Bölüm 9 - Asi Rus Aishi

104 9 2
                                    

    Sabah Emre bana yaklaştığında, bakışlarımı ona çevirdim.

Kuroko: Günaydın Emre...

Emre: Günaydın Kuroko. Seni okulda aradım ama bulamadım. Burada olduğunu öğrendim. Bir şey isteyeceğim...

    Bakışlarımı Emre'ye çevirdim.

Kuroko: Buyur Emre?

Emre: Öğrenci Konseyi üyesi olmak istiyorum, Kuroko. Bunun için gerekli şartları öğrenmek isterim. Acaba nasıl sizden birisi olabilirim?

    Yere bakarak kaşlarımı kaldırdım.

Kuroko: Öğrenci Konseyi üyesi olmak biraz daha zor ve komplike bir iş, Emre. Bunu yapabilir misin? Üstelik Megami'nin kötü sistemi yüzünden sürekli devriye falan gezmek zorundayım. Bu seni yorabilir...

Emre: Hiç sorun değil... Sadece sizden birisi olmak isterim. Bu, benim için zevktir. Üstelik sizler okulda çok özel bir statüye sahipsiniz. Öncelikle benzersiz beyaz bir üniforma giyiyorsunuz ve öğrenciler önünüzde sayılı.

    Başımı olumlu anlamda salladım.

Kuroko: Tüm gün devriye gezeceksin, Fakülte odasından belgeleri alıp Öğrenci Konseyi odasına götüreceksin. Ya da tersini yapacaksın... Okulda çıkan kavgaları ayıracaksın. Bunları yapman gerekecek, kabul ediyor musun?

    Diye sordum. Emre kararlı, inançlı ve dik duruşundan ödün vermiyordu.

Emre: Ben bu işi başarırım, Kuroko.

    Emre'ye hafifçe gülümsedim.

Kuroko: Peki o halde, Megami ile konuşacağım...

Emre: Megami demişken Kuroko...

    Emre arkamı gösterdiğinde, Megami'yi arkamda buldum.

Megami: Kuroko, bakıyorum da devriyene ara vermişsin?

Kuroko: Evet Megami... Emre bize katılmak istiyormuş, ona yardımcı oluyordum.

    Megami, Emre'yi bakışlarla süzdükten sonra bakışlarını bana çevirdi.

Megami: Peki, akşama Öğrenci Konseyi odasında olun. Emre'yi inceleyeceğim... Bugüne kadar onu izledim, tehlikeli birisine benzemiyor. Onu alacağım...

Kuroko: Teşekkür ederim Megami.

Megami: Sadece devriyeni gez, Kuroko...

    Başımı eğip devriyeme koyuldum ve Kulüp odalarının önünden geçerek Toplantı odasına ulaştım.

Ayano: Kuroko!

    Diye seslendi Ayano.

Kuroko: Efendim Ayano?

    Diye cevap verdim Ayano'ya.

Ayano: Bugün okula Rusya'dan kuzenim geliyor. Adı Yamara Aishi... Ona yardımcı olabilir misin? Okulu gezdirebilir misin?

Kuroko: Bugün mü geliyor? Yoksa yakın bir zamanda mı gelecek?

Ayano: Bundan iki gün önce Akademi Lisesi'ne kaydını tamamladı. Bugün de okula geliyor...

    Ayano arkamı göstererek,

Ayano: İşte geldi...

    dedi. Arkamı döndüğümde, siyah giyinimli, siyah makyajlı genç bir kızla karşılaştım.

Yamara: Günaydınlar Yoldaşlar!

    Ayano, Yamara'ya yaklaşarak kolunu omzuna attı.

Ayano: İşte Kuroko, bu Yamara Aishi... Yamara, bu da sana bahsettiğim arkadaşım, Kuroko Kamenaga...

Kuroko's Knife -1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin