23 Yaz tatında bir bölüm

826 54 10
                                    

Tüm kahraman babam okurlarına merhabalar ✨

Öncelikle bu kitaba bir şans verdiğiniz, okuyup, yorum yapıp, kitaplığınıza eklediğiniz için çok teşekkür ederim. Tam bir yıl önce 10.08.2022 tarihinde yazmaya başladığım ve yayınlandığım Kahraman Babam kitabı binlerle okunmaya ulaştı siz değerli okurlarım sayesinde. Bu kitaba başlarken öylesine yazıyordum ve asla bu kadar değer göreceğini düşünmemiştim. İlk başta arkadaşlarım destek oldular, ardından hiç tanımadığım okurlarım oldu. Bazılarıyla yakından tanıştım konuştuk arkadaş olduk. Bu kitap bana çok fazla şey kazandırdı. En başta sizleri ve kocaman kahraman babam ailesini. Kendi kurguladığım adamlara, kadınlara ve çocuklara hayran oldum. Ali'ye aşık oldum mesela, her ne kadar kitabın sonlarına doğru Hilal'e kızsam da onu seviyorum her haliyle. Arda'nın sakinliğini, Murat'ın fedekar düşüncelerini, Berra'nın oğluna olan aşkını, ve diğer tüm karakterleri de. Bir başka ailem gibi oldu burası. Ali'nin kocaman kalbine bağımlı oldum. Bazen kalbim kırıldığında onun sözleriyle tamir ettim kırıkları. Şuan bile tek tesellim o. Neyse neyse. Fazla duygusallaşmaya ve uzatmaya gerek yok. Kitap sonunda ve ya satır arası fikirlerinizi belirtin lütfen 💚

Yazdığım en uzun bölüm bu.

İyi okumalar 💚

----------------------------------------------------------------------
Semih arkadaşının sırtını sıvazlayarak burukca kısa bir tebessüm edip konuştu:
"Annesiz bir çocuğu büyütmeye çalıştığının farkındasın umarım Ali. Ve bunun seni ne derecede yıpratıp, yok edeceğini de biliyorsun. Belki de büyüttüğün bu çocuk gelecekte yüzüne bile bakmayacak. Annesinin kim olduğunu ve onu terk ettiğini bilmeye hakkı var. Gelecekte annesi karşısına çıkarsa ne yaparsın o zaman?"

"Hakkı var belki de. Belki de dediğin şeylerde haklısın. Ancak benim ona bunları söylemem başlı başına bir hata olur zaten Semih. Söylesene, sence ben bunu kızıma anlatırsam o zaman bu hayatta savaşmadan kaybetmeye razı gelmez mi? İlk kez kötü birşey diledim ben. Gerçekten..."

Genç adam dişlerini sıkarak itiraf etti dile getiremediği gerçeği:
"Gerçekten ilk kez Zeynep'in ölmesini diledim. Aşkından ailemi terk ettiğim kadının bu hayattan gitmesini istedim. Bana yaptığı ihaneti kabul ederdim de, keşke kızıma bunu yapmasaydı. O zaman kızıma yalan söylemek zorunda kalmazdım. Kızımı bir başına büyütmeye çalıştığımın gayet farkındayım. Gelecek hakkında ise konuşamam. Eğer geleceği düşünmeye başlarsam çıkamam işin içinden. Ben kızıma anne de olurum baba da. Gelecekte olacakları bilemem lakin kızımı olduğunca uzak tutacağım bu dünyanın kirliliğinden, zalimliğinden. Ona kendisini korumayı öğreteceğim. Lakin bundan önce Allah sevgisini aşılayacağım kalbine. Bu dünyada da ahirette de iyi olması için elimden gelenin en iyisini yapacağım İnşAllah."

----------------------------------------------------------------------
Zaman çok hızlı geçiyordu. Çocukken farkına varmadığımız zaman büyüyünce su olup hızla akıp gidiyordu. Küçük çocuklar da zaman geçtikçe büyüyor ailelerini anlamaya başlıyorlardı. Aslında tüm mesele çocuk olmaktı. Çocukken ne dert vardı nede zaman kavramı. Oyun için her an vakit vardı.

Çocuk olmak bu dünyada elde edilen en temiz en güzel şeydi. Çocukları sevmek onlara değer vermek gerekirdi. Onlar bu dünyadakı yegane saf varlıklar. Çocukların dünyasını yıkmak, onlara gerçeği göstermeye çalışmak, acılar çektirmek asla doğru değildi. Gerçekler elbette gösterilir, dünyalar yıkılıp kararır, acılar çekilirdi. Ancak o çocukluk bir daha geri gelmezdi. Zaman çok mu hızlı geçiyordu ne?

Küçük çocuklar da geçen zaman zarfında ana okulunu bitirmiş eylülde ilk okula geçiş yapacaklardı. Mayıs ayının son günleri olduğundan havalar bir hayli sıcak geçiyordu. Genç adam bir kaç iş teklifi alsa da kibarca red etmişti. İlk bahar aylarında gece gündüz demeden oldukça fazla çalışıp kızına güzel bir yaz tatili vermek için para biriktirmişti. Eskiden olduğu gibi evde kalarak yaz tatili geçmezdi ki. Hem kızının en güzel zamanı idi bu yaşları. Öğrenmek ve dünyayı anlamak için güzel zamanlardı. Kızı ile beraberken bir çok şey önemini yitirsede, kızına güzel anılar biriktirmesi için bir şans yaratmalıydı genç adam. Gelecekde hatırladığında güzel anılarının olduğunu eksik his etmemeliydi.

KAHRAMAN BABAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin