işler yapıyordu buna kafes ve sokak dövüşleri de dahildi. Ne şans ki dövüşçülerin listesine bakarken arkadaşının intikam planları yaptığı ailenin soy adını gördü ve Barlasa haber verdi .
Barlas hızla deponun girişine arabasını park edip indi. Orospu kadının adresini zorlanmadan bulsa da onun kızını bir türlü bulamıyordu ki Barlas onu bulmadan o Barlasa geelmişti. İçeri girdiginde poyraz kapıda karşıadı ve kafesin icinde dövüştüğünü söyledi .Barlas koşarak kafesin önüne gitti ,intikam oyuncağına zarar gelmesini istemiyordu. Gördüğü manzarayla nutku tutulmuştu cılız kızın bedeninin üstündeki adam kızı öldüresiye döverken Kızın yüzündeki huzurlu ifadeonu şaşırtmıştı . Kendine gelip hızla kapıyı açtırdı ve adamı kızın üstünden çekip Kızı kucağına aldı. Gülümseyen yüzü ile bir keza daha şaşırıp " Sen ne yaptın ?dedi.
Gördüğü kız karşısında barlas şaşkına dönmüştü o adam ile kadının nasıl böyle bir kızı olur diye geçirdi içinden. Depoya giderken karşısında cakma barbie ve sürtük karışımı bir kız bekliyordu fakat bu kız kısa boyu ve aşırı zayıf bedeniyle fazla çocuksu dururken kırmızıya boyadığı saçlarıyla tam tersini gösteriyordu. En fazla 19 yaşındadır diye düşündü , hala anlayamadığı şeyler vardı bu kız niye avm de değil de yasal olmayan dövüşlerin içindeydi? Bunların hepsini öğrenecekti. Tabi önce kızı dikkat çekmeden kaçırması lazımdı.
Barlas kızı takip ediyordu yani avını gizli bir biçimde yakalamak için izliyordu. Arabasından evi gözetliyordu kapının açıldığını görünce sabırsızlıkla bakti. Kızın yüzünde adlandıramadığı bir ifade vardı . Bir an önce bu sırları öğrenmesi lazımdı. Hastanede kendisine sergilediği tavrı ve konuşması aklımdam gitmiyordu. Şaşkındı, ve bu kızı çözmek Sonrada intikamını almak istiyordu.
Kızın bir kafeye gidip oturduğunu görünce sabırsızlanmaya başlamıştı biran önce intikamı almak istiyordu. K8z taksiye binerken takip etmeye devam etti kızın deponun oraya gittiğini anlayınca kestirme yola saptı ve adamlarını aradı haber verdi. Kız gidince paketliyecekler ve kendi mekanına götüreceklerdi. Kısaca kuş kafesteydi intikam ise kaçınılmaz. Ve nerden bilebilirdiki bu gece kaçınımaz olan tek şey intikam değildi...
THE END
Barlas Dinçer
Haldun Dinçer
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴ YAYIMLAMAKTAN ÇEKİNDİGİM BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM . BU BÖLÜMÜ ANLAMAMIŞ OLABİLİRSİNİZ ,MAYAYI NEDEN NİÇİN BAYILTIP KAÇIRDIKLARIYLA İLGİLİ BİR BÖLÜM OLDU. DİĞER BÖLÜMDE TAŞLAR YERİNE OTURACAK. YENİ KARAKTERLERİMİZ GELDİ . UMARIM BÖLÜMÜ SEVMİŞSİNİZDİR. İYİ VEYA KÖTÜ YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. BÖLÜMÜ BEYENDİYSENİZ YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN. ;-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''
General FictionTANITIM Küçük yaştan itibaren şiddete maruz kalmış mozoşist ama bir o kadara ezik bir kız lise son a kadar kimseye bulaşmamıştı ancak baloda yapılan bir şaka sınırları zorlamıştı ve Maja nın bunlara tahammül edecek gücü yoktu her geçen g...