-Kuroko Kamenaga-
Yarım saat içerisinde, Shiromi'nin verdiği adrese gelmiştim. Bisikleti duvara yaslayıp indim. Shiromi yanıma doğru geldi.
Kuroko: Evet Shiromi, buradayım.
Shiromi: Kuroko, işler iyice çığırından çıktı. Senin ve Emre'nin ailesi öldürüldü. Bunu yapanlarsa, Megami Saikou ve Akane Toriyasu.
Kız: Evet. Ben o gün Sanayi'de yaşananlara tanık oldum.
Dedi mor saçlı kız.
Kuroko: Seni okulda fotoğraf makinesi ile gezerken görüyordum. Adın-soyadın neydi?
Kız: Sonoko Sakanoue.
Kuroko: Ben de Kuroko Kamenaga, memnun oldum. Dün gece neler oldu?
Sonoko anlatırken, ben de tüm dikkat onu dinledim.
Sonoko: O gün, Sanayi Deposu'ndaki üç cesedi incelemek için Fabrikaya girdim. Arkamdan sesler duyduğumda hızla kutuların arkasına saklandım. Odaya at kuyruklu, siyah saçlı bir kız girdi ve Taro'nun ismini seslendi. Onun cesedine sarıldı ve önce ağlamaya, sonra da bağırmaya başladı. Yanı başına dolan sis, vücudunu kullanmasına izin vermiyordu. Akane Fabrikaya girdi, fakat Megami yanında değildi. Megami tahminen, Taro'yu ve yanındaki iki kızı öldürüp gitmiş olabilir. Akane ve Ayano'nun arasındaki konuşmada; Akane, senin aileni ve Emre'nin ailesini nasıl öldürdüğünü açıkladı. Daha sonra, baygın yatan Ayano'nun bedenini kaldırıp götürdü.
Elimi çeneme götürdüm.
Kuroko: Bir de Ayano'yu kaçırmışlar, değil mi?
Diye sordum.
Sonoko: Evet.
Kuroko: Beni en son otoparka çağırmıştı.
Sonoko: Bu bir tuzak olabilir, hazırlıksız gitmemeliyiz.
Shiromi: Ama bu nereden baksan bir saate yakın sürmüştür. Kuroko'nun gelmesi bile yarım saat sürdü. O zamana kadar Akane çoktan Ayano'nun hayat ışığını söndürmüştür.
Kuroko: Oyalanmayı bırakıp acele edelim.
Diyerek araya girdim.
Kuroko: Eğer Akane, Ayano'yu öldürdüyse ve beni de istiyorsa, eminim evime kadar gelecektir.
Dedim ve bisikletime doğru yürüdüm. Bisikletime bindim. Ancak Sonoko ve Shiromi yanımda gelemezlerdi.
Shiromi: Biz otobüsle geliyoruz Kuroko.
Dedi Shiromi. Kaskımı taktım ve var gücümle bisikletimin pedalını çevirmeye başladım.
***
Aradan yarım saat geçmiş, ben hızlıca pedal çeviriyor, evime daha kısa sürede varmak için çabalıyordum. Nihayet evime vardım. Evimin kapısının açık olması, beni bir bakıma daha fazla korkutuyordu. Bisikletimi evin girişine öylece bıraktım ve ayakkabılarımı dahi çıkarmadan, koşarak odama çıktım.
Kuroko: Emre!
Diyerek nefes nefese odama vardım. Emre ortalıklarda yoktu... Peki neredeydi?
Kuroko: Emre, neredesin?
Diye mırıldandım. Dışarıda havlamakta olan bir köpeğin ve arada geçen arabaların sesi dışında hiçbir şey duymuyordum.
Kuroko: Kuso yaro... (Lanet olsun)
Diye mırıldandım.
???: Kuroko Kamenaga, demek buradasın.
Dedi arkamdaki ses...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroko's Knife -1-
Aksi*Kuroko'nun Bıçağı - 1* Kuroko Kamenaga 10 haftasını devriye gezerek geçirmiş bir kızdır ve hep aynı olayların içine bir döngü gibi düşmekten bunalmıştır ve hayatında artık bir değişim istemektedir. Emre Çelebi ise ailevi işlerden dolayı Japonya...