Un nou inceput.

82 5 0
                                    

Nu e minunat cum abia cunosti pe cineva si ai acel sentiment ca il sti de-o viata, cand stati si vorbiti si defapt simti ca e tot ce ai avut nevoie ca sa zambesti o zi intreaga, sa te plimbi pe strazile pe care ai trecut de zecii de mii de ori dar parca alaturi de el, ele prind o astfel de magie.

Uneori cand esti foarte ranit emotional, iti gasesti refugiu in orice sau in oricine, si cand acel 'oricine' devine ceva special , totul se schimba.

Esti dezamagita de ceea ce esti si de fiecare dată când îti privești reflexia în oglindă vezi același suflet gol împovărat de prea multe gânduri; vezi același trup imperfect pe care-l detesti; vezi aceeași față care-ti poartă urmele pubertății; vezi aceiași ochi adiaforici din care lacrimile nu vor să curgă.

Te vezi pe tine- aceeași ființă dezgustată de propria-i existență.

Si atunci apare din senin, acel baiat cu ochii verzi si timid, si intelegator, si rabdator, visator, intr-un cuvant asemenea tie. Incepi sa observi ca ceva se schimba in viata ta, nu mai plangi asa des, nu mai te gandesti la fostele iubirii, si nici nu iti mai pasa de gura lumi, fiindca vine EL si iti sopteste la ureche cat esti de frumoasa, si parca prinzi curaj sa-i infrunti pe toti.

Dar..ce se intampla cand EL pleaca, si te lasa singura-n intuneric?

Cand te lasa singura in propia ta lume, intr-o lume intunecata plina de durere, frustrare, si dubi... Intr-o lume in care sa zambesti e interzis, si in care nu poti decat sa te izolezi si sa continuui sa stai acolo pana cand iti va sosi biletul doar dus, al trenului eternitati ...

Cele mai ascunse ganduri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum