Bölüm 17 - Ailemi kim öldürdü?

47 4 15
                                    

    Sabah okula vardığımda, ilk işim Ayano'yu görmek oldu. Bahçeye çıktım ve çeşmenin kenarına oturmuş olan, Ayano'nun yanına gittim.

Kuroko: Günaydın Ayano.

Ayano: Günaydın Kuroko. Ne oldu? Yüzünden düşen bin parça...

    Diye sordu Ayano.

Kuroko: Dün eve gittim, fakat evden çıt çıkmıyordu. Her şey çok sessizdi. Pencere açıktı, ben de içeri pencereden girdim. Annemi ve babamı ararken, oturma odasında onları ölü buldum.

    Ayano duyduklarına inanamadı.

Ayano: İnanamıyorum!

    Dedi.

Ayano: Eğer pencere açıksa ve ailen oturma odasında cansız yatıyorsa, o halde onları birisi öldürmüş olmalı.

Kuroko: Onları-!

    Dedim, fakat cümlemi yarıda kestim. İki elimi başıma koydum. Ayano yanıma oturdu.

Ayano: Bu olayı çözeceğiz Kuroko, O şerefsizleri bulacak ve hadlerini bildireceğiz. Onların kim olduklarını bulacağız.

    Hıçkırarak ağlamaya başladım.

Kuroko: Ben bunların hiçbirini hak etmedim.

    Ayano, bana hafifçe sarıldı.

Ayano: Biliyorum... Zaman bize her şeyi gösterecek Kuroko. Aileni öldürenlerin kim olduğunu bulacağız. Şimdi,

    Dedi bana bakarak.

Ayano: Seninle zamanda biraz geriye gidelim Kuroko. Yakın zamanlarda yaşadığın, şüpheli bir olay var mı?

    Düşündüm.

Kuroko: Megami en son, bir parti olacağını söyledi. O gün, Akane ve Shiromi odada yoktu. Megami ise erkenden toplantıyı bitirdi. Akane ve Shiromi kulüp saati boyunca gelmedi.

    Ayano bir not defterine anlattıklarımı yazıyordu.

Ayano: Buna göre, şüphelilerimiz; toplantıyı erkenden bitiren Megami Saikou, toplantıda bulunmayan Akane Toriyasu ve Shiromi Torayoshi.

Kuroko: Shiromi, olayı duyunca çok üzüldü. Kendisine, evinde misafir olmak istediğimi belirttiğimde, hiç sorgulamadan kabul etti. Fakat, annesi kalmamı istemedi. Ben de geceyi Emre ile birlikte geçirdim.

Ayano: O halde; Shiromi Torayoshi'yi şüpheli sınıfından çıkaralım. Çünkü, kendisi olaydan habersiz. Geldik Akane Toriyasu'ya...

Kuroko: Shiromi'den önce, Akane'yi aradım. Olaya karşı soğukkanlı davrandı, misafir olmayı istedim, ama o reddetti. Evinde yer yokmuş...

Ayano: Peki, evinin kaç kişilik olduğunu biliyor musun?

Kuroko: Shiromi bana en son Akane'nin evinin oda sayısını anlattı. 4+1 bir evi var.

    Dedim. Shiromi bana yaklaşıyordu.

Shiromi: Kuroko!

    Diye seslendi. Ona bakıp ayağa kalktım.

Kuroko: Ne oldu Shiromi?

Shiromi: Bir sorunumuz var... Öğrenci Konseyi Odasın'da.

    Ayano'ya baktım.

Ayano: Ben bu olayı çözeceğim Kuroko, seni tutmak istemiyorum.

Kuroko: Tamam Ayano.

    Shiromi'ye bakıp,

Kuroko's Knife -1-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin