Bölüm 20 - Bedel

37 4 23
                                    

Kuroko: Yamara Aishi?

    Dedim. Bize tepeden baktı ve yumruklarını tutup parmaklarını çıtlattı.

Kuroko: Parmaklarını çıtlatıyorsun demek. Ne o? Planın nedir?

Yamara: Planım şu; Siz iki salakla olan amacımın sonuna geldim ve şimdi asıl meseleye; Buraya senin ve at kıçı arkadaşının koca götüne tekmeyi basmak için geldim, seni gözlüklü budala.

    Ayano araya girdi.

Ayano: İstersen fazla kaşınma Yamara. Ne de olsa bundan bir saat sonra, Kuroko ve benim önümde diz çökerken bulacaksın kendini.

    Dedi Ayano kendine güvenerek. Yamara alaycı bir ifadeyle güldü.

Yamara: Ben? Sizin? Önünüzde diz çökmek? Beni, yanında duran siktiğimin gözlüklüsü mü durduracak?

Kuroko: Hayatta yapacağın büyük bir hata; Bir insan hakkında tanımadan yargıda bulunmaktır.

    Dedim.

Yamara: Bana gazel okuma Dalyarak. Birazdan yerde kan içinde yatıyor olacaksın.

    Dedi ve cebinden bir bıçak çıkardı. 

Kuroko: Adam olana lafım bir kere, ama anlayacağın dilden konuşmamı istiyorsan o halde kabul.

    Yamara bıçağın ucunu bana doğrulttuğunda, artık anlayacağı dilden konuşmam gerektiğini gerçekten anladım. Biz de kendi bıçaklarımızı çıkardık ve vuruşmaya başladık. Yamara saldırıyor, ben de saldırıları savuşturuyordum.

Yamara: Pes et Kuroko! Birazdan zaten bir ölü olacaksın! Hiç olmazsa pes et ki daha merhametli öldüreyim.

Kuroko: Yaşayacağım bir hayat, bir geleceğim var. Senin gibi Hayatsız birine ölemem.

    Yamara'nın bacaklarının arasına tekme atarak sıyrıldım. Dizine tekme atıp onu düşürdüm ve onu öldürmek için yürüdüm. Bana çelme takarak düşürdü ve kendisi ayağa kalktı. Ben de hızlıca kalktım ve vuruşma yeniden başladı. Ayano, Yamara'nın arkasından saldırıya geçti. Ancak Yamara, elinin tersiyle ona vurarak benimle savaşmaya devam etti. Yamara bıçağı savurduğunda bileğini ansızın yakaladım ve ona kafa attım. Burnunu tutarak geri gitti.

Yamara: Sen öldün Şerefsiz! 

    Diye bağırdı.

Yamara: Sen öldün!

    Yeniden saldırıya geçti. Ayano yeniden saldırdığında, Yamara bu defa onunla savaştı. Hızlıca yaklaştım ve Yamara'ya arkadan sarıldım.

Yamara: Neyin peşindesin Salak!?

    Bıçağımı, beyninin üst noktasından saplayarak onu öldürdüm. Yamara'nın gözleri yukarı kaydı ve yere serilerek öldü. Ayano yanıma gelerek, Yamara'nın cesedine baktı. Ben de onun cesedine bakıyordum.

Ayano: İyi bir mücadeleydi.

    Dedi bana gülümseyerek.

Ayano: Hak ettiğini buldu.

Kuroko: Evet,

    Dedim nefeslenerek.

Kuroko: Yamara'nın ihanetini nereden bildin?

    Ayano derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı.

Ayano: Yamara, Suzuki ile birlikte bir anlaşma yapmış. Kovaladığın kızı onlar ayarlamış. Yamara da Suzuki ile çalışırken, bir kız olaya tanık olmuş. Bana, Yamara'nın ihanetinden bahsetti ve ben de, seni bilgilendirmek için buraya kadar geldim.

Kuroko: O kişi her kimse, ona teşekkürlerimi ilet.

Ayano: Yapacağım. Şimdi cesedi yok edeyim.

    Dedikten sonra, Yamara'nın cesedini kaldırdı ve yanımdan uzaklaştı. Odanın yanındaki sandalyeye oturdum ve derin bir nefes aldım. Camdan, Emre'ye baktım. Elimi ağır ağır cama koyarak,

Kuroko: Başaracaksın Emre... 

    Dedim. Gözlerim dolmuştu.

Kuroko: Başaracaksın.

***

Suzuki: Ne demek, Yamara Aishi öldürüldü!? Bir işi de mi başaramaz bu?

    Dedi Suzuki öfkeyle. Megami'yi aradı.

Suzuki: Megami! Hayır, Yamara öldürülmüş... Tamam o halde, ikinci plana geçiyoruz. Kizana Sunobu ile konuştun mu?.. Harika!

Kuroko's Knife -1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin