Bölüm 8

2.8K 175 65
                                    

Bölüme geçmeden önce şu yukarıda bıraktığım şarkıyı dinleyin lütfen. Ben aşırı seviyorum. Japon anime filmlerinin şarkılarından yapılmış mashup diye düşünün. Ve ordaki grup hiç enstrüman kullanmadan o sesleri kendileri çıkarıyor ❤️ iyi okumalar.

-------------------~•~--------------------
_Kızım devamlı olarak annesini sorduğunda ona yalan söylemek zorunda kalıyorum. Yurtdışında çalıştığını ve para gönderdiğini söyledim bu gün. Daha da büyüdüğü zaman ne diyeceğimi bilmiyorum._
-------------------------------------------

Agâh beyin yönlendirmesi ile genç adam, çocukları ve iş arkadaşlarıyla birlikte kafedeki masalardan birinin etrafında sandalyelerde oturmuşlardı. Agâh bey Ali hakkında Kazım Usta'dan öğrenmişti. Eli düzgün, temiz ve güzel iş yapan biri olduğunu biliyordu.

Agâh bey söze başladı:
"Şimdi Ali bey, ben tam olarak nasıl bir şey istediğimi söyleyeyim. Burası gördüğünüz gibi üniversiteye yakın bir yer. Zaten yakında üniversiteler de açılacak bildiğiniz gibi. Burayı hem kitapçı hemde kafe yapmak fikrim var. Çocuklar burda kitap okuyup, ders çalışıp, arkadaşları ile birlikte zaman geçirsinler istiyorum. Üniversiteler açılmadan bir buçuk hafta kadar önce buranın tamamen hazır olmasını umuyorum. Buranın tamamen el yapımı olmasını istiyorum. Eğer size de uygunsa işe hemen yarın başlayın."

Genç adam boğazını temizleyerek söyledi:
"Bakın Agâh bey. İstediğiniz çok güzel ve hayran olunası. Lakin burada işe başlamak için ilk başta buranın nasıl olduğunu görmek lazım. Sonra bu mekanın planları gerekli. El yapımı olmasını istiyorsunuz ayrıca. Bunun içinde baya zaman gerekecek."

"Biliyorum Ali bey. Lakin yetiştirmeniz mümkün değil mi?"

Genç adam bu işte yalnız olmadığı için iş arkadaşlarına bakarak söyledi:
"Biz bir kendi aramızda konuşsak nasıl olur?"

Agâh bey ayağa kalkarak yanıtladı genç adamı:
"Tabi buyurun."

Samet genç adama bakarak söyledi:
"Abi yapa biliriz kendimize inandığımız sürece."

Genç adam kafasını sallayarak söyledi:
"Oğlum anlıyorum bu ilk işiniz. Bu yüzden heyecanlısınız. Lakin siz daha buna hazır değilsiniz. Geceler bile uyumadan saatlerce çalışmanıza göz yumamam. Şimdi kazanacağınız para size çok görüne bilir. Lakin eğer bedeniniz güçsüz düşerse sonra o paranın değeri olmaz gözünüzde."

Ekrem genç adamı onaylayarak konuştu:
"Abi bence yaparız. Kendimize dikkat ettiğimiz sürece herşeyi başara biliriz."

"Tamam o zaman sizi kırmak istemiyorum. Ayrıca beslenmenize, uykunuza dikkat edecek gerekli olduğunda buraya geleceksiniz."

Gençler sevinirken genç adam devam etti sözlerine:
"Ayrıca çalıştığınız işin parasını düşünmeyin. Gerektiğinde az paraya bile yetinmesini bileceksiniz. Para önemli değil. Önemli olan yaptığınız işi severek yapmanız."

Samet tebessüm ederek söyledi:
"Bu dediklerini asla unutmayacağız abi."

Ekrem de Samet'i onayladığı zaman genç adam ayağa kalktı. Onun önceliği çocuklarıydı. Çocuklarının saçlarına buse kondurup söyledi:
"Şimdi siz burda uslu uslu oturup beni bekleyin anlaşıldı mı?"

Küçük çocuklar kafa salladığında genç adam Agâh beyin yanına doğru gitti. Agâh bey Ali'yi gördüğünde ayağa kalkarak sordu:
"Ee planınız nedir?"

Genç adam cevapladı Agâh beyi:
"Kabul ediyoruz. Lakin yarın değil 3 gün sonra işe başlayacağız."

Agâh bey gülümseyerek söyledi:
"Hayırlı olsun o zaman. Ama neden 3 gün sonra?"

KAHRAMAN BABAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin