Hissizliğe yakınlaşmışken tekrar duygularımın yeşermesi haksızlık değilmiydi? İçimdeki duyguların çoğunu öldürmüşken tekrar yeşermesine engel olamıyordum. İsimsiz duyguların yanı sıra korktuğum duyguların tohumu içimde yeşermeye başlamıştı ; benden habersiz sinsice. Korkunun ecele faydasının olmadığını biliyordum belkide kendime yediremediğim için bu kadar abartıyordum...
Yatağımdan doğrularak bir çok kez değiştirilen boy aynasının karşısına geçtim derim bi nefes alarak kendime "Maya soylu hiç bir şeyden korkmaz ,hissizdir ve beyninin ona oynadığı aptal oyuna kanacak kadar salak değil " dedim . Ah kimi kandırıyordum ki. Gün geçtikçe artan pişmanlık duygusu içimi kemiriyordu. Neyin pişmanlığıydı bu böyle? Neydi bu? Sebepsizce huzursuz olmamın sebebi neydi? Mutlu olmam gerekmezmiydi , plan kusursuz işliyordu. Rahatlamak kısa bir zaman da olsa unutmak istiyordum ,herkezi her şeyi. Makyaj masamın önüne gelip çekmecesini açtım geçen geceden kalan paketler oradaydı sırıtarak paketi elime aldım masanın önünündeki pufa oturdum ve paketi açıp içindeki tozu masaya döktüm ve çektim.Şimdi her şey daha iyiydi..
İnsanlardaki güçlülük kavramının dış görünüşe göre kararlandırılması saçma değilmiydi? Dışarıdan güçlü görünsek de ruhumuz,içimiz kerpiç ev gibi dayanıksız ve küçük bir sarsintida yıkılabilir olamazmıydı ? Kusursuz gözüksek de kusurlarımızı içimizde yaşamazmıydık. Yada uçurumun en uç noktasında dengemizi kaybedip düşecekken küçük bir kaya parçasına tutunarak yukarı çıkmaya çalışıp yada biri bizi kurtarsın diye sıkı sıkı tutunsaydık ve kimse gelmeseydi belki ilk başta sıkı tutunmak yerine gevşek tutarak düşersem yapabilecek bir şey yok deyip kaderimizi mi bekleriz ? Nasıldım ben hangisini yapardım dipteyken daha da dibe batmak için uyuşturucuya başlamıştım . Ben kayaya tutunmak için çabalamadan ellerimi serbest bırakıp yüzümdeki gülümsemeyle kendimş atardım.Tıpkı şimdi yaptıklarım gibi sadece süreç daha uzundu...
Uyuşturucunun etkisi geçmiş hava kararmaya yüz tutmuştu.Düşünceli sevgili rolüne girip kaanı aramam lazımdı, ne kadar içimden gelmese de. Telefonumu elime alıp rehperden kaanın numarasını bulup aradı telefon uzun bir çalıştan sonra açıldı" efendim" dedi sesi boğuk çıkmıştı.Maya derin nefes alarak "Benim. Nerdesin yanına geleyim mi,iyimisin."diye sordu sesini endişeli çıkması için zorlamıştı. Kaan biraz durduktan sonra mıymıntılı bir ses tonuyla" Neredeyimm hımm evdeyim sana...sana çok ihtiyacım var bok gibiyim..." Maya devamını dinlemeden telefonu kulağından uzaklaştırdı .Ne ironiydi ama aylar önce dalga geçip tiksintiyle baktığı kıza aşık olması.
Hazırlanıp evden çıktım kaanın yıkılmış halini severek izleyecektim. Evin dışı ne kadar görkemli ise içi de bir o kadar görkemsizdi bana göre,tıpkı şu an olduğu gibi. Eve geldiğimde bahçe kapısından girmeyi tercih etmiştim ve kendi odamda görmeye alıştığım görüntü girdiğim evin içindeydi. Dağılmış , kırılmış eşyalar ,bira şişeleri ve yoğun sigara kokusuyla birlikte izmaitler. Bu görüntü beni mutlu etmeye yetmişti.Duvarın dibine çökmüş kaana baktım tam anlamıyla yıkılmış görünüyordu bira şişesinden son yudumunu alıp karşı tarafa fırlattığında beni fark etti.İç çekerek "gerdin " dedi ve oturduğu yerden kalkıp yalpalayarak bana doğru gelip sarıldı.Sarılmasının bitmesini beklerken içimde hiç bir duygu kırıntısı yoktu,canımı yakanın canı yanıyordu ve zevkle izliyordum. Kaan bana hala saırlırken omzumun ıslandığını hissettim.Ağlıyordu onu ilk defa böyle görmüştüm şaşırtıcıydı.O bana sarılıp ağlarken ben zafer edasıyla gülümsüyordum. Sarılmayı bıraktığında rol gereği zor olsa da yüzümü astım üzgün gözükmeliydim .Bir süre dolu gözlerle baktıktan sonra "sana onlarca kötü şey yaptığıma rağmen geldin..benim için" konuşması bittiğinde çenesi titremişti gözlerinden birkaç damla aktıktan sonra gülümsemeye çalıştı. O kadar aptaldı ki onun bu harabe halini görmeye gelmiştim onu böyle görünce mutlu oluyordum.Çenemden tutarak öpmeye başladı bu bu his iğrençti alkol sigara karışımı yanında kaanla mide bulandırıcıydı içimdeki kusma hissi her saniye büyürken telefonunun zil sesiyle kaan geri çekilirken telefonu açtım buranın dedikleri bende şok etkisi yaratırken evden çıkmak için " tamam geliyorum" diyerek telefonunu kapattı .Kaan kimin aradığını söylememi beklerken " gitmem lazım batu çağırdı önemli" dedim kafasını salladıktan sonra som kez sarılıp seni seviyorum dedi ve geri çekildi.Koşa adımlarla evden çıktığımda içimdeki kusma hissini engelleyemeyip kenara kustum ağzımdaki safra tadı midemi bulandırırken arabama binim kenardaki su şişesini içtikten sonra arabamı çalıştırıp oradan uzaklaştım buğranın telefonda dediklerinin şokunu hala atlatamamıştım."Düşmanının dudakları benmkinden tatlımı geldi maya? Dudaklarını kaana orospu yapmamalısın." Söyledikleri aklımdan çıkmıyordu.Nasıl bana böyle birşey diyebilirdi. Söylediklerinin şokunu atlatırken öfkeleniyordum arabamı bir kafenin ordaki park yerine bırakıp kafeden içeri girdim en köşedeki masaya oturup buğrayı çağırdım ve her zamanki gibi garsondan acı kahve istedim.
Buğra karşıma gülerek oturduğunda daha da sinirlendim ve " ne demeye çalışyorsun lan sen " dedim . Buğra " sen biliyosun .Nasıldı güzelmiydi tadı ?" Bu söyledikleri beni daha çok sinirlendirmişti elimi saçımda gezdirdikten sonra sakin kalmaya çalışarak " nasıl öyle düşünebiliyorsun ya o benim düşmanım" dedim. Buğra alayla gülerek " insanlar düşmanıyla sarılmaz ve öpüşmezler !" dedi. Ciddimiydi bu kendi dediklerini ne çabuk unutmuştu. "Ne oldu by-uğra bey ne çabuk unuttun bana dediklerini dur hatırlatayım gerekirse öpüşürsün şimdi ne değişti ha ?" dedim buğra sinirle suratıma bakıp " O duygularım değişmeden önceydi " dedi. Ne dedi ? bu günki ikimi şokumu da yaşamıştı cidi olamazdı.Ayağa kalkarak çantamı aldığım sıraa buğra "bir şey demiyecekmisin" demediyle daha da sinirlendim ona sert bakış atıp "Ne var biliyormusun buğra SİKTİR GİT" deyip kafeden çıktım arabama binip oradan uzaklaşırken iç organlarım çürümüş gibi hissettim kalbim daha da sıkışırken içimdeki huzursuzluk hisse daha fazla büyüdü.Sanki kendime küsmüştüm...
SELAM ARKADAŞLAR OKULLAR AÇILMADAN KISA DA OLSA BÖLÜM YAYINLAMAK İSTEDİM .İLK DEFA DEFTERE YAZMADAN DİREK WATTPAD A GEÇİRDİĞİM BİR BÖLÜM OLDU NASIL BÖLÜM OLDUĞUNA EMİN DEĞİLİM YAZARKEN BEN DE ŞAŞIRDIM. ELANURAKR YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜREDEİM BU BÖLÜM SENİN İÇİN GELSİN .MULTİMEDYADA KAAN'UN MAYA BAKARKEN ŞEKLİ TEMSİLİ,ŞARKININ DA BU BÖLÜME BİRAZ DA OLSA UYDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM DEMİ LOVATO HEART ATTACK.
İYİ VEYA KÖTÜ YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM. İYİ GÜNLER. ^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''
Художественная прозаTANITIM Küçük yaştan itibaren şiddete maruz kalmış mozoşist ama bir o kadara ezik bir kız lise son a kadar kimseye bulaşmamıştı ancak baloda yapılan bir şaka sınırları zorlamıştı ve Maja nın bunlara tahammül edecek gücü yoktu her geçen g...