Sabaha kadar oturduğum banktan kalkıp arabama doğru yürüdüm. Sabaha kadar orada oturup denize karşı bazıları saçma bazıları ise doğru şeyler düşündüm.Kafam o kadar karışıktıki , herşey üst üste geliyordu. Büğranın söyledikleri....Doğrumuydu? Kaan... Bana aşıkmıydı?.. Peki ya ailem?.. Ben aşkmı dedim? A h ben aşka inanmam , bana göre aşk iki kişilik bir yalan ve saçma oyundan ibaret geliyor . Şimdi siz diyeceksiniz ki geçen sneye kadar kör kütük aşık olan birisi nasıl bu hale gelebiliyor? Oluyor işte inamıyosun ... Canım o kadar çok yanmıştıki...Artık hiçbir şeye inanmıyacak hale geldim ...Okuduğum bi kitabın içinde yazar şöyle diyordu **Aşk bir armağandı bana hiç alamadığım ** Evet!!! Aşk bir armağandı bana hiç alamadığım ama en kısa zamanda siktir olup gitti.Önemi yok artık... Son zamanlarda içimde duygu karmaşaları yaşıyorum . Anlatılamayacak kadar karışık , öfkemi,hırsımı geride bırakıyor....Yine aynı kitapta şöyle diyordu **Her şey geçmişte kalıyor ama geçmiyor** ne kada doğru demiş yazar , evet geçmiyor ! daha çok büyüyor ,çoğalıyor yada belkide geçiyodur ..ama benim için geçmez geçmiyor!!! Ben hiçbir zaman ailemin istediği bir kız olmadım ve olmicamda. O kadına anne demicem ,mutlu bir hayatım olmicak!!! Ben sadece intikamıma odaklandım hayatıma değil ...Sonunu merak etmiceğim bir hayata niye odaklanıp bağlanayımki? ..... Bazen her şey bittikten sonra insanlar için son acizliğimi yaparak her şeyi bitiririm diye düşünüyorum .Nasıl olsa kimse üzülmez ,bu nlar için üzüntü olmaz sadece timsah göz yaşlarını akıtır ve giderler . Babamın öldüğü gün bir an geldi aklıma kahkaha atıyorum diye herkkez bana deli gibi bakmıştı ama bu benim için sorun değildi en azından sahte duygular göstermiyordum yada sahte gözyaşlar, bunlar hiç bana göre değildi.... Konuları nereden nereye düşündüm gece ama her süşüncemin son durağı ÖLÜM... Düşüncelerim ile boğulurken omzuma değen bir el ile yarı sarhoş ve mayhoş tavrımla irkilim arkamı döndüm. A.aaa HAYRET!!! bu sefer Buğra değil... de.. bu nereden buldu beni? burada ne işi var???
- İyimisin?
- Immm iyiyim neden olmayayım ki?
- Ihım.. seni aradım Batu açtı bana birkaç sorun yüzünden eden çıktığını ulaşamadığını söyledi bende seni merak edip birkaç yere baktım tam umudu kesmiştimki seni gördüm ( ellerini ensesine götürüp) sarhoşsun seni ben götüreyim istersen . şöförüme söylerim arabana evine bırakır.Üşümedinmi sen? Hava çok soğuk. Odiyene kadar üşüdüğümün farkında değildim . Yogun, uykusuz,sarhoşluğun da etkisiyle ağzımdan sadece - İyi kelimesi çıktı ve onun akasından yürümeye çalıştım ama çalıştım çünkü yere kapaklandım!!! Harbi yaa bu önümdeki kaldırım nereden çıktı? Kaan yanıma gelir gelmez kucağına aldı göt ya ah uykulu ve yorgun olmasaydım görürdün sen! Fiziksel ve ruhsal yorgunluğumla birşey demeden göz kapaklarımla yaptığım savaşı kaybedip gözümün kapanmasına izin verdim ,uykunun kollarına kendimi bırakırken duyduğum fısıltı beni ''ŞOK'' etti.
- Korkağı olduğum AŞK bana seninle öç aldırıyor prensesim....
EVEEETT UZUN Bİ ARADAN SONRA YENİ BİR BÖLÜM SİZDEN ÇOK ÇOK ÖZÜR DİLİYORUM HAFTALARDIR DEFTERİMDE DURAN BU BÖLÜMÜ SONUNDA YAZDIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM HİKAYEDE MAYANIN OKUDUĞU O KİTABIN ADI ''BAŞKA'' VE KAANIMIZIN DEDİĞİ SOZN SÖZ YANI**KORKAĞI OLDUĞUM AŞK BANA SENİNLE ÖC ALDIRIYOR** DA O KİTAPTAN BİR SÖZDÜR BEN BULMADIM NEYSE BAZILARI BANA KIZGIN OLABİLİR ANLIYORUM BENDE OKUDUĞUM KİTAPLARDA ÖYLE YAPIYORUM NEYSE BU HAFTA SINAV HAFTAM OLUCAK EVDE KİMSE YOKKEN YAZIYIM DEDİM .BİR KONUYO DEĞİNMEK İSTİYORUM İTABI KÖTÜ YAZIYOSUN HİÇ GÜZEL DEĞİL DİYENLER VAR KOLAYSA YAZIN YANİ DİYECEK BİR ŞEY YOK BEĞENEN BEĞENİR BEĞENMİYENE BİR ŞEY DİYEMEM KİMSENİN BOĞAZINA SİLAH DAYAMIYORUM OKU DİYE BUNU BELİRTMEK İSTEDİM OKUYUP BEĞENENLERE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM 10.BÖLÜMÜN YARISINI YAZDIM HAFTASONU YAYIMLAYABİLİRSEM YAYINLICAM .SİZ SEVİYORUM <3 :D :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAZOŞİST''HER MAZOŞİSTİN İÇİNDE BİR SADİST VARDIR''
Fiksi UmumTANITIM Küçük yaştan itibaren şiddete maruz kalmış mozoşist ama bir o kadara ezik bir kız lise son a kadar kimseye bulaşmamıştı ancak baloda yapılan bir şaka sınırları zorlamıştı ve Maja nın bunlara tahammül edecek gücü yoktu her geçen g...