Am fost adesea intrebata , daca as putea sa incep o viata noua. Daca am acel curaj nebun de incepe o noua carte a vieti mele.M
M-am gandit foarte mult la asta si m-am decis sa raspund la aceste intrebari.
Raspunsul e un sigur si clar: DA !!
Am suficienta nebunie in mine incat sa o iau de la inceput, mai e si faptul ca nu imi e frica de greseli si nci sa incep o viata noua. Si nu, chiar nu mi-ar pasa de cei pe care ii las in urma mea.
Pentru ca pana la urma timpul scoate la iveala tot adevarul: minciunile cele mai ascunse, cele mai bine intemeiate motive, si persoanele cele mai false...
Iar la un moment dat prezenta mea se transforma in monotine, ei stiu ca voi fi mereu acolo pentru ei, pentru oricine defapt...
Sansa de o lua de la capat ar fi cea mai asteptata"minune", sa caloresc peste tot in lume, sa fiu o persoana misterioasa care lasa in urma ei o vaga amintire a unei fete satena, cu ochii negri ingropati in intuneric, in agonie.
Sa gasesc un orasel cu iesire la mare si sa am o mica casuta pe plaja, unde sa pot sa-mi beau cafeaua pe veranda si sa ascult valurile, sa respir aerul sarat al marii si sa simt adierile reci a dimineti cum imi mangaie fata.
Sa pot fi eu, fara ca nimeni sa ma acuze, sa-mi judece alegerile, sa-mi blameze trecutul...
Sa nu trebuiasca sa port zi de zi o masca cu un zambet larg pe fata pentru ca asa de place celorlalti , mi-as dori ca pentru prima data in viata mea sa ma simt libera.
Sa fiu atat de libera incat sa ma pierd printre stele unei nopti de vara, si poate si in adancul ochilor celui ales sa-mi aduca linistea sufleteasca dupa care tanjesc atat de mult inca din copilarie.
CITEȘTI
Cele mai ascunse ganduri.
NouvellesE prima data cand vreau sa arat lumii ceea ce scriu, si as vrea sa incep o poveste dar mai intai vreau sa-mi destainui gandurile, ideile si sentimetele. Deci urati-mi bafta si lectura placuta.