Poti sa te joci de-a fericirea?

83 8 0
                                    

Intra-devar, tu te poti juca de-a fericire?

Adica, pe bune acum, nu oricine se poate juca acest joc, de exemplu, copii mici....ce pot sti cei mici despre fericire, cand ei inca nu au cunoscut tristeta!

In orice caz, jocul acesta are reguli foarte simple, vezi tu, draga cititorule, in ziua de astazi fericirea o intalnim tot mai rar, deoarece suntem inconjurati de mii de necazuri, probleme, neajunsuri, framantari si nu in ultimul rand tristete. Uneori suntem cinici, si ne place sa jucam rolul de-a victima, alteori ne place sa jucam rolul de persoana fericita, ascunzandu-ne tristetea dupa un zambet, o gluma.

Voi stiti de statusurile de pe facebook si uneori nu le bagati in seama deoarece vi se par exagerate, insa acum vorbind la modul cel mai serios, voi stiti cat de greu este sa pretinzi in fiecare zi ca esti fericit cand defapt nu este e deloc asa?

Poate ca unii dintre voi treceti prin ce am trecut si eu, sau poate unii isi fac proasta impresie ca fac parte din categoria oamenilor care se victimizeaza, ei bine nu.!

Viata poate da multe palmi, care te vor darama si uneori vei avea impresia ca te-a doborat, si poate asa se si intampla, dar mereu va trebui sa gasesti puteri si de unde nu credeai ca ai, pentru a te ridica si pentru a merge mai departe.

Uneori, defapt nu tot timpul, zambim pentru a nu-i preocupa pe cei apropiati, pe cei ce iubim. Nu vrem sa-i expunem "dureri", grijilor, si altor sentimente negative. Si atunci ce facem? nomal, intram in joc, jocul de-a fericirea!

Dar intrebarea este alta, daca doar ne jucam de-a fericirea, inseamna ca vom si atinge cu adevarat a cea fericire? Ca pana la finalul jocului vom invata sa fim cu adevart ferciti?

Cele mai ascunse ganduri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum