Bölüm 7 - Hisler

72 6 15
                                    

    Ayano ile birlikte Yandere Hislerimi açmak için çalışma yaparken, onun talimatlarından çıkmamaya çalışıyordum.

Ayano: Şimdi beyninin derinliklerine in Kuroko... Beyninin derinliklerine in ve içindeki hücrelerini, beyin nöronlarını, beyninin tamamını hisset...

    Ayano'nun tembih etmiş olduğu gibi konuşmuyor, sadece onun talimatlarını dinliyordum.

Ayano: Beyninin gücünü hisset, Kuroko. Beyninin yeteneklerini hisset. Beyninin kapasitesini hisset... Beyninin gücünü hisset...

    O an bir şey olmuştu. Vücudum aniden titremeye başlamış, beynimin içinde yankılar oluşmaya başlamıştı. Vücudum titrerken, Ayano sakin kalabiliyordu. İçimde bağırıyordum adeta, her ne kadar dışıma yansıtmasam da...

    Aniden gözlerim açıldı ve her tarafı pembemsi, mavimsi renklerde görmeye başladım. Sanki beş metreye kadar konuşulanları duyuyordum. Hem de yankılı bir şekilde! Bakışlarımı bir çifte çevirdim.

+Bu parka beni getirdiğin için teşekkür ederim Asuka...

    Gözlerimi etrafta çevirdikçe insanların konuşmalarını duyuyordum.

Ayano: Kuroko?

    dedi Ayano yankılı sesiyle. Pembemsi görüntüler aniden normalleştiğinde, hatırladığım tek şey Ayano'nun seslenmesiydi.

***

    Gözlerimi açtığımda, kendimi çok daha farklı hissediyordum... Sanki beynim daha farklı çalışıyor, sanki kendimi çok daha akıllı ve zeki hissediyorum. Sanki bir süper zeka gibi...

Kuroko: Ne oldu bana?

    diye sordum halsizce başımı tutarak. Etraftaki insanlar bizi izliyordu.

Ayano: Başardın, Kuroko... Yandere hislerini açmayı başardın. Şimdi sana onu nasıl açacağını göstermek kaldı...

    Etrafımdaki insanlara baktığımda, herkes kendi işinin başına döndü.

Kuroko: Peki, göster bakalım nasıl olacak?

Ayano: Öncelikle, beyninin Yandere Hissi komutunu çalıştırdığında, Yandere hissin açılacak. Benim gibi...

    Ayano kolayca Yandere hissini açtı ve kapattı. Beynimin Yandere Hissini açtığımda, etraf az önce olduğu gibi bir hal almıştı.

Ayano: Şimdi aynı komutla hissi kapat...

    Beynimin Yandere Hissini kapattığımda Ayano'ya baktım.

Ayano: Şimdi evine gidip biraz dinlen Kuroko... Daha bunun alıştırmalarını yapacağız.

Kuroko: Ne kadar sürecek?

    Diye sordum.

Ayano: Bir hafta düzenli olarak çalışacağız. O zaman senin Yandere Hissini de kuvvetlendirmiş oluruz.

Kuroko: Teşekkür ederim Ayano... Şimdilik gitmem gerekiyor, sonra görüşürüz.

Ayano: Sonra görüşürüz, Kuroko.

    Yerden kalkıp evimin yolunu tuttuğumda, her şeyin değişeceğini hissediyordum. Ancak bu his hiç de iyi bir his değildi. Bir olay yaşanacaktı ve ben bunu hissedebiliyordum. Yakın bir tarihte, yakın bir saatte...

    O vakitten itibaren benim için her şey değişecekti.

Kuroko's Knife -1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin