part 11

1.2K 200 23
                                    

-چه فکری میکردی که اون حرفو زدی؟

جونگکوک که سرش رو پای راست اون‌وو بود، بعد این حرفش جوابش رو داد-چی؟فکر میکنی میذارم خودش رو از من سرتر نشون بده؟...خب اگه اون "یکی" رو میاره منم دوست پسرم رو میبرم.

یونگی که روی اون یکی پای اون‌وو و چشم بسته دراز کشیده بود با پوزخند گفت-دوست پسری که نداری...

جونگکوک دستش رو به بالای سرش دراز کرد تا بتونه یونگی رو بزنه-اگه نمیگفتی نمیدونستم که ندارما.

یونگی دستش رو پس زد و دست اون‌وو رو روی سرش گذاشت تا سپری براش بشه-عوضی!

اون‌وو که به دعواشون میخندید با تموم شدن دعواشون با نگرانی پرسید-پس حالا میخوایی چیکاری کنی کوکی؟

جونگکوک پوفی کشید و دست‌هاشو از هم باز کرد-خودمم نمیدونم...باید یکی رو پیدا کنم حداقل فقط واسه‌ی فردا دوست پسرم باشه.

اون‌وو با سر تایید کرد-و لو دهنده نباشه، بازیگر خوبی باشه

یونگی-آره ولی کی؟

جونگکوک که داشت به سقف خونه‌ی یونگی نگران نگاه میکرد با زدن فکری به سرش اخماش باز شد. سرشو ناگهانی از روی پای اون‌وو ورداشت و رو مبلی که روش دراز کشیده بود،نشست.

اون‌وو هم که داشت فکر میکرد با تعجب به جونگکوک نگاه کرد،چند لحظه تو چشماش زل زد و بعد سریع ابروهاشو بالا داد و با دهن باز سرشو تکون داد و هر دو به یک جا خیره شدن!

یونگی-بنظرتون گارسون پدرم چطوره؟...هم گیه هم بهم بدهکاره با کمال میل انجامش میده...اومم...یا هم...

شروع به بشکن زدن کرد-اسم اون دوست پسرت که سه روز باهاش قرار گذاشته بودی چی بود...؟

وقتی دید جوابی نمیگیره چشماش رو باز کرد و اونم سرش رو از رو پای اون‌وو ورداشت،با حالت سردرگمی به دوستاش که بهش زل زده بودن نگاه کرد-چیه؟!

لبخند اون‌وو پهن‌تر شد.

یونگی کامل راست شد و دوباره تکرار کرد-ووعه؟!!

اینبارم جوابی نگرفت و فقط لبخند‌‌های ملیحانه‌ی اون‌وو و جونگکوک رو دید-چی...؟

با ترس از جاش پرید و چشم‌هاشو تا آخرین حد باز کرد و دست‌هاشو تکون داد-نه نه نه نه....اون‌وو رو ببر!

اون‌وو و جونگکوک هم از جاشون بلند شدن.

اون‌وو-احمق نشو...چاره‌ی دیگه‌ای نداریم اون تهیونگ منو دیده.

یونگی همچنان تکرار میکرد-نه!!!

جونگکوک-فقط یه شب!قرار نیست که بهم بدی فقط ادای دوست پسرمو درمیاری!

یونگی چشم‌هاشو ریز کرد-چینجا! اگه میخوایی بهت بدمم!

اون‌وو سرشو بالا داد- یااااا! آروم باش و منطقی فکر کن هیونگ...تو بهترین گزینه‌ای!

STUCK WITH YOU | VKOOK \ KOOKVWhere stories live. Discover now