Ti-am devenit amintire.

51 0 0
                                    

      De cate ori ti s-a intamplat sa fi dat uitari de catre anumite persoane care iti promiteau ca nu te vor lasa niciodata sa te pierzi in acel infricosator intuneric ?

 Da, raspunsul il percep. Cu toti am trecut macar o data prin aceasta experienta. A fost greu sa ne obisnuim cu lipsa lor, greu sa traim doar cu o amintire a ceea ce erau pe vremea cand sarutau la fel de bine precum minteau.

Daca pana acum nu te-ai simtit. Iti voi spune pe nume, strain din vremuri ce au apus!

Mai ti minte cand ne promiteam loialitate? Cand mi-ai promis ca indiferent de situatie noi ne vom sustine. Spune-mi te rog, dragule, unde iti sunt promisiunile? Unde ti-au disparut vorbele?

 Stai linistit nu vreau neaparat sa iti aud din nou banalele scuze. As dori doar sa-ti  pun o ultima intrebare: ce ar trebui sa fac eu acum?

Cel mai simplu ar fi sa-ti intorc spatele, sa ma prefac ca nu aud strigatele tale in surdina. Insa am impresia ca tu sti deja adevarul, sti prea bine si iti e usor sa-ti dai seama ca voi fi incapabila sa te parasesc. Si uite asa cad din nou in jocul tau macabru...

Totusi stim amandoi ca nu pot astepta la infinit sa-mi scri, sa ma suni, sa regreti, sa te intorci. Nu te pot astepta la infinit sa revi mereu la mine, din alte brate, din alte asternuturi, din alte povesti-usoare, ascunse, suprapuse. Nu imi pot permite sa ma amagesc, inca si inca o data, cand faptele tale mi-au spus cel mai mare adevar.!


Cele mai ascunse ganduri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum