Ningrina bölümü
Ningning'denOkul açılalı tam 1 ay olmuştu. Üniversite hayatıma başlayalı 2. Yılımdı. Sabah okul kıyafetlerimi giyip, kahvaltı yapıp okulun yolunu tutmuştum.
niye ben?
Giselle
Ning neredesin?
Dersin başlamasına az
KaldıNingning
Geliyorum yoldayım azcık
bekleyinWinter
Olm ben kapının önünde
Seni bekliyorumNingning
Winter ben okulun bahçesine
girdim bile
WinterNing?!
Bana dün "beni bekle"
DedinNingning
Öyle mi dedim
Ben niye hatırlamıyorum?Winter
Sus amk senin yüzünden
Koşucam birde______________________________________
Okulun bahçesine oturmuş winter'in gelmesini bekliyorduk. Onun için 1. Derse girmemiştik. O yavaş yavaş okulun bahçesinde yürümeye başlamıştı.
"bir saattir seni bekliyoruz ve sen koşmak yerine yürümeyi mi tercih ettin?"
Giselle sinirle konuşmuştu. O İngilizce dersini çok severdi ve her ne olursa olsun İngilizce dersine girerdi. Şimdi sırf Winter üzülmesin diye derse girmemiştik.
"bana kızmak yerine canın arkadaşına söyleseydin de bana haber verseydi. Bende onu 1 saat bekledim"
Tam ağzımı açıcakken zil çalmıştı. Neredeyse herkes bir anda dışarı çıkmıştı. Hiç dışarı çıkmayıp okulu evi olarak belirleyen kişiler bile
"lan noluyo bir anda"
Şaşkınlığımızı gizleyemiyorduk. Çünkü abartmaksızın herkes dışardaydı. Birkaç erkek öğretmen bile. Sonrasında okula o film sahnesi gibi büyük, siyah, lüks bir araba girdi.
"böyle arabaları hiç sevmediğimi söylemiş miydim?"
Winter birşeyler söylerken gözüm hala arabadaydı. İnecek kişiyi çok merak ediyordum çünkü belli ki herkes bu kişi için dışarı çıkmıştı.
İnen kişiyi görmem ile arkamı dönmem bir olmuştu. Giselle bunu farketmiş olacak ki konuştu" bir sorun mu var ning? "
Evet bir sorun vardı ve bu sorun çok büyük bir sorundu
______________________________________
"artık anlatıcak mısın"
Arkamı döndükten sonra tuvalete koşmuştum. Winter ve giselle de endişelenip arkamdan gelmişlerdi
"Hay ben böyle işe"
"noldu olm gelir gelmez kızdan falan mı hoşlandın?"
"saçmalama winter, karina hoşlanılacak biri değil"
"onu tanıyor musun?"
Giselle şaşkınlıkla sorduğunda kafamı salladım. Tuvalette deli gibi dönüp duruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANLAYAMAZSIN / ningrina /yejisu/2shin (ryuna) /winselle
Random"Aşka inanmayıp birisini sevemezsin" (ningrina) "Gerçekler karşısında onu hala sevebilecek misin?"(yejisu) "onun gibi bir pisliğe aşık olamazsın" (2shin) "arkadaşlıktan ilerisine gidemeyeceğinin farkına var" (winselle) Angst *ilk fic'im umarım se...