1.BÖLÜM

5.7K 215 13
                                    

Hayatta herkesin dönüm noktaları vardır, sorunsuz veya her şeyin tepetaklak olduğu... Benim dönüm noktam  sanırım ikinci seçenek ,gerçi mazoşist bir kızın dönüm noktasının sorunsuz olması da beklenemezdi.
Bardaktan taşan o son damla bana yapılan acımasız bir şaka olmuştu.

Mezuniyet günümde yapılmış kötü ve fazlasıyla acımasız olan şaka,her aynaya baktığımda gözümün önüne gelen şaka benim dönüm noktam olmuştu.
O günün ardından üç ay geçmişti.  Bu üç ay içerisinde kendimde bir çok değişiklik yapmıştım; sarı ve yıpranmış olan saçlarımı boyatmış,  kolumdaki  İzlerin üstüne döğme yaptırmış ,burnumu ve dudağımı deldirmiş , dövüş dersi almıştım. Değişmiştim. Duygularım eskisi gibi değildi,gözlerim eskisi gibi sıcak bakmıyordu, vücudumdaki izleri sakladığım kıyafetlerim yoktu ve içimdeki sadist ortaya çıkmıştı. Bana yaşattıklarının  bedelini onlara misliyle ödetecektim, intikam yemini etmiştim...

İntikamımı kolaylaştıran ve şanslı olduğumu hissettiren  tek şey eski duygularıma mezar olan yani mezun olduğum kolejin özel üniveritesiydi. Okuldan mezun olduktan sonra sınav puanına ihtiyaç duymadan parayla girilen bu özel üniversiteye okulun çoğu girmişti. Böylelikle intikam oyununun zemini hazır olmuştu.

Düşünmeyi bırakıp yatağımdan kalktım, bu gün intikamımın başlayacağı gündü. Banyoya girip pijamalarımı çıkardım ve  dolaptaki jiletlerimden birini alıp küvete girdim. Kıyafet giydiğimde gözükmeyen yerlere çizikler attım. Küçük kan damlalarının akışını izedim bir süre. Bu bana huzur ve zevk verip rahatlatıyordu. Fazla oyalanmadan kısa bir duş alıp saçlarımı kuruttum ve üstümü giyip makyaj yaptım. Aynaya bakıp saçlarımı düzelttim ve telefonunu çantama atarak kahvaltı yapmaya gerek duymadan evden çıktım.

Artık eski "ezik ve güçsüz" Maya'dan eser yoktu. İntikam soğuk yenilen bir yemektir,bu oyunun kazananı benim

 İntikam soğuk yenilen bir yemektir,bu oyunun kazananı benim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Giydikleri)

BÖLÜM DÜZENLENMİŞTİR.
 

MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin