Nu crede-am ca voi ajunge in stadiul in care sa-ti fiu recunoscatoare....da ai auzit bine RECUNOSCATOARE.
Sti, dragul meu, datorita suferintei pe care mi-ai daruit-o pe parcursul relatiei noastre, si datorita indiferentei ce o prezentai cu nerusinare, m-am convertit intr-o luptatoare, am devenit puternica, imuna as spune eu.
Iti marturisesc ca m-am schimbat foarte mult, si nu stiu exact daca in bine, tot ce stiu este ca am renuntat sa mai bag in seama ceea ce vorbesc altii, fiindca sunt incapabili sa inteleaga ce se ascunde in sufletul meu.
Am incetat sa mai plang pentru persoanele carora nu le pasa de lacrimile varsate in fiecare seara. M-am pus pe primul loc, si am luat decizi in functie de cat de mult m-ar fi inaltat pe mine, neimportandu-mi de cei din jurul meu. Ma poti numi cum vrei, insensibila, sau poate, egoista.
Tot datorita tie am invatat cum sa-mi protejez inima de, chestia aia inultila numita dragoste. Mi-am pus propiile interese pe primul loc. Si am reusit sa ajung unde mi-am propus.
Sincer am mai intalnit baieti ca tine, insa nu le-am permis sa se apropie indeajuns de mult incat sa ajung sa iubesc din nou... La ce bun? La urma urmei toti pleaca, la fel cum ai facut si tu.
Ai plecat, dar ai uitat sa iei si amintirile cu tine, blocandu-ma astfel sa te uit. N-am sa te iert niciodata pentru aceasta greseala.
As dori sa te intalnesc intr-o zi de vara intamplator pe strada, sa-ti intalnesc privirea, si sa ma pierd in ochii tai...acolo sa ma gasesc pe mine, cea de acum un an....si sa fiu mandra de schimbarea mea.
CITEȘTI
Cele mai ascunse ganduri.
Historia CortaE prima data cand vreau sa arat lumii ceea ce scriu, si as vrea sa incep o poveste dar mai intai vreau sa-mi destainui gandurile, ideile si sentimetele. Deci urati-mi bafta si lectura placuta.