•7•

41K 1.4K 252
                                    

İpek Bade Sarsılmaz

Eve nasıl geldiğimi bilmiyorum ama Turan'ın arkasından bende apar topar çıktım evlerinden. Giderken sadece Güneş teyze ve Yağmurun özürlerini duyuyordum. Onların suçu değildi ki bu...

Kapıda karşılaştığım annem ne olduğunu sorsa da cevap vermeden yukarı odama çıktım hemen. O da çok sormadı çünkü muhtemel regl ağrım yüzünden sanıyordu.

Kapımı kapatıp kilitlememle abimin sesini duydum.

"Abim iyi misin?"

Bir şey diyemedim.

Kapının önünde kaldım öylece

"Badem.. badem gözlüm aç hadi kapıyı da konuşalım abim"

Ağlamamın arasında konuştum.

"İstemiyorum"

"Abim yapma böyle bir göreyim seni . Konuşalım halledelim"

"Halledilecek bir şey değil abi."

Derin bir nefes aldığını işittim.

"Badem-"

"Abi uykum var"

Sustu uzun bir süre. Anladı ne kadar üzgün olduğumu ve sarılıp onun beni teselli etmesiyle geçemeyeceğini..

Ne zaman çok üzülsem uyurdum. Bu benim bir şeylerden kaçma sitilimdi. Sanki uyuyup uyanınca her şey geçiyormuş gibi uyurdum uzun uzun.

"Beraber uyumayalım mı abim?"

O böyle yapınca ağlamam daha da arttı. Yanımda olmak istiyordu ama ben bu halimi görsün istemiyordum. Zaten Turan'ın dediklerinden şuan özellikle abimle onu görmek istemiyordum.

"Abi lütfen uyuyayım . Çok uykum var"

Kapının önüne çöktüm.

Bir şey demedi. Hissettim o da kapının arkasına çöktü. Gitmedi ve muhtemelen , onun tesellisi yerine uyumayı seçtiğimde hep yaptığı gibi aklımı dağıtmaya çalışacaktı.

Sesini duymamla doğru düşündüğümü anladım.

"Ayşe sence beni gerçekten seviyor mu ?"

İlk defa Ayşe'nin konusunu kendi açıyordu. Dudağım kıvrıldı.

"Bence evet"

"Turan da öyle söylüyor ama ben öyle düşünmüyorum"

Elimi ağzıma kapattım.

Herkesin sevdasını görmüşte bir benimkine körmüş.

"Bence merhametle karıştırıyor Ayşe"

Derin bir nefes aldım ve ağzımdan çektim elimi

"Ne alaka?"

"Önceden görmezdi beni. Babasının durumuyla ilgilendim diye peşimden ayrılmıyor. Minnet mi dersin merhamet mi dersin bilmem ama ben buna sevmek veya aşk demem."

Yürek mahallesi (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin