16.BÖLÜM

1.3K 65 7
                                    

Maya video yu izlerken adeta mest olmuştu. Kağan'ın babasıyla Bade'nin annesi nin gizli "AŞK"yaşamaları şaşırtmıştı onu ,sonuçta ikisi'de evliydi . Daha şaşırtıcı olan ise Bade'nin geubun diğer iki erkeğiyle de yatmış olmasıydı. İşte sürtük her yerde sürtük olduğunu belli ediyordu ,annesinin kızı ne olacak sözüne birebir uyuyordu. Videoların hepsinin başını izlemesine rağme sonucu belliydi izlemeye gerek bile yoktu.Bu videolar için çok güzel planları vardı .

Sabaha kadar video ve intikam gidişatı hakkında planlar yaptılar.Mayaya saçma gelen kameralar çok büyük işe yaramıştı. Şimdi sıra videonun patlayacağı günü beklemekte idi...

Sabaha karşı koltukta uyuya kalmışlardı.Maya Buğranın kolunun altına girmişti bilinçsizce,dışarıdan biri görse sevgili sanardı muhtemelen. Buğra koltukta yatmanın rahatsızlığıyla gözlerini açtı kollarının arasındaki dışarıdan asi görünen ama aslında masum ve çocuksu olan kıza baktı.Dışarıdan ne kadar olgun gözükse de içi yerle bir olan harabeydi .Kız hakkında haddinden fazla şey bilse de çözemiyordu kızı.O da alin gibiydi hiç olmayacak kişiye aşık olmuştu ve pişmandı.

Alin'i hatırlayınca gözleri doldu ,hafif bi tebessüm etti Buğra.Alin'in adı tam kişiliğini yansıtıyordu kibar,zarif,narin...Göz yaşlarını serbest bırakmamak için sıkıca gözlerini kapattı buğra, yumruklarını sıkmıştı dişlerinin arasından " İntikama az kaldı,çok yakında az kaldı Alin çok az kaldı"dedi.

 Maya koltukta yatmaktan rahatsız olmamıştı ama kalkmaya üşeniyordu huzurluydu şuan , Buğranın birşeyler söylediğini duydu kimdi bu Alin ? çok merak etmişti . Uyumadığını çaktırmamak için homurdanarak kalktı birkaç defa esnedikten sonra telefonunu cebinden çıkarıp saate baktı. Ne kadar uyumuştu böyle alacağı evin sahibiyle buluşup notere gidecekti daha .Yerinden kalkarak kendine çeki düzen verdi Buğraya "Tünaydın" diyerek hızla oradan çıktı.Daha özle tasarımlarını yaptıracaktı bu günlük işleri çok uzundu...

Sevgili Okuyucularım. Multimedya da Alin var hikayeye yeni bir karakter eklendi açıkçası biraz merak uyandırmak için Alin'den bahsettim diğer bölümlerde kim olduğunu görüceksiniz. Diğer bölümü kısa zamanda yazım yayımlamaya çalışıcam...

MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin