My salvation.

107 8 0
                                    

Se spune ca daca il iubesti cu adevarat il vei lasa sa se bucure de libertate, eliberandu-l. Insa asta e imposibil in cazul nostru, dragul meu. Vezi tu, firea mea nativa nu-mi permite sa iti redau libertatea.

Poate ca acuma te gandesti la cele spuse si ai ajuns la concluzia ca nu te iubesc indeajuns de mult incat sa te eliberez, ei bine, poate ca ai dreptate sau poate nu....

In orice caz prefer sa nu te iubesc nebuneste decat sa-ti dau drumul. Trebuie sa-mi intelegi egoismul, si sa te gandesti si la mine, daca pleci... ce se va alege de prezentul meu? cand defapt tu esti totul, esti aerul pe care-l respir, aripile ce ma ajuta sa zbor, esti inspiratia mea, esti...intr-un cuvant libertatea.

Ce om, pe cat de schizofrenic ar fi, ar renunta la libertate, la liniste?

Iti spun eu niciunul, asa ca eu nu am de ce sa fiu o exceptie..

De ce mi-as priva moftul de a te tine in fiecare zi in brate, de a te saruta , de a ma trezi cu tine-n dreapta mea in fiecare dimineata in care razele soarelui isi fac loc printre asternuturi.

Nu te pot lasa, nu pot, deoarece simt atat de multe..

Nu pot fiindca am nevoie de tine pentru a trece peste toate, tu ma ajuti si-mi dai putere. Puterea de a mai deschide ochii inca o dimineata, de a mai trai o zi, si cand vei vedea ca adorm si ca nu ma voi mai trezi, vei sti ca esti liber. Abia atunci vei putea spune ca esti din nou liber...

Cele mai ascunse ganduri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum