Terler içinde uyandım .Çok kötü bir rüya gördüm bir neden yüzünden herkez aynı o günki gibi dalga geçiyordu vr buğra köşeden bana bakıp kaasını onaylamaz hareketle sallıyordu... Neydi bu şimdi ? Rüyanın etkisiylemi artık bilemiyorum elime telfonu alıp Buğraya mesaj attım.
''Ortaklığı kabul ediyorum''
Direk mesaj geldi hadi ama telefon başındamı bekliyodun.
'' Doğru cevap vericeğini biliyodum ''
Hah çok bilmiş.Bunu kabul etmekle doğrumu yanlışmı yaptım bilmiyorum inşanlah pişman olmam zamanla görücez....
...
Şu anda kendime inanamıyorum piçlerle oturup mecburi gülücükler saçıyorum.Of aslında Emre aralarında çok içten, samimi davranıyo o olay olmasaydı çok iyi arkadaş olabilirdik.Of ben ne diyorum yaa hepsinden nefret ediyorum . Kaanìn seslenmesi ile düşünceleimi bırakmak zorunda kaldım.
- Maya duydunmu?
- Ha
- Bu akşam Emrelerde parti var sei almaya gelirim geliceksin dimi ?
zoraki bir gülümseme yollayarak
- Olabilir
- Neyse ben gidiyoum gençler diyerek masadan kalktım .
Bunlarla konuşmak bile çok kötü. Arabamla okuldan çıkıp sahil kenarına gittim ,arabadan çıkıp denizi izlemeye başladım.
Aslında onlarla iyi güzel vakit geçiriyorum ... Ben ne diyorum ya o anla aklıma geliyo ve yine sinir... Ben onlarla asla ve asla iyi olamam....olmam .Of ben niye böyle dengesizim hıı ben bu gün kendimi kesmedim onddan.Arabaya binip torpidodaki jileti aldım elim ayağım heryerim titriyordu. Jileti avucuma alıp elime bastırdım avucumdan kanlar gelirken ben zevkle gelen kanı izliyordum arabanın kapısı aççılınca kaamı yana çevirdim. Off bu hep benimi takip ediiyo kaşlarımı kaldırıp ona baktım .
- Her seferide kendine zarar veiceksen işin zor sonuçla onula ilerde öpüşmende gerekebilir.
alayla ona bakıp
- Bu beni zorlamaz.
- Gel eline bakalım baya kan akıyo .
- Bu benim sorunum seni ilgilendirmez
- Unuttunmu ortağız ilgilendirir.
Arka koltuktaki ilk yardım çantasını alır almaz elimden aldı ve gerkli malzemeleri çıkarıp pansuman yapmaya başladı , pansuman yaparken yanlışlıkla bastırdı tepki vericeğimi bekledi ama ben sadece yaraya bakıp gülümsedim .Cannımın acısı bana sadece zevk veriyordu ,açıkçası yara biraz derindi of kimi kandırıyorum yara derindi biraz fazla bastırmışım pansuman bittikten sonra konuşmaya başladı off ne gevezesin beee.
- Seni bir yere götürücem
- Hayırdır beni takmadan
- Yer değiştiriyotuz diyerek arabadan indi GÖT BEYİNLİ....
Geldiğimiz yeri görünce bayaa şaşırdım ıssız bir sokakta bi dövüş spor salonu ( yazarınız yazamadı) burayı anlatayım * En alt katta yalnız oraya inen yol baya ıssız merdiveler falan dövüş yeri girişte antrema yeri üst katta spor aletlerri ve soyunma odaları en üst katta ise Buğraya özel bir oda ve yanında boş bir oda boş odayı baa verdi kullaabilirmişim niye en üst katta ise burda şuan tek bayan benim ekeklein yanında soyunma odası olmazmış işte sinirlendiğimde buraya gelip antrema spor yapabilrmiş, beni en çok şaşırtan ise buğranın buranın sahibi olması ( bu yeri b,iraz anlatamadın özür dilerim)
- Waww buası süper. Cebinde bir tane anahtar verip
- Soyunma odasının anahtarı lazım olur . Buğranın giişteki odasına girip müdü odası gbi ( yazarınız bu gün bok gibi yazıyo) planları tam anlamıyla kararlaştıdık...
Eve geldiğimde Batuşla pizza sipariş edip yedik buğra ile konuştuklarımızı batuya anlattım , onlarla daha samimi olmalıymışım bılabıla ... Saat 8:45 olunca yukarı çıkıp hazırlandım , zaman ne çabuk geçmişti.Dolabımdan partiye uygun bir kıyafet giydim saç makyaj derken dışaıdaki araba sesini duyup odadan çıkıp aşağı indim batuda hazırdı onuda yanımıza kuyruk yapıcam arabaya bindiiğimizde batuyla selamlaşıp beni süzdükten sonta '' çok güzel olmuşsun '' dedi...
Partinin yapılacağı eve geldiğimizde yuh dedim baya büyük bir ev partisi gerçi tam bu gruba göre. Alana girince bütün gözler bize döndü eveeeet eski yeni herkez burda ne güzelll... Partinin ilerleyen zamanlarında hepberaber bir köşede oturduk . Alana giren kişi ile şok oldum ne yapıyordu bu emremi çağırmıştı plannı mahvedicek kaana baktığımda sinirli gözüküyordum KUDUR! Buğra yanında bir kız bir ekek ile bizim masaya geldi.BAKALIM NELER OLUCAK...
YENİ BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ ÜZGÜNÜM BUNDA SONRA HER HAFTASONU YENİ BÖLÜM YAZICAM HAFTA İÇİDE YAZMAYA ÇALIŞICAM BU BÖLÜM PEK İÇİME SİNMEDİ YORUMLARI BEKLİYORUM BU ARADA GÜN GEÇTİKÇE OKUYUCU SAYIMIZ ARTIYO :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''
Genel KurguTANITIM Küçük yaştan itibaren şiddete maruz kalmış mozoşist ama bir o kadara ezik bir kız lise son a kadar kimseye bulaşmamıştı ancak baloda yapılan bir şaka sınırları zorlamıştı ve Maja nın bunlara tahammül edecek gücü yoktu her geçen g...