3.bölüm

4.2K 146 24
                                    

Ah inanılmaz bir baş arısıyla uyandım başımı sikiyorlar  evin zil sesi durmak bilmeden çalıyor bide çıldırıcam ailem beni kendilerinden uzaklştırdı aynı evde kalmıyorum hizmetçilerde haftada 2 yada 3 kez gelir kim bu yaaa üzeimdekileri hiçbir şeyi umursamadan aşağı inip kapıyı açtım AMAN TANRIM DİDİM  BATUŞUM gelmiş

-         bu senmisin lan dedim bu kadar şaşırmam nomal kendileri 3 seneden beri İNGİLTEREDE ve sadece kameralı görüşebiliyoruz ve buna rağmen her şeyden haberdar o benim olmayan kardeşim gibi ailemden beni tek seven o benim her şeyim intikamımı her şeyi biliyor.

-         Bundan sonra buradayım  fıstık snin hep yanında olucam ve sende kalıcam .

Ona öyle bir saeıldımki ölebilir ama çok özledim napim yani ben ona kuzi yerine ikizim derim. Saate batkımda 12 ye geliyodu batuya odasınnnı gösteip kendi odama girdim planlarımın yüümesi için okula gitmem gerekiyo darpaça kotumu giyip üstünesiyah göbeğimi açıkta bıakan t-shirt ve beyaz üstünde renkler olan bir hırka giydim multimedyada var saçlaımı düzeltip aşağı inidm batuhan üstünü değiştirmiş ve koltuğa yayılmıştı batışuma bem çıkıyorum dersim var dedim oda benle gelmek istedini söyledi ve beaber okula gittik...


Batuhan ın dönüşünü kutlamak için ikizimle bara gidiyoruz .Bordo bir mini etek, siyah bir t-shirt ,siyah deri ceket ve siyah topuklu botlarımı giydim ,saç makyajı da halledip aşağı indimde batuş açağı inmemişti benden süslü bu yaaaa...20 dk lık bir bekleyişten sonra batuş aşağı indi beni dikkatlice süzüp     

- Paran yetmedide bu kadarınımı aldın çık yukarı başka bir şey giy ikiz ! 

- Of saçmalama batuş yürü.

- Saç malanmaz yıkanır.

-Batuhan sinir etme!

-Kızım orda bir yığın abaza olur böyle gelemezsin.

- Seni koruyamammı demeye çalışıyosun ikiz?

-Tamam maja pes seninle uğraşamıcam yürü ! Yanımdan ayrılmak yok..!

Bara geldiğimizde bizim 'piçler daha gelmemişti planım için onlarla'DOST'olamam lazım boş bir masaya otuup içki içtik , bu gün biraz eken gelmişiz .Ortam biraz daha kalabalıklaşınca batuşla kalkıp dans ettik.Biraz dans edip yerimize oturduğumuzda piçler tayfası gelmişti ve birşey fark ettim kaan bize bakıyo . Biraz daha baktıktan sonra yerinden kalkıp bizim masaya geliyo.

-Maya naber arkadaş kim?

- Ne zamandan bei yanımdakileri merak ediyosun ?   batuş araya girip 

- Batuhan ikiziyim. dedi

- İkizin mi vardı?          of ya sanane lan ne ara sorular sorar oldu bu bana yaaa dövücem piçi kendimi zor tutuyorum

-  Kuzenim ama ikizim.

- Bizim masaya gelin hadi .

-Farketmez batuhan?

-Tamam ben hatun keserken sen tek kalmamış olursun.

Kaanların masaya geldiğimizde erkek avcıları bana sinili sinirli bakıp batuhanı gözleri ile soyuyolardı hey yapmayın alt tarafı sarışşın maviş gözlei var .

Gecenin ilerleyen saatleine doğru kaan beni dansa davet etti dans ederken daha çok yaklaşıyo ve bu benim midemi bulandırıyordu.Yerimize geçtiğimizde onun karşısında otuuyodum  ona kin ,düşman ,nefret  yani 3 ü bir aada bakışımı atıyodum nasıl oluyosa o piçse yanındaki diğer piçle koyu bir sohbet içerisindeydi . Batuhan masaya geldiği gibi bardan çıktık.

-Niye sinirlisin ikiz

- Dans ederken dahada yaklaşıyo ve midem bulanıyo o öyle yaparken ,bana yaklaşıp dokunmasını istemiyorum .

-Bak daha tam başlamadı bitirebilirsin bu oyunu ikiz.

- Hayır saçmalama ...

Eve geldiğimize direk duşa girdim sakinleşmem gerekiyordu hemen jileti alıp çizikler atmaya başladım, bu sizin için iiğrenç falan olabilir ama benim için sonsuza kadar çikolata yemek gibi of siz anlamazsınız .Bunu yaptığım için bana hastalıklı diyolar ama hayır! yaşadıklarımı bilmiyola bilmesinlerde zaten . Ne kadar zengin bir aile olsakta  küşük yaştan itibaren babamdan dayak yemeye başladım artık acıya o kadar çok alışmıştımki o öldükten sonra kendime zarar vermeye başladım ve bu çevrem tarafından fark edildi. Benden utanan annemde bana ayrı bir ev tuttu ....

Rahatladıktan sonra duş aldım.Banyodan çıktıktan sonra uzun zamandan beri yapmadığım şeyi yapıp telefonumu elime aldım ''sevgili anneciğimden '' aramalar vardı ve kayıtlı olmayan bi numaradan mesaj aslında kayıtlı olmayan numaralara bakmam ama merak ediip baktım...

MESAJ 

''Ne kadar yakın  davransanda gözlerindeki o düşmanlık,kin belli oluyor.İntikam almak istediğin e çalıştığını biliyorum..!'' 

Bu kimdi şimdi heme cevap yazdım

'' Sen kimsin? ''   hemen mesaj geldi    

'' ORTAĞIN'' orrtağımmı bu hangi hayal aleminde haddini bildirmek için direk cevap yazım

'' SEN BENİM ORTAĞIM DEĞİLSİN Bİ SİKTİR GİT ''      hemen cevap geldi 

''BANA MUHTAÇSIN,İKİMİZDE BİRBİRİMİZE MUHTAÇIZ SEBEBİDE KAANA DÜŞMAN OLMAMIZ..!'' 

''BENİM DÜŞMANLIĞIM SENİ İLGİLENDİRMEZ , SANA MUHTAŞ DEĞİLİM!!!''

'' ÇOK İNATÇI OLMA İKİMİZDE BİRBİRİMİZE MUHTACIZ ''

'' SEN KİMSİN LAN NİYE İKİMİZDE BİRBİRİMİZE MUHATACIZ''

'' ZAMANI GELİNCE ANLARSIN..!''

Kim bu piç şimdi sinirlenmeye baaşlıyoum bu kadar şeyi nereden biliyo.Sinirleniyorum ama ondan daha baskın gelen uykuyla gözlerimi kapatmak durumunda kaldım...



Arkadaşlar bu böllüm nasıl oömu? benim pek içime sinmedi yazım yanlışlarından dolayı özür dilerim...:D Birde bilgisayardan multimedyaya resimleri atamadım bilen varsa mesaj atabilirmi?




MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin