Rozdział XXXII

222 10 0
                                    

Szczęście i rodzina!

30 lat później..

Cześć z tej strony Izuku Uchiha-Uzumaki. Wiele przeszedłem razem z klasą i moją rodziną. Teraz mam czterdzieści-sześć lat i mam szóstkę uroczych dzieci.
U trójki zdarzyło się bez daru, a u kolejnej trójki z darem.
Najstarsze dzieci nazywają się tak Katsuko Bakugo i Izumi Bakugo.

Katsuko ma blond włosy i niebieskie oczy. Jest podobny do Kacchan'a z charakteru i oczywiście trochę z wyglądu. Na niego mówi Old Man, a na mnie normalnie mówi Kaa-san. Co jest trochę zawstydzające. Jego dar to niebieskie eksplozje. Ma dwadzieścia lat. Ma blizny na twarzy jak ja. Tylko że ma je dwie. (Izuku ma trzy)

Izumi ma czarne włosy i czerwone oczy. Jest także podoba do Kacchan'a z charakteru. Tylko że do nasz zwraca się Kaa-san i Tou-san. Tylko przy nas jest kulturalna. A rodzeństwo kocha. Jest siostrą bliźniaczką Katsuko. Jest od niego młodsza o dwie minuty. Posiada dar telekinezy. Ma dwadzieścia lat. Tak jak straszy brat posiada dwie blizny na twarzy.

Za nimi jest Katsumi. Katsumi jest blondynką o jedno oko jest niebieskie, a drugie czerwone. Z charakteru wdała się we mnie. Przez to starsze i młodsze rodzeństwo się jej boi. Ale jest kochana siostrą. Wysłucha swoje rodzeństwo i pocieszy ich. Nie posiada daru. Za to posiada chakrę. Uczę ją aby kontrolowała ją. Aktualnie ma Sharingan'a Three Tomoe. Ma szesnaście lat. Nie posiada blizn na twarzy.

Za nią jest Izugo. Co do niego pasuje. Ma czarne włosy jak ja. Ale ma mieszane oczy niebiesko-czerwone. Z charakteru przypomina Kacchan'a. Tylko przy mnie jest grzeczny. Doskonale wie że lepiej mnie nie denerwować. Posiada dar eksplozji i telekinezy. Ma dwanaście lat. Także nie posiada blizn na twarzy.

Po nim jest Emma. Dziewczynka ma czarne włosy i blond pasemko w nim. Często nauczyciele zwracali uwagę że farbuje włosy. Ale gdy na ten temat mówiłem że ona się tak urodziła. Dawali spokój. Emma jest spokojna i ciężko wyprowadził ją z równowagi. Nie posiada daru. Za to posiada chakrę. Na razie nie odblokowała Sharingan'a. Ale pewnie za niedługo odblokuje aktualnie ma dziesięć lat. Także nie posiada blizn na twarzy

I najmłodsze dziecko Izuki. Co do niego mega pasuje. Jest moją małą kopią. Ma blizny na twarzy jak ja. Katsuki mocno kocha najmłodszego syna. Też mocno kocha starsze rodzeństwo Izuki'ego. Izuki jest słodkim i spokojnym dzieckiem.
Mało płacze prawie w ogóle.
Izuki nie posiada daru. Za to ma chakrę. Jeszcze go nie uczę kontroli chakry. Za mały jeszcze chyba jest. Izuki ma pięć lat.

No i Kacchan mój mąż. Kocham go ponad wszystko. Charakteru Kacchan'a nie muszę opisywać. Każdy wie jaki on jest. Wybuchowy i agresywny dla złoczyńców. Dla rodziny jest kompletnie inną osobą.

Co do Sasuke nadal będę traktował go jak ojca. Dał mi dużo miłości i nauczył wiele. Dzięki niemu wiedziałem że jestem kochany i miałem w nim ogromne wsparcie. Sam wiele rzeczy przeżył.

Tak samo tyczyło Naruto. Był dla mnie jak Kaa-san przez jakiś czas. Dał mi też miłość i poświęcił dużo dla mnie czasu. Jestem tej dwójce bardzo wdzięczny.

Zack mój brat bliźniak. Nasz kontakt się polepszył. Teraz możemy spotykać się bez problemów. Na początku Kacchan był nie ufny wobec mojego brata. W końcu go nie znał więc tego się nie dziwię. Był ojcem chrzestnym dla Katsuko.

Sachiko mój młodszy braciszek też mam z nim kontakt. Poznał moją rodzinę. Był nawet ojcem chrzestnym dla Izumi. Urwali kontakt z naszym "tou-san".

Inko moja biologiczna Kaa-san. Teraz pokazuje mi jak bardzo mnie kochała. Wiedziałem że cała wina leży na barkach Hisashi'ego.
Kaa-san wzięła rozwód z ojcem i powróciła do swojego panieńskiego nazwiska Uchiha-Uzumaki.

Co do Hisashi'ego mam go w dupie. Nie ma prawa być w mojej rodzinie. W naszej rodzinie jest tolerancja.
Teraz nikt nie ma jego nazwiska. Zack i Sachiko zmienili nazwisko na Uchiha-Uzumaki. Mimo że posiadali dar nadal byli członkami naszego klanu.

Gdy wszedłem w dorosłość. Postanowiłem założyć szkołę dla dzieci pozbawionych dziwactw. Uczyłem ich kontroli chakry. Teraz oni mogą być bohaterami tak jak ja. Kiedyś byłem najsłabszy.. a teraz jestem jednym z najsilniejszych ludzi który stąpa po naszej planecie.

Wiedziałem doskonale że mogę odpocząć. Za jakiś czas będą opowiadać o mnie, Sasuke i Naruto. O moich przygodach. Nasz klan Uchiha-Uzumaki będzie znany jako najsilniejszy.

_______________________________________

Koniec!

No to.. żegnam z tej opowieści. Mam planach napisać nową książkę.
Hehehe~
Tym razem nie anime Bnha.

Akurat trafia się wam anime... NARUTO!
Jeżeli ktoś chętny do przeczytania książki. Zapraszam do niej!
Wszystkiego dowiecie się w książce!

Życzę miłego dnia!
Miłej i spokojnej nocy!

Słów 755

Izuku Uchiha-Uzumaki: Moja NadziejaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz