4.BÖLÜM

3.6K 132 28
                                    

Yine o iğrenç günün kabusuyla uyandım. Kafam o kadar karışıkki bazen herşeyin altından nasıl kalkıcam diye düşünüyorum.Ya yapamazsam? Hayır yapıcam yapmak zorundayım! 

Kabu yüzünden erken uyandım saaat daha 7: 30  of ben 11'de gidicem , uyusam ama uykumda yok.Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve benden beklenmicek bişey yapıp kahvaltı hazırlamaya aşağı indim...

Kahvaltıyı hazırladıktan sonra yukarı çıktım. Günlük rutinim olan jilet kesme işlemi yapmam lazım.Jiletlerimden birini alıp uzun zamandan beri kesmediğim koluma kesikler attım.Kanın akması o kadar hoşuma gidiyoki artık canım acımıyo bile  bir değişiklik yapıp kolumdan akan kanı (yani kestiği yer) emdim. Demir metalimsi tat hoşuma gidiyor gibi neyse kolumu silip bu gün giyeceğim kıyafetleri çıkardım üstümü giyip saçlarımı yaptıktan sonra yüz makyajımı da tamamlayıp bu sabah kestiğim koluma biraz makyaj yaptım (kapatıcı vb).  Lan o kadar hazırlandım oyalandım saat 10:00 oldu bizim camış ikiz hala uyuyo ama ben sana yapıcağımı bilirim .Bizim şebeğin saçlarını bozalım biraz dimi .

Mutfağa  inip büyük bir bardağa meyvesuyu doldurdum ve batuşumun odasına gittim. Ah yazık nasılda uyuyo ama ,ıyyy yani salya sümük uyuyo arkadaş kokarrca odasıda leş olmuş iki güne of ben titiz anneye baladım banane.

İkiz diyom ses yok,batuş diyom ses yok, batuhan!!!!! diyom yok...'' Benden günah gitti ikiz'' diyerek meyve suyunu saçlarına ve yüzüne döktüm ahahh dudaklarıma döktüğümde yaladı ya yuh sonra bir sıçradı varya bömeniz lazım yok böyle birşey neyse.....

B '' Ananı s.kım noluyo lan!!!'' 

M'' Sakin ahahhahah ikiz ahhhhahah benim aaahaahagh ''

B'' MAYA !!! öldün sen ''

M'' Hııı hııı tabi canım '' 

B'' Lan gitti saçlar''

M''Dua et kesmedim''

B'' Kızım hele öyle birşey yap varya!!!''

M'' Yaw heeeheee  seni dinleyemicem hadi kahvaltıya''

B'' Ooooo maya ustamız kahvaltımı hazırladı''     odadan çıkarken 

M'' Hızlı ol bütüngün kahvaltı için bekleyemem seni''

B'' Tamam kahvaltıylaada uyandırma olayını unuttum sanma intikamım çok acı olucak''

M''  Zevkle acıyı severim'' diye bağğırdım...

Kahvaltıyı bitirdiğimizdeodamdan  çantamı telefonumu vb alıp aşağı indim.

Oh bizim ikiz camış gibi uzanıyo koltuğa .Tabi kendileri işleri olduğu için bu gün okula gelmiyo kendileri.Evden çıktığımda ŞOK oldum bunun burda ne işi var ya offffff . Ben anlamsız bir yüz ifadesi ile ona bakarken o bana doğru yürüyo sizz bunu meak ettiniz dimi bu kişi KAAN of kaana içimden sövmeyi bırakıp bende ona doğru yürüdüm karşı karşıya geldiğimizde kaan konuşmaya başladı 

K '' Telefonunu aradım ama ulaşamayınca geldim bu gün seni ben bırakmak istedim tabi senin içinde sorun yoksa ''    içimden ÇOK BÜYÜK BİR SORUN var desemde dışarıdan 

M'' Farketmez'' dedim...     Şimdi daha iyi anladım  bu işi ne kadar kısa sürede bitirsem o kadar iyi benim için....

Okula geldiğimizde arabadan inicekken kaan bileğimi tuttu, yaaaa sabır......  ona ne var it bakışlarımı atsamda o bana  analamıyarak gülerek bakıyo.

K'' Dün birşeymi oldu erken gittiniz?'' 

M'' Yok birşey olmadı canım öyle istedi''      deyip indim  of mal evet oldu senin olman demek istesemde susuyorum offf bu intikamı en kısa zamanda acı bir şekilde bitiricem kararlıyım...

MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin