Author's pov
Court එකට ඇවිත් ජන්ග්කුක් ළඟින් වාඩි වුණ ගමන් යුන්ගි බැලුවේ එයාට විරුද්ධ පැත්තේ සීට් එක.........හිතුව විදිහටම prosecutor Yoo නෑ................... prosecutor Yooට නිවන් සුව පතලා යුන්ගි හැරුණේ ජන්ග්කුක් දිහාට......... මෙන්න මේ මනුස්සයා තනියෙන් හිනා වෙනවා.
"ඕයි.....ලෙඩක්ද?"
"ආහ්? නෑ නෑ 😆........"
ජන්ග්කුක් ආයෙත් හිනා වෙන්න ගත්තා. ඒ අස්සේ බලන්න ආව මිනිස්සු දිහත් හොරෙන් බලනවා......................යුන්ගි හෙමීට බැලුවේ ඒ පැත්ත................හරිනේ රිකී ඉන්නවා 🙂. රිකීත් ජන්ග්කුක් දිහා බලනවා හිනා වෙනවා අරකයි මේකයි එකම කෝලමයි. එයාට එහා පැත්තෙන් ජිමින් නිදි කිරන නිෂීගේ උරහිසේ ඔලුව තියාගෙන නිදි. ඉතින් කොහේ ඕවා දකින්නද? ඕවා තේරෙන්නේ නැති අහිංසක යුන්ගි ඔලුව කස කස ෆයිල් දිහා බලාගත්තා...........
.
.
.
.
"My lord............. කලින් නඩු විභාගයේදී මගේ සේවාදායකයා වෙන ජොන් ජන්ග්කුක් ශීට එල්ල වුණු මිනීමැරුම් චෝදනා සියල්ල අසත්ය බවටත් ඊට අදාළ දඬුවම ඉවත් කිරීමත් සිදු වුණා. එම චෝදනාවල අසත්ය බව පැහැදිලි කිරීමට සහ සැකකරුවන් ඉදිරිපත් කිරීමට අවසර දෙන මෙන් ඉල්ලා සිටිනවා......."
"සාක්ෂි ඉදිරිපත් කරන්න........"
Judgeට bow කරපු යුන්ගි ළඟ හිටිය detective කෙනෙක්ට මොනාද කිව්වා. Court එකේ main door එකෙන් එළියට ගිය detective විනාඩි පහක් යනකල්වත් ආවේ නෑ.
"මොකක්ද හ්යොන්ග් ඊළඟට වෙන්නේ?"
ජන්ග්කුක් ඇහුවම යුන්ගි කට කොනින් හිනා වෙන ගමන් ඇස් දෙක පියා ගත්තේ සැහැල්ලුවෙන්.
"බලාගෙන ඉඳපන්කෝ........"
ඒත් එක්කම ආයෙත් අර detective ආවේ තව detective කෙනෙක් එක්ක.........ඒ දෙන්නට මැදි වෙලා ආව කෙනා දැක්ක ගමන් ජන්ග්කුක්ගේ ඇස් නළලට ගියා................................... ඒ හිටියේ කවුරුත් නෙවෙයි මෙච්චර දවසක් හිරේ හිටිය ජන්ග්කුක්ගේ දකුණු අත........ඩගී.
ඩගීව ගෙන්නලා සාක්ෂි කාරයොන්ගේ පුටුවෙන් ඉන්ඳුව ගමන් ඩගී බැලුවේ ජන්ග්කුක් දිහා. ඒත් ඩගීගේ මූණේ කිසිම හිනාවක් වත් උණුසුමක්වත් නෑ. ඩගී බලාගෙන හිටියේ පිට මනුස්සයෙක් දිහා බලාගෙන ඉන්නවා වගේ. යුන්ගිගේ උපදෙස් වලට අනුවම ඩගී හිටියා. ජන්ග්කුක්ව දැක්ක සතුටට හයියෙන් හිනා වෙන්න ඕනි වුණත් ජන්ග්කුක්ව බේරගන්න ඕනි නිසා ඩගී තමන්ම පාලනය කරගත්තා. ඩගී එකපාරටම ආව විදිහටයි ඩගීගේ මේ වෙනසයි නිසා ජන්ග්කුක් හිටියේ කරකවල අත ඇරලා වගේ.................යුන්ගි ආයෙත් නැගිට්ටා.
YOU ARE READING
🥀It's not over🥀 JJK
FanfictionIt's started with love but ended with hatred. But........will the end stay the same? Or will it change? JJK Underworld AU⚔️ CEO AU♠️ කියන්න දෙයක් නෑ කියවලාම බලන්න 😁❤️. Started 11.4.2022