10.BÖLÜM

1.7K 80 5
                                    

Yatağımda uyadığımda şok hala üzerimdeydi gerçekmiydi ?                                                                         Tavana bakarak düşünmeye başladım   '' Baa aşıktı...Benim bir zamanlar ona olduğum gibi...Hayatın al sana AŞK demesi bu olsa gerek.Bir yazarın kitabında dediği gibi ;'' O benim için her şeyken ben onun için hiçbir şeydim bir zamanlar.'' Şimdi tam tersi olmuştu...Eskiden ona bakınca içim içime sığmazken şimdi midem bulanıyor içtiğim her sigarayı yüzünde söndürmek istiyorum...''

Bunları daha fazla düşünmemek için yatağımdan kalkıp banyoya giittim . Owww yüze bak fil otumuş,tır geçmiş gibi . Başıma keskin ağrılar vuruyo ama şikayetçi değilim zevk veriyo şizofren bir biçimde kahkaha atıp elimi yüzümü yıkadım üstümü değiştiriip aşağı indim...                                                                              Al işte! Bede diyorumki bu nereden çıkacak ? Çakma bad boyumuz Buğra gelmiş ! Bir de kendi evi gibi yayılarak rahat oturmuş bird..LAN YUH BUNLAR NE ARA BATUYLA  KONUŞUR HALE GELDİ ??? WHAT? Daha da önemlisi buğra burada ne arıyo? Bu soruların cevabını almadan önce saatlerdir aç olan karnımı doyurmak içn yanlarına gitmeden mutfağa gittim ve masanın üstündeki batunu ba bırakmış oldüğu pizza kutusunu ve dolaptan bir bira alıp içeri geçtim saatlerce içmek sarhoş olmak istiyordum. İçeri geçip koltuğa yayıldım ve pizzamı yemeye başladım.Bunların mal mal bakışlarından kutulmak için dilimimi bitirip kouşmaya başladım. (BATU NUN KONUŞMALARI ''İ'' İKİZ)

M - Niye burdasın?

B - Ortağımı görmeye gelmiş olamazmıyım?

M - Açıkça söylesene ''ORATAK''  amacın ne ? Sen boşuna gelmezsin.                                              ortak kelimesini söylerken ellerimi kaldırıp tırnak işareti yaptum.

B - Demekki yanılmışsın.

Kaşımı kaldırarak ona ciddimisin gibi baktım o ise yarım ağız sırıtarak bakıyordu , elimi herneyse gibisallayıp biramdan yudum aldım ve yemeğime geri döndüm.                                                                Zilin sesi ile odadaki sessizlik bozuldu .Geekli olmicağı sürece beni öldürseler kpıyı açmıcağımı batu bunu çok iyi  bildiği için kapıyı açmaya gitti. İçimden yüzde yüz yattığı bir sürtük evi buldu diye düşünürken içeri giren bi adet KAAN ile küçük bir küfür mırıldanarak ayağı kalktım.Buğra istifini bozmadan oturuyordu Kaan ise bir ona birde bana bakıyordu. Ben planlar iptal oldu her şey açığa çıktı diye düşünürken Batu sessizliği bozdu

İ - Hoşgeldin kaan tanıştıayım Buğra yakın arkadaşım.

Kaan kafa sallıyarak yanıma geldi ben huzursuzca - Selam dedim.  Kaan ise hafif bi tebessüm ile       - İyimisin dedi .kafa sallıyarak kalktığım yere oturdum.Burada benim bilmediğim birşeyle dönüyordu sanırım.Batu ve Buğranın bu rahatlığı beni deli ediyordu.Kaan gittikten sonra bunun nedenini öğrenicektim . Kaana bakıp  - Bu yüzdenmi geldin ? dedim.  Kafasını kaldııp küçük vir tebessüm ile       -Nasıl olduğunu meek ettim birde yarın akşam seni yemeğe götümek istiyorum tabi işn yoksa ?             - Olur dedim soğuk bir biçimde.Planlar hızla ileliyordu sanırım . Sanki ucu gözükmeyen bi yolmuş gibi geliyordu, hayır böyle değildi sonu beni elimde idi....                                                                                - Yarın görüşürüz o zaman diyerek kalktı peşinden gitmedim onu yerine odama gitmek için merdivelere yöneldim yukarı çıkarken Buğranı sesi ile yerimde durdum                                                    - Yarın ilanı aş edicek küçük bir kahkaha attı ardından   yerimde birkaç dakika durduktan sonra arkamı dönüp ona baktım ve konuşmaya başladım   - Ne yapayım ? heyecana girip uyumayımmı? hah çokta umrumda!!!  diyerek odama çıktım... Ne kadar uyumuş olsam da yinede uykum vardı canım sıkılmıştı ,hayattan bezmiştim...yatağıma uzanıp tavanı izlemeye başladım ... İç ses ** Geçen sene olsaydı bunlar dediğin gibi uyuyamazdın,elin ayağın karışırdı ama geçmişişte....** Bu ve bunun gibi aptal düşüncelerden kurtulmak için gözlerimi kapattım.BİR GÜN DAHA GEÇMİŞTİ VE BİR GÜN DAHA SONA YAKLAŞMIŞTIM.AZ KALMIŞTI....

MERABA UZUN TUTMYA ÇALIŞTIM BÖLÜMÜ İNŞANLAH OLMUŞTUR.:D SİZE BİRKA SORUMVAR 

- BU BÖLÜM NASILDI ? 

-SİZCE ERTESİ GÜN BUĞRANIN DEDİİKLERİMİ OLUCAK ?

- KAAN VE BUĞRANIN RAHAT TAVIRLARI NELER ?

- MAYA VE BUĞRA NIN İNTİKAM  MESELESİ TAM OLARAK NE ?

- HİKAYE HIZLIMI ,İLERLİYOR?

- DİĞER BÖLÜM BUĞRANIN ANLATIMI OLSUNMU? 

- SIRLAR AÇILMAYA BAŞLANSINMI?

SİZİN DÜŞÜNCELEİNİZ NELER ? MERAK EDİYORUM MAYANIN NEŞER YAŞADIĞINI DİĞER BÖLÜM ANLATMAYI DÜŞÜNÜYORUM AKLINIZI KARIŞTIRA SORULAR VARSA SORUN SİZLERİ SEVİYORUM :*

SİZİN TAHMİNLERİNİZ NELER BAKALIM :DDD

MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin