23. BÖLÜM

978 47 14
                                    

Maya açılan kapıyı önemsemeyip bıkkınca nefes aldı . Dövülmek ne kadar hoşuna gitsede vücudunun direnci azdı ve fazla hasar almıştı. Gözlerini odada gezdirince şaşırdı beklemediği bir şekilde annesi burdaydı bir an değerli hissetti sonra annesinin yüzündeki gülümseme ile yanlış hissettiğini anladı. Sanki o an içinden birşeyler kopmuştu kendini gülümsemeye zorladı ve — Ooooo orospumuz da teşrif etti  dedi. Haldun mayanın annesine orospu demesine şaşırırken Barlas istemsizce gülümsedi ,hoşuna gitmişti. 


Haldun silahını belinden çıkardı Semanın (mayanın annesi) alnına götürdü Sema tehtidi anlamıştı, Mayayı hedef alıp koluna ateş etti ve konuşmaya başladı — Zamanın kısıtlı kızının kan kaybından ölmesini istemezsin dedi. Sema alayla güldü Haldunun gözlerinin iccine bakarak söze girdi — 20 sene önce ekim ayıydı  senin bana zorla 2.sahip olduğun ay senin beni zorla yanında tuttuğun 5.sene ,senden korktuğum aynı zamanda alıştığım yıllardı . Ahmet hem çalışanın hemde arkadaşındı onu yanıma taktığın zamanlar eğlenceli geçiyordu onunla fazla vakit geçiriyorduk onu sevmeye başlamıştım onunda beni uzun süreden beri sevdiğini öğrenince kaçma planları yapmaya başladık ,sadakatsizdi ve seni sevmiyordu. Aralık ayının son haftası kaçtık senin ona güvenmen kolay kaçmamızı sağlamıştı, düşmanlarından da yardım alarak izimizi kaybettik . Herşey güzel gidiyordu taki 3 aylık hamile olduğumu öğreninceye dek. Aldırma zamanı geçmişti düşürmek istedim Ahmet izin vermedi senin bana yaptığın işkencelerin intikamı vardı karnımda.   HALDUN DİNÇER CANIMI ACITMAK İÇİN KAÇIRIP DÖVDÜĞÜNÜZ KIZ BENİM DEĞİL SENİN KIZIN SENİN KANINDAN . BENİM CANIM ACIMADI  BELKİ SENİNKİ ACIMIŞTIR! diyerek cebinden çıkarttığı harddiksi Halduna verdi ve —Gerisi bunun içinde izle dedi.  

Sema konuşmasını bitirir bitirmez haldundan tokat yemiş ve yere düşmüştü Barlas anlatılanların şokundan çıkmaya çalışıp adamlasrını çağırmış ve Semayı odadan çıkrartmıştı. Mayanın olduğu tarafa baktığında  donup kaldı babasına baktığında aynı şekilde Mayanın baygın bedenine baktığını gördü hızla gidip mayayıkucağına aldı ve hastaneye götürdü. 

Haldun şoku atlatınca hastaneye gittiğinde başhekimle görüşüp özel olarak DNA Testi yapılmasını istedi  ,sahiden Maya onun kızı olabilirmiydi. İhtimalçıkmıştı na gelirken öfkesi daha çok artıyordu...

Ertesi gün Haldun ve Barlas başhekimin odasında DNA testinin sonucunu bekliyorlardı. Kısa bir süre sonra doktor odaya girdi elindeki kağıdı Halduna uzatı haldun ise barlasa. Barlas sonucu okuduğunda nefesinin kesildiğini hissetti. Babasına bakarken gözünden yaş indi.

Haldun kağıdı Barlasın elinden aldı inanmak istemiyor ve kendini affedemiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Haldun kağıdı Barlasın elinden aldı inanmak istemiyor ve kendini affedemiyordu .  O kadının verdiği harddiks geldi aklına gerisi bunun içinde demişti ne vardı o harddikste?

Korumalarını hastaneye bırakıp oğluyla beraber evine gitti ,çalışma odasına girdiler ve harddiksi bilgisayara bağladılar. Harddiksin içindeki dosyayı açıp bakmaya başladıklarında Haldun gördüklerinin etkisiyle kendine hakim olmaya çalısıyor ve ağlıyordu.

 Harddiksin içindeki dosyayı açıp bakmaya başladıklarında Haldun gördüklerinin etkisiyle kendine hakim olmaya çalısıyor ve ağlıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zamanın geri alınamadığı gibi yaptıklarımızın da geri dönüşü yoktu. İçimiz ne kadar pişmanlıklarla kavrulsada tek yapabildiğimiz pismanlığın yanında gelen öfkeydi. Ne ileri ne de geri gidebilğin pişmanlıklar en büyüğüydu çünkü geçmez ve sürekli hatırlatırdı...


❌❌❌

SİZCE HARDDİKSİN İÇİNDE NE OLABİLİR?

BÖLÜMLE İLGİİLİ YORUMLARINIZI VE OY VERMENİZİ BEKLİYORUM☺ 






MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin