Batu içeride yemek yaparken ben televizyonun karrşısında uzanıyorum nedenmi? asla o kadın ve kocasına yemek yapmam onlarla aynı ortamda bile bulunmak istemiyorum. aslında onlar için süper planlarım vardı ama batuşumun ısrarı üzerine hiçbirini yapmayıp normal davranıcam tabi başarabilirsem.
Zilin sesi ile düşüncelerimi bırakıp yerimden kalkım . Üvey babam Koray, sevgili ! annem Nilgün ve yedi yaşındaki öz kardeşim İdil . Size dememiştim diimi birde benim kız kardeşim vardı işe benim yaşayamadığım şeyleri yaşayan .... böyle demem onu kıskanmam anlamına gelmiyor ben onu kıskanmıyorum belki biraz ben onu seviyoum ama belli etmiyorum sevgini göstermek zayıflıktır bence...
Sevgili anneciğim ! beni görünce sarıldı gözleri dolmuştu sanki benden utanan kadın gitmiş yerine annelik duygularını barındıran kadın gelmişti .Ben ifadesiz bir şekilde dururken bana baktı sanki duygularımı yitirmiştim ona nefret bile duymuyordum , ben annemi yıllar önce kaybetmiştim . Bende ona bakıp buruk bi şekilde güümsedim . Gözlerimmi doldu benim? ah hayır ben o kadına duygusuzum tiksiniyorum o benim hiçbirşeyim değil...
Sessiz biir şekilde yemeklerimizi yiyip salona geçtik bu gün batu resmen ev kızı olmuştu bunları aklıma getirerek sakinleşmeye çalışıyorum sanırım masada konuştuğumuz tek şey Sevgili anneciğimin ! '' Duyduklarım doğrumu '' sorusuydu . Bu kadın sabrımı zoluyordu ciddi anlamda..
herkez sessiz bir şekilde otururken anne bile demek istemiyorum o yüzden NİLGÜN Hanımıımız konuşmaya başladı
- Seni seviyorum kızım .
işte şimdi tam anlamıyla sinirlenmiştim seni seviyorrummuş çok komik şizofrenikçe gülmeye başladım gülerken '' seviyormuş '' diye söylüyordum kahkahalarımın arasından. Batuhan endişeli bir şekilde bana bakıyordu olucakları tahmin ediyormuşçasına sinir krizi geçirmemden korkuyordu iyileşmediğimi plannlarımızın bbu kadın yüzünden bozulcağı endişesi vardı içinde.Ciddileşip konuşmaya başladım
- Bunca zaman neredeydin ! iyileştiğim içinmi seviyorsun ha ? söylesene o aptal ölen kocan tüm mirasını bana bıraktığını öğrendiğin içinmi yoksa?
- Bak Maja (maya) üzgünüm ,seni seviyorum annenim ben senin.
- Üzgünmüşmüş, annemmişmiş, merakını gidereyim düzelmedim düzelmeyi de asla düşünmüyorum beni seviceksende hiçbir zaman iyileşmem senin yalandan sevgine aptal yalancı ilgilerine gerek yok! boşuna gelmişsin!
kapının yanındaki dolaptan ceketimi ve arabanın anahtarlarını aldım kapıyı açıp dışarı çıkacakken son sözümü söylemek için tekrar içeri girdim idil korkmuş gözlerle kenara sinmişti yanında batuhan vardı nilgün de koltuğa çökmüş ağlıyo vah vah çok üzüldüm beni görünce hepsi birden bana baktı
- Senden nefret bile etmiyorum sana karşı hiçbir duygu beslemiyorum nefret bile ! benim annem çok çok önceden öldü..
- Özür dilerim dedi sesi çok kısık çıkmıştı ağlıyopordu ama umrumda bile değildi gözlerinin içine bakarak
- SÜRTÜK SEN BENİM İÇİN BİR SÜRTÜKSÜN dedim ( arkadaşlar annelere sürtük dediğim için bir kötü oldum anneler kutsal bir varlıktır) batuhana döberek
- Geldiğimde evde olmalarını iistemiyorum dedim ve odadan çıktım evden çıkarken batunun neeye diye bağırışlarını yok sayarak arabama atlayıp oordan uzaklaştım nereyemi gidicektim aslında klasik sahil kenarıa gidicektim garip ama burda gece denizin kokusu ve sesi bana hiçbiryerde bulamadığım huzuru veriyordu rahatlıyordum.
Sahile geldiğimde arabadan inip bagaja sakladığım bira şişelerinden alıp bir banka turdum biramı yudumlarken gözlerimi kapatıp bu huzurlu anın tadını çıkaıyordum ama pek de çıkaramıyorum desem daha iyi beynimdeeki düşünceler ona dediklerim peki dilden söylüyorum ama ya kalpten? bunu hiç düşünmedim wattpad da bir kitapta kıza annesi ne yaparsa yapsın kız onu sevmeye devam ediyordu ya ben ben seviyomuyum ? Ah hayır ben onu sevemem sevmemem lazım sevmiyorum . B kada boktan bir hayatım varken niye yaşıyorum ki intahar eder gibi bileklerimi kessemde ölmedim dokuz canlımıyım neyim bu intikam işim bittikten sonra yapıcağım tekşey insanların olmadığı bir yerden ev alıp kitap ojuyarak müzk dinleyerek sigaram belki kahve ve unutmadan mazoşistliiklerimle ölüceğim günü beklemek olucak.....
EVEETTT UZUN BİR ARADAN SONRA SONUNDA YAZABİLDİM İLHAM PERİLERİ DURDU AKLIMA BİRŞEYLER GELMİYOR KARARSIZLIKLARIM VAR TABİ BİRDE ZAYIF NOTLARIMDAN DOLAYI CEZALARIM BU BÖLÜM BAYA ACITASYON OLDU SANIRIM NEYSE UFAK BİR DUYURUM VAR MALESEF OKULLAR AÇILIYO İKİ HAFTADAN SONRA VE BENİM CEZALARIM DAHA AĞIR OLUYO MALESEF İKİNCİ DÖNEM WATTPAD E GİREMİCEM BELKİ ARADA BİR ODA BELKİ NOTLARIM DÜZELENE KADAR TELEFONDA BİLGİSAYARDA YOK SAKLIYOLAR VE BEN BULAMIYORUM NEYSE YA NE ÇOK DERDİM VARMIŞ FAZLA YAZI KİRLİLİĞİ YAPMIYAYIM HER FIRSATTA YENİ BÖLÜM EKLEMEYE ÇALIŞICAM :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''
General FictionTANITIM Küçük yaştan itibaren şiddete maruz kalmış mozoşist ama bir o kadara ezik bir kız lise son a kadar kimseye bulaşmamıştı ancak baloda yapılan bir şaka sınırları zorlamıştı ve Maja nın bunlara tahammül edecek gücü yoktu her geçen g...