Bilinmezlikleri düşünerek içi içini kemirirken okula gitti maya. Neydi bu gizem ? Devlet meselesi değildi ki .Ortada bir şeyler olduğunu anlıyor fakat ne olduğunu bulamıyordu. Buğra onu uğraştırıyorsa oda kağandan öğrenmeyi deniyecekti.
Kafeteryaya giderek her zaman ki gibi cam kenarında olan bir masaya oturdu .Buğranın hayatı sanki binlerce yapboz parçası gibiydi yada ona öyle gösteriliyordu.Kimseye güvenemiyordu güvense sanki arkasından bıçaklanacakmış gibi hissi vardı en çok bu yüzde buğrayı araştırıyordu güvenemiyordu.
Saatine baktı ders saati gelmişti oturduğu yerden kalkarak yavaş adımlarla dersliğe doğru ilerledi işletme okuyordu fakat sadece adı vardı okuduğu bölümle ilgili hiçbir şey bilmiyordu bile . Derse girmekten vazgeçerek geri döndü telefonunu çıkarıp kağana sahil kenarındaki bir kafeye gelmesi için mesaj attı ve arabasına binip kafeye gitti.
Yapmak zorundaydı intikam yolunda her şey mübahtı dayanıcaktı. 10 dakikadan beri kağan'ın karşısında nasıl konuyu açıcağını düşünüyordu.Aptal aşık, yeni yetme bir ergen değildi ki ayrıca aşık da değildi .Planları hiçbir zaman işe yaramadığı geldi aklına siktir et diyerek konuşmaya başladı.
M" Geçen evimde buğrayı görünce niye sinirlendin aranızda bir şey mi geçti ?" Kağan bu soruya şaşırmışa benziyordu biraz duraksadıktan sona cevap verdi "Birşey yok hoşlanmıyorum." Maya kaşını kaldırarak baktı "Hoşlanmamanın bir sebebi olması gerekir." Kağan inanmadığını,cevabının onu tatmin etmediğini anlamıştı da niye kurcaladığını çözemiyordu.O an aklına Mayanın buğraya aşık olabileceği geldi işte bu sefer öldürürdü bu çocuğu."Üvey kardeşim" dedi kısık bir ses ile . Şimdi yapboz parçaları maya'nın kafasında oluşmaya başlamıştı.
"Niye sordun." dedi kağan tahmin ettiği şeyin olmasını istemiyordu. Maya içinden iğrenerek" Seninle aramızda bir şeyler olacaksa bazı şeyleri bilmem gerekir" dedi. Kağan duyduklarını idrak edemedi bir an mayanın evet diyeceğini beklemiyordu,ona o kadar çok kötü anılar yaşatmıştı ki şimdi hepsinden çok pişmandı. Mayanın gözlerinin içine bakarak "seni çok seviyorum" dedi ve masada duran ellerini ellerinin arasına alıp öptü.
En nefret ettiği şey iki yüzlülüktü bir zamanlar ama şu an nefret ettiği şeyi yani iki yüzlülüğü yapıyordu. İnsanla niye birbirlerini oldukları gibi kabul etmezlerdi ki ? Ne olmuş MAZOŞİST ise .Sadece anlamadan dinlemeden yargılıyorlardı ki insanları yargılarken kendilerine dönüp bir kere bile bakmıyorlardı.
Eve geldiğinde yine Batu yoktu o damı bıkmıştı ondan.O kadar çok dertleşmeye ihtiyacı vardı ki şuan ama kimse yoktu yanında.Odasındaki banyoya girip üstünü çıkardı küvetin içine girip soğuk suyu açtı.Küvet yavaş yavaş doluyordu tenine değen her bir su damlası ona iğne gibi geliyordu ve rahatlatıyordu.
Uzun bir banyodan sonra uzun zamandan beri açmadığı bilgisayarını açtı ıssız insanların olmadığı kimsenin bilmeyeceği bir ev alıcaktı rahatça mazoşistliğini sergileyebileceği bir ev olacaktı onun için, bunu düşünürken bile kanı kaynıyordu tamamen acı için bir dekorasyonu olan ev müthişti. Kriterlerine uygun olan bir dağ evi bulmuştu sahibinin numarasını alıp aradı ertesi gün için evi görüp parasını ödemeye gidicekti.
Telefonunun melodisi doldurdu odayı Buğra arıyordu "nevar" diyerek açtı telefonu ve devam etti "yalan söylemek için mi aradın?" buğra nın gülme sesi geldi " beyaz yalandı abartma kağan beyimizin götünü tutuşturalım dedim" maya sinirlenmişti "siktir lan ben senin oyuncağın mıyım yalanını sikeyim senin. Buğra umursamıyarak " Daha önemli işlerimiz var daha doğrusu senin görmen gereken eminim hoşuna gidecektir" maya merak etmişti buğra konuşmasına fırsat vermeden" geçen seni götürdüğüm yere gel " dedi ve kapattı.
Maya hazırlanarak evden çıktı onu mutlu edicek şeyi merak etmişti geçen geldikleri dükkana girdi ve dekorasyonundan etkilendiği gizli odaya gitti .Buğra onu Bordo koltukların birine oturmuş bekliyordu oturduğu koltuğun karşısında büyük ekran televizyon vardı buğra izle dedi, maya televizyonun karşınısa oturdu ve ekranda görüntüler gözükmeye başladı. Maya şok olmuştu hiç beklemediği görüntülerle karşılaşmıştı şokun etkisinden kurtulduktan sonra kahkaha atmaya başladı. İşte bu gerçekten çok işine yarayacaktı.
EKEN GELEN BİR BÖLÜM :D BU BÖLÜM FAZLA İÇİME SİNMEDİ GİBİ. YORUMLARI İLE BENİ MUTLU EDEN andrew_hilal ve sadistmlk e TEŞEKKÜR EDİYORUM . Multimedyada buğra var şarkı ise çok beğendiğim için koydum.Birde tumblr da hikaye için blog açtım burada paylaşamadıklaımı orada paylaşıcam. adı themazosist-prenses bakabilirsiniz.İ..YİKİ VARSINIZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''
General FictionTANITIM Küçük yaştan itibaren şiddete maruz kalmış mozoşist ama bir o kadara ezik bir kız lise son a kadar kimseye bulaşmamıştı ancak baloda yapılan bir şaka sınırları zorlamıştı ve Maja nın bunlara tahammül edecek gücü yoktu her geçen g...