Jurnalul unei depresive.

38 0 0
                                    

Depresia.. este ceva de care toti fugim. Insa durerea este peste tot. Nu te  va parasi niciodata.

In spatele tau se simpte prezenta raului, care iti sopteste la ureche: "e timpul sa mori".

Ti-ai dori sa ignori vocile din capul tau, dar nu poti, pur si simplu iti e imposibil.

La un moment dat cedezi...

Tipi de durere, plangi pana nu mai poti respira si vrei sa mori. Ajungi sa te intrebi "Oare mai are rost sa traiesc? "

Atunci e cand RAUL preia controlul. Nimeni nu te mai poate salva inafara de tine, doar ca tu te-ai pierdut de mult oricum....

Mintea ta e mereu plina de ganduri infricosatoare, esti mereu agitata si nu te poti concentra la nimic. Inainte sa adormi te lasi cuprinsa de frica si iti imaginezi cele mai oribile lucruri..

Apoi stai nedumerita si inghetata de frica, asteptand ca raul sa isi faca prezenta. Ai insomnii. Nu poti dormi, gandurile tale sunt mult prea zogomotoase in asemenea momente. Iar amintirile dureroase se intorc in fiecare seara. Fiecare rana o simti amplificata pe minut.

Simti nevoia sa-ti faci rau, desi constientizezi ca nu e cel mai bun remediu. Dar totusi o faci "De ce ?" intreaba uni. Pentru ca trebuie, pentru ca in acel moment de nebunie pura alea sunt singurele tale ganduri, de a-ti face rau, de a simti durere.

Nimeni nu poate intelege, uneori nici macar tu, trebuie doar sa tarasti acest sentiment cat de mult poti, si intr-un final, cand esti obosit sa te lasi imbratisata de moarte. Fiindca la urma urmei ea e adevarul crud al vieti.




Cele mai ascunse ganduri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum