Okulun orta bahçesine çıktığımda, Ayano ile Taro'yu çeşmenin başında oturup konuşurken buldum. Ayano bir müddet Taro'nun yanından uzaklaşırken Ayano'ya yaklaştım.
Kuroko: Merhaba Ayano.
Dedim ona yetişerek. Ayano bakışlarını bana çevirerek gülümsedi.
Ayano: Merhaba Kuroko, nasılsın?
diye sordu.
Kuroko: İyiyim, sen nasılsın?
İçinde yaşamakta olduğum duyguyu biliyorsunuz. Lakin dışarı sanki iyiymişim gibi bir cevap verdim.
Ayano: Ben de iyiyim...
Konuya doğrudan girmem gerektiğini bildiğim için daha fazla laf ebeliği yapmadım.
Kuroko: Bugün birisi ile tanıştım, Ayano. Okula yeni gelenlerden biriyle.
Ayano: Adına sevindim! Gelen kişiyi göstermeyecek misin?
Diye sordu.
Kuroko: Tanıştığım kişiyi neden görmek istiyorsun ki?
Diye sorarak cevap verdim Ayano'nun sorusuna.
Ayano: Sevdiğin kişinin kim olduğunu bilemezsem, sana ona göre yardımcı olamam. Sevdiğinin kim olduğunu söyle ki, sana ona göre yardımım dokunsun. Merak etme, sadece kim olduğunu göreceğim çok fazla bir işim yok.
Kuroko: Emre Çelebi... Kendisi bir Türk.
Ayano aydınlanırcasına baktı.
Ayano: Haa! Şu Emre Çelebi'den bahsediyorsun sen...
Diyerek parmağı ile Emre'yi işaret etti. İşaret ettiği yere baktığımda bahçeyi dolaşan Emreve Kotoshi'yi gördüm.
Kuroko: Evet, ben de onlardan bahsediyorum işte.
Ayano: Emre'nin yanında olan kız, senin her zaman gıcık olduğun kişi. Kotoshi Manyuda...
Başımı yavaşça salladım.
Kuroko: Evet, kendisine gıcık olduğum doğrudur lakin öldürmek doğru bir seçim mi?
Ayano: Onu öldürmek zorunda değilsin, Kuroko. Sadece onu Emre'den uzak tut yeter. Senin seçimin, senin hedefin lakin seçtiğin şeye yardımcı olabilirim gerekirse.
Kuroko: Teşekkür ederim, Ayano. Gerekirse sana danışacağım. Sen iyi bir arkadaşsın.
Ayano bana gülümseyerek;
Ayano: Sen de iyi bir arkadaşsın, Kuroko.
dedi.
Ayano: Bol şanslar!
Ayano'nun yanından uzaklaştım ve Emre ile Kotoshi'yi aramaya başladım. İşe yarayabileceğini düşünerek Yemek Kulübüne girdim ve kimseye yakalanmadan bir bıçak aldım. Oradan uzaklaşarak aramaya devam ettim. Üçüncü kata çıkıyorlardı. Onları şüphelenmeyecekleri bir uzaklıktan duyabileceğim şekilde takip ettim.
Kotoshi: İşte burası da Bilim ve Teknoloji Kulübü, Emre.
Emre: Burası da oldukça güzel görünüyor. Akademi Lisesi oldukça büyük bir okulmuş. Dört okul binası, büyük bir bahçe, büyük bir havuz ve büyük bir spor salonu. Her şey son derece büyüleyici. Bu okulu seçmem bir şans... Broşürde de söylediği gibi, "Hayallerinizin okulunu inşa ediyoruz" ve öyle de yapmışlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroko's Knife -1-
Action*Kuroko'nun Bıçağı - 1* Kuroko Kamenaga 10 haftasını devriye gezerek geçirmiş bir kızdır ve hep aynı olayların içine bir döngü gibi düşmekten bunalmıştır ve hayatında artık bir değişim istemektedir. Emre Çelebi ise ailevi işlerden dolayı Japonya...