-Bu sırada Saikoular-
Megami konuşma için odasında hazırlanıyordu.
Megami: Artık şirketin yeni yöneticisi ben oluyorum. Bunun için birçok şeyi yaptım.
Dedi. Victoria, Megami'ye yaklaştı.
Victoria: Evet Megami, sen bir Saikousun. Biz Saikou ailesiyiz ve her şeyin en iyisini isteriz.
Kencho kapıyı tıklatıp odaya girdi.
Kencho: Anne, abla? Tören neredeyse başlayacak. Babam ve Büyük babam sizi çağırmamı istedi.
Dedi. Arkasından, içeri Ichiko'da girdi.
Ichiko: Kencho, sen seyirci bölümüne git ve bizi bekle. Biz sonra geleceğiz.
Kencho kafasını salladı ve odadan çıktı. İchiko içeri girdi ve,
İchiko: Acele etmeliyiz.
dedi.
Victoria: Peki, hadi gidelim.
***
Kencho, Seyirci bölmesindeki koltuklardan birine oturdu ve bekledi. Yanında oturan İrlandalı kadın, telefonla konuşuyordu.
Kadın: Evet Chikanari Bey.
Dedi.
Kencho: Chikanari... Saikou Şirketimizin ortağı.
Diye mırıldandı.
Kadın: Bakın Bay Chikanari, bu anlaşma hiç iyi bir sonuca varmayacak. Şirket için çok kötü olabilir.
Dedi Kadın. Konuşma başlıyordu.
Kadın: Kapatmalıyım Chikanari Bey, sonra konuşuruz.
Dedi ve telefonu kapadı. Kürsüye ilk olarak İchirou çıktı.
İchirou: Herkese iyi akşamlar dilerim. Ben; Saikou Şirketinin CEO'su, İchirou Saikou. Bu yıl, şirketimiz büyük bir başarıya imza atmıştır. Şirketimizin hisseleri tam %46 büyümüş, ayrıca %23 zarar etmiştir. Yıllık hasılat, tam olarak 3 milyar 450 bin Japon Yeni ve 5 Milyar 230 bin de Amerikan Dolarıdır. Birçok yaptığımız alandaki başarı; Beyaz eşya, elektronik eşya, Cep telefonları, bilgisayarlar ve bazı oyun konsolları. Şirketimiz, Japonya'nın en büyük şirketlerinden 2. sırasını korumaktadır. Amacımız ise birinciliği kapmaktır. Umarız, Megami Saikou bu birinciliği kolayca getirebilir. İlk üç şirket sıralamasında, birincilik; Chikanari İndustries'in, ikincilik; Saikou Technologies'in ve üçüncülük; Sunto Mobilyanın elindedir.
Konuyu değiştirdi.
İchirou: Evet, bu yıl Şirketimizin CEO'su değişiyor. Umarız bu dönüm noktasında yeni CEO'muz, biz Saikou ailesini başarıya ulaştırır. Yeni CEO'yu konuşması için kürsüye davet ediyorum. Megami Saikou.
İchirou kürsüden inerken, Megami kürsüye çıktı.
Megami: Evet. Bugün bu şirketin başına geçmekten oldukça gurur duyuyor ve şirketimiz için en iyisini diliyor ve yapıyorum. Şirketimizin, Japonya'nın en iyi şirketi olamasını umarız. Artık, bir CEO olarak ilk görevim, sorumluluklarımı yerine getirmemdir. Her şey için aileme borçluyum.
Megami bir plaket aldı ve onu salona gösterdi. Alkışların eşliğinde kürsüden indi. Yanına çağırmış olduğu Suzuki Yushuna'nın yanına gitti.
Megami: Suzuki Yushuna.
Dedi ve elini omzuna koydu.
Suzuki: Evet Megami Hanım.
Megami: Artık, Öğrenci Konseyi'nin yeni başkanı sensin. Benden; Öğrenci Konseyi Başkanlığı ile CEO'luk arasında bir seçim yapmam istendi ve ben CEO olmayı seçtim. Seni de Öğrenci Konseyi'nin başkanı yapıyorum.
Diyerek, Öğrenci Konseyi kolluğunu Suzuki'ye uzattı. Suzuki kol bandını aldı ve eğildi.
Suzuki: Teşekkür ederim Megami Hanım. Bu yaptığınız iyilik için size teşekkür ederim. Tanrı, Saikou ailesini kutsasın ve korusun.
Megami: Sana, görevinde bol şans.
Suzuki arkasını dönüp uzaklaşacağı sırada, Megami tekrar ona seslendi.
Megami: Suzuki!
Suzuki, Megami'ye baktı.
Megami: Yapman gereken şeyi biliyorsun.
Dedi ve arkasını döndü.
Suzuki: Peki Megami Hanım.
Suzuki ve oradan uzaklaştı.
-Kuroko Kamenaga-
Bir günlüğüne Emre ile birlikte kalacaktım. Telefonumu çıkardım ve Shiromi'yi aradım.
Kuroko: Merhaba Shiromi.
Shiromi: Merhaba Kuroko, işleri toparlayabildin mi? Kalacak bir yer bulmuşsundur umarım.
Kuroko: Evet buldum. Bir geceyi Emre'nin yanında geçirecek ve sonra bir eve yerleşeceğim.
Shiromi: İyi, senin adına sevindim.
Kuroko: Ayrıca, part time işlere bakacağım.
Shiromi: Çok iyi, başarılarının devamını dilerim.
Kuroko: Teşekkür ederim, görüşürüz.
Shiromi: Görüşürüz.
Telefonumu kapadım ve yatağa uzandım. Emre yanıma geldi ve bana bir bardak su uzattı.
Emre: Yaşadıkların beni üzdü Kuroko. Aileni kaybettiğini daha o vakit söyleseydin, daha kolay olurdu senin için.
Kuroko: Evet, ama şuan buradayım. Ailemi kaybettim. Hayatımda, yanımda olan iki kişiyi. Sen de üçüncü kişisin.
Ellerini tuttum.
Kuroko: Umarım seni de kaybetmem.
Emre gülümsedi.
Emre: Umarım Kuroko.
Suyu elime aldım ve,
Kuroko: Su için teşekkür ederim.
diyerek içtim. Emre gülümseyerek,
Emre: Yarasın...
dedi. Suyumu bitirdikten sonra, Emre'nin eline sarıldım. Emre ise hiçbir taviz vermiyor, adeta elini, elimde serbest bırakıyordu.
Kuroko: Şuan uyumak istiyorum.
Diye mırıldandım. Elini bıraktım.
Emre: Ben sonra gelirim, sana iyi geceler.
Kuroko: Sana da.
Dedim. Gözlüğümü ve küpelerimi çıkardım komodine koydum. Yatakta yanıma döndüm ve gözlerimi kapadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroko's Knife -1-
Acción*Kuroko'nun Bıçağı - 1* Kuroko Kamenaga 10 haftasını devriye gezerek geçirmiş bir kızdır ve hep aynı olayların içine bir döngü gibi düşmekten bunalmıştır ve hayatında artık bir değişim istemektedir. Emre Çelebi ise ailevi işlerden dolayı Japonya...