Amintindu-mi de ea!

26 4 0
                                    

EA, mi-a oferit o eternitate intre o perioada de zile numarate, si pentru asta ii sunt profund recunoscatoare.

In urma cu 2 ani, chiar de ziua mea,pe data de 18 decembrie, prietena mea cea mai buna ma sunat tocmai din strainatate. Era atat de fericita, atat de plina de viata. Dupa 7 zile,exact de craciun, m-au sunat parinti ei sa-mi dea de veste ca prietena mea a murin in Terapie Intensiva in Jaen.

Erau atat de deprimati, de frustrati, era si normal isi pierdusera fica mai mica. Dupa ce mi-au spus diagnosticul cu care a si murit am ramas muta in fata dureri, "sora" mea avea cancer de mai bine de 5 ani, iar acesta ii oprise inima, care deasemenea facea parte din ea. 

A fost de nesuportat, toata treaba impreuna cu ideea ca nu voi putea fi langa ea si sa o conduc pe ultimul drum..

Fiecare secunda era mai rea ca cea dinainte.

Primul lucru cate te intreaba la urgente, imi aduc bine aminte de ziua aia, cand m-am trezit la spital cu ea langa mine in pat, revenind, primul lucru care te intreaba la urgente este cat de insuportabila este durerea pe o scara de la 1 la 10. Im ziua aia imi amintesc ca nu puteam sa respir si ma ardea ingrozitor pieptul, asistenta ma intrebat, iar eu neputant sa scot un cuvant, am ridicat mana si i-am arata 9. apoi prietena mea a venit si mi-a spus ca sunt o luptatoare si ca e foarte norocoasa ca ma cunoscut.

Dar nu era adevarat, ea nu avea dreptate, nu am spus 9 pentru ca sunt o luptatoare. Motivul era pentru ca imi pastram zecele si in 25/12/2013 era momentul sa-l folosesc, sa-mi folosesc groaznicul si teribilul 10.

Fiindca nimic nu se compara cu durerea pe care o simti cand pierzi o parte din tine, deoarece, EA facea parte din mine.

Cele mai ascunse ganduri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum