Ne hissediyordum ,ya da ne hissetmeliydim ? Hayat bana kazık atmaya geciktirmeden devam ediyordu. Karşımdaki kişinin Kaan olduğunu bildiğim halde nerden geliyordu bu sarılma hissi? Daha önenmlisi vücudumdaki izler gizlenilmeyecek haldeyken ne yapıcaktım. Kaan' ın " Bu halin ne?" sorusuna aldırmadan sarılıp " özledim " dedim. Uzun zaman sonra kaan'a içten sarıldığımı hissediyorum, elleri saçlarımdaydı.
Garip histi sevilmek ya da hiç sevilmediğim için bana öyle geliyordu. Kendimi yalnız Olmadığıma inandırmak için uzun uzun sarıldım. Nefret ettiğim kişide huzurmu bulmaya başlamıştım yoksa beynimin bana yaptığı bir oyunmuydu ayırt edemiyordum fakat Olmaması gereken şeyler olmaya başlamıştı.
...
📌 YAZARDAN📌
O gece Maya duygu sarhoşluğundan ne yaptığını düşünmeden sikip atılan hayatını yok saymaya çalışıp Kaan' ın kollarında uyuya kaldı. Kaan ise sevdiği kızı izledi tüm gece, onun bu hale gelişini,kimin yaptığını,geç kalmışlıklarını,siktiği hayatları düşünüp Maya' yı izleyerek uyudu....
Ertesi sabah Maya uyandığında bir kaç dakika ne olduğunu idrak edemedikten sonra kaan'la uyuduğunun farkına varınca , kendine söverek yanından kalkıp odasına çıktı. Dolabından giyeceği kıyafetleri alıp banyoya girdi,kapıyı kitleyip üstündekileri çıkardıktan sonra aynanın karşısına geçti. Buruk bir gülümsemeyle baktı kendine ; kızarık göz altları,yara ve morluklarla dolu yüzü sanki hayatının özetinden bir kareydi. Nasıl olduğumuzu,ruhumuzu bilmediğimiz anlar vardır bazen tıpkı şuan Mayaya olduğu gibi. Birden fazla duyguyu hissedip anlayamıyordu. Boğazında oluşan yumruya inat daha çok gülümsedi. Kısa bir duşun ardından yaralarına pansuman yaptı. Üstünü giyip alt kata Kaan'ın yanına indi. Kaan'ı uyanmış görünce yüzündeki ifadesizliği gizlemek için gülümseyerek "günaydın" dedi.
Kaan ise mayanın birşeyler gizlediğini anlamıştı ,sevdiği kıza ne olduğunu merak ediyordu fakat tepkisinden çekindiği için soramadı ve ayağa kalkıp Mayaya sarıldı ve "kahvaltıya gidelim"dedi.
İkisi de cafeye gidene kadar konuşmadılar ,kahvaltılarını yaparken Maya sıkıldığı için camdan caddeyi izlemeye başladı.
Çocuğunun elinden tutup yürüyen anne, arkadaşlarıyla şakalaşanlar,sevgilisiyle yürüyenler... Her çeşit insan vardı dışarda ve hepsinin tek ortak noktası rol yapmalarıydı. O sırada gözüne birisi takıldı Batu ve yanında bir kız,yürüyorlardı.
Sevgilisimiydi acaba çok yakışmışlar diye geçirdi içinden. Değer verdiği her şeyin sonu pişmanlıkla bitmişti. İnsanlar güvenilmeyi ve değer verilmeyi hak etmeyecek kadar kişilik yoksunuydular.📌MAYADAN 📌
Onlar gözden kaybolana kadar bakmaya devam ettim. Kahvaltısını bitirmiş beni izleyen Kaan'a yüzümü çevirdiğimde telefonu çaldı. Telefonu açıp arayanı dinlerken yüzü ifadesiz bir hal aldı, ne olduğunu umursamadım. Telefonu kapattıktan sonra yapmacık bir tebessümle bana baktı ve " Sevgilim, işim çıktı seni eve bırakayım" dedi. Umursamaz bir gülümsemeyle baktım ona ve bırakmana gerek yok biraz sahilde dolaşıcam" dedim. Bir şey söylemedi , beraber kalkıp hesabı ödedik ve mekandan çıktık. Arabasına gitmeden bana döndü, gülümsedim. Ondan beklenmeyecek bir hareket yaparak alnımı öptü ve beni kendine çekip sarıldı ,sarılmasına karşılık verdim. Sarılmayı bitirdikten sonra gülümseyip arabasına bindi ve gitti. O gittikten sonra sahte gülümsemem kayboldu ve yürümeye başladım. Dalgaların sesi müzik gibi gelirken havanın soğukluğu na aldırmadan banka oturup sigara yaktım. İçerken her zamanki gibi hayatımı düşündüm. Çoğu insan sigara gibiydi zararı vardı bunun yanı sıra yanan sigara acı çekerek ve yanarak ölen insan gibiydi tıpkı yanmaya başladıktan sonra yavaş yavaş eriyip sönen mum gibi...
Sigaramı bitirdikten sonra ayağa kalktım ,nereye gittiğimi önemsemeden yürümeye başladım ve tabi çaktırmadan insanları izlemeye de başlamıştım. Bankta oturan bir kızın hıçkırarak ağladığını gördüm muhtemelen bir erkek yüzünden bu durumdaydı ,belliki daha değmeyeceğini anlayamayacak kadar saftı duyguları. Hayat saf duygulu insanları umursamazdı işte . Erkekler kitap karakterlerindeki gibi değildi, kız iyi yada kötü olsun içindeki saf duyguyu yani aşkı kullanıp kızın hayatını sikip atıyordu. Belki de biz kız çocuklarına ilk başta yaptıkları hata masalları okuyup öğretmekti. Bizler masal kahramanı,film ve kitap karakteri hayalleri kurup kendi umutlarımızı bir bir öldürüyorduk...
Kıza bakmayı bırakıp yürümeye devam ettim hava fazla soğumuştu. Telefonunu cebimden çıkartıp rehpere girdim kalbimin beynimi itip beni yönlendirmesine engel olamadım ve Buğrayı aradım. O içindekileri dökmüştü ve sıra bana gelmişti. Bu intikam oyununun yanında hangi duyguların gelip gelmeyeceğine ben karar verecektim . İntikam duygularını mı taşıyacaktım yoksa aşkın altında mı kalacaktım bilmiyordum fakat içimde uyanmaya başlamış olan eski maya ortaya çıkmadan önce halletmeliydim ...İNŞALLAH BEKLEDİĞİNİZE DEĞECEK BİR BÖLÜM YAZABİLMİŞİMDİR ARKADAŞLAR. BU BÖLÜMÜ DAHA UZUN TUTACAKTIM FAKAT SİZLERİ DAHA FAZLA BEKLETMEMEK İÇİN KISA TUTTUM. ATTIĞINIZ GÜZEL YORUMLAR İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.SİZLERİ SEVİYORUM😍😊
İÇİMDEN GEÇENLERİ HAYAL DÜNYAMA KATARAK YAZDIĞIM BU BÖLÜM İÇİN OY VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''
Ficción GeneralTANITIM Küçük yaştan itibaren şiddete maruz kalmış mozoşist ama bir o kadara ezik bir kız lise son a kadar kimseye bulaşmamıştı ancak baloda yapılan bir şaka sınırları zorlamıştı ve Maja nın bunlara tahammül edecek gücü yoktu her geçen g...