Sonoko hızlıca yürüyordu. Kuroko'nun tanıdığı birini bulup, onunla konuşmak istiyordu. Shiromi'yi fark edince yanına yürüdü ve banka oturdu.
Sonoko: Merhaba.
Shiromi: Merhaba.
Sonoko: Shiromi Torayoshi sen olmalısın, değil mi?
Shiromi, Sonoko'ya baktı.
Shiromi: Evet. Sen de Gazetecilik Kulübü'nün başkanı olmalısın. Adın neydi?
Sonoko: Sonoko Sakanoue.
Dedi ve elini uzattı. Shiromi gülümseyerek, Sonoko'nun elini sıktı.
Shiromi: Tanıştığıma memnun oldum Sonoko.
Sonoko: Ben de memnun oldum.
Dedi.
Sonoko: Bildiğim kadarıyla Kuroko'yla arkadaşlığınız vardı.
Shiromi: Evet, vardı. Ama şuan her şey berbat oldu.
Sonoko: Evet. Özellikle ailesinin ölümü. Bu gerçekten de üzücü bir şey.
Shiromi: Nasıl olmaz ki?
Dedi Shiromi.
Shiromi: Kendisine, ailesini öldürenleri bulacağıma dair söz de vermiştim.
Sonoko: Anlıyorum. Aslında Shiromi, beraber bulmaya çalışabiliriz.
Shiromi, Sonoko'ya merakla baktı.
Sonoko: Kuroko'nun ailesini öldürenleri biliyorum. O gece, Komasawe Sanayi Deposu'nda sesler duydum ve kargo kutularının arkasına saklandım. Ayano adında bir kız içeri girdi ve cesetlerden birine sarılıp ağlamaya başladı. Tabi anında bir sis oluşmaya başladı ve Ayano yere yığıldı. Akane içeri girdiğinde, Ayano'yla konuştu. Konuşmaları dinlediğimde her şeyi daha net anladım. Akane'nin bütün bunları yapan kişi olduğunu, Kuroko'nun anne ve babasını öldüren kişi olduğunu öğrendim. Sadece o değil, hepimiz ailelerimizi kaybettik. Bunları yapansa, o gülümsemesinin içinde aslında kararmış bir kalp yatan, o Kızıl Kuş! Akane Toriyasu...
Shiromi: Yani şimdi, Akane Toriyasu ile Megami Saikou ihanet etti. Buna inanamam.
Sonoko, Shiromi'ye baktı.
Sonoko: İster inan, ister inanma. Ama Kuroko'yu her halükarda uyarmalıyız.
Shiromi: Peki, tamam. Nereye gideceğiz?
Sonoko: Benim bildiğim bir yer var. Seni oraya götüreceğim. Benimle gel.
Dedi ve banktan kalkıp yola koyuldu. Shiromi'de arkasından geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroko's Knife -1-
Action*Kuroko'nun Bıçağı - 1* Kuroko Kamenaga 10 haftasını devriye gezerek geçirmiş bir kızdır ve hep aynı olayların içine bir döngü gibi düşmekten bunalmıştır ve hayatında artık bir değişim istemektedir. Emre Çelebi ise ailevi işlerden dolayı Japonya...