Hastaneye vardığımda Danışman bölümüne gittim.
Kuroko: Konbanwa Gozaimasu (İyi akşamlar),
Dedim.
Kuroko: Acaba Emre Çelebi burada mı?
Doktor: Kayıtlara bakıyorum Hanımefendi.
Bilgisayar ekranında bir şeylere baktıktan sonra,
Doktor: Evet, oda 356'da.
Diyerek cevap verdi.
Kuroko: İsha, arigato gozaimasu (Teşekkürler doktor).
Danışman bölümünden ayrıldım ve Asansöre binerek, Emre'nin bulunduğu kata çıktım. Asansörden indim ve hızlıca, göz kararı odayı aradım. Oda 356'ya gelmiştim. Elimi cama koydum ve içeri baktım. Emre uyuyordu. Uyuyor muydu? Yoksa... Hayır... Kesinlikle bu olamazdı. Bence de olmaz, o zayıf çehresine rağmen O buna dayanır. Odadan çıkan doktorun yanına gittim.
Kuroko: Doktor Bey, ben, Emre Çelebi adlı hastanın arkadaşıyım. Durumunu öğrenebilir miyim?
Diye sordum. Doktor etrafa baktı. Emre'nin ailesini arıyor olmalıydı.
Doktor: Hastanın yakınları nerede? Onların rızası olmadan sizi görüştüremem.
Kuroko: Yakınları şuan burada değil. Sadece ben varım.
Doktor anlamışça bir ifadeyle kaşlarını kaldırdı. Sessizdi. Bana baktı ve başını olumlu salladı.
Doktor: Peki, sadece iki dakika.
Kuroko: Teşekkürler.
Diyerek içeri girdim. Emre'nin yanına oturdum.
Kuroko: Emre, sana ne oldu?
Diye sordum. Emre uyuyordu. Sağ elini tuttum. Elinin tam üzerinde bir ben vardı. Parmakları, hafiften geçmek üzere olan siğil benzeri bir yara vardı. Fakat daha çok diş izlerine benziyordu. Yoksa, Emre parmaklarını mı ısırıyordu?
Kuroko: Aç gözlerini.
Diye mırıldandım. Elini beninden öptüğüm sırada, odaya Ayano girdi.
Ayano: Kuroko konuşmalıyız.
Dedi endişeli ve aceleci bir tavırla.
Kuroko: Peki, ne hakkında?
Diye sordum.
Ayano: Bu önemli bir konu, acele et.
Diye acele ettiriyordu Ayano. Ayağa kalktım ve bir yandan onun çekiştirmesiyle, odadan dışarı çıktım.
Ayano: Kuroko, Yamara'yı öldürmelisin.
Dedi. Şaşırdım... Ayano'nun benden, onun kuzenini öldürmemi istemesi biraz garipti.
Kuroko: Bekle. Şimdi benden, kuzenini öldürmemi mi istiyorsun?
Diye sordum.
Ayano: Kuroko, Yamara bize İhanet etti. O, bundan böyle benim kuzenim değil, ne de senin arkadaşın değil. Onu öldürmelisin.
Kuroko: Peki, bunu yapacağım.
Dedim. Yaklaşan ayak sesleriyle arkamızı döndüğümüzde, Yamara'yı karşımızda bulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroko's Knife -1-
Action*Kuroko'nun Bıçağı - 1* Kuroko Kamenaga 10 haftasını devriye gezerek geçirmiş bir kızdır ve hep aynı olayların içine bir döngü gibi düşmekten bunalmıştır ve hayatında artık bir değişim istemektedir. Emre Çelebi ise ailevi işlerden dolayı Japonya...